Grrrr, nog niet met Dusica in de bossen gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Grrrr, nog niet met Dusica in de bossen gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 13:39

Zou ik gisteren eindelijk eens de bossen ingaan met Dusica (ze heeft nu genoeg vertrouwen in mij en ik in haar, is mijn zoontje zo ziek dat ik niet weg kan. Nu moet ik weer wachten tot zich weer een goed moment voordoet. Ik heb nl niet genoeg vertrouwen in mezelf om zo de bossen in te gaan en had dus afgesproken mijn privelesje hiervoor te gebruiken.
Ik hoop maar dat Peter snel beter wordt, dan kan ik het volgende woensdag misschien proberen.
Ik wou dat ik over wat meer lef kon beschikken. Maar ja, zal de leeftijd wel zijn.


Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:46

awww zonde zeg, als je zo graag wilt maar je kan niet of durft telkens niet, hoop dat je woensdag wel kan

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 16:56

Het is voor haar de eerste keer dat er in de bossen op gereden wordt. Ze heeft al wel aan de hand door het bos gewandeld, maar dat is toch heel wat anders. Met mijn lesgeef-mens had ik afgesproken dat, zodra we de galop er goed in hadden, we samen het bos in zouden gaan. Zover zijn we nu, dus nu is het even een moment kiezen waarop we kunnen.

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 09:30

nou ik hoop dat hij/zij gouw weer beter word !!!

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Essie95, Femek2902, nijnthju, Pellelilly, Roosch en 9 bezoekers