tadadadaaa...foto iniemini veulen-in-wording... :-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 18:07

[img]../upload/148/scan.jpg[/img]

Zoals ik al bij verslag van de dag heb gezet is de veearts vandaag geweest om Escala te scannen en...ze is drachtig!!! Dat zwarte rondje is een vochtblaasje en daar zit dus een iniemini veulentje in wording in! Haha! Ik ben helemaal Haha! Haha! Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:12

Hee gaaf zeg! Jij hebt wel een hele aparte veulenfoto zo.
Enne gefeliciteerd trouwens!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:15

Zie je 'm zwaaien? *LOL* Te gek hoor Vikki!!! En ik kan me voorstellen dat je de hele dag al met een big smile Haha! in de rondte loopt.
Dus bij deze; GEFELICITEERD Party!! Party!! Party!!

groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:46

Wauw!!! Kon je daar een foto van meekrijgen?? Dat had ik ook graag gewild!
Vond je het er niet gek uitzien, al dat bewegende en flubbertjes en fliebertjes?
Ik kon er pas wijs uit worden toen de DA het me vvertelde!

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 19:55

Gaaf hoor!!
Gefeliciteerd Haha! Allebei!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 22:22

Dank jullie wel! Haha! Ja, leuk he Jantina! Ik kon trouwens nog niks "flubberigs" zien...dit was de scan op de 18e dag, ober 2 weken de laatste scan en dan is het veulentje wel te zien en kan ik ook het hartje zien kloppen! Lovers Daar krijg ik ook een scan van mee, kan ik mooi in mijn dagboek plakken...ik heb bij de Bart Smit (of was het nou Intertoys... Knipoog ) een dagboek gekocht met een merrie en veulen op de voorkant, ga ik alles in bijhouden...denk dat ik er met mijn "gezwets" wel een paar bij moet kopen...dat ene boekje is natuurlijk al lang vol voor die 11 maanden voorbij zijn... Schijnheilig Knipoog

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 22:28

Gaaf joh! Wat zullen die 11 maanden lang duren.... Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 07:54

Nee op het moment dat het ei in beeld kwam niet meer, maar ik bedoel toen de scan onderweg was zeg maar. Allemaal dingetjes kwamen we tegen. Geen dingetjes natuurlijk, gewoon dingen die in haar lichaam zitten, maar nou ja. Ik kon er geen wijs uit worden en toen hebben we even een rondje binnenste Isolda gedaan. Dit is dat en dat streppje daar is dat. Interessant!!

Dat jij dat mee kan krijgen! Echt te gek, ik had dat ook graag gewild! Helaas helaas wist ik niet dat dat kon. Dus nu maak ik maar foto's vande buitenkant. Van het iniemini veulentje dat al wat is geworden!! Lovers

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:33

Echt cool... Die volgende scan willen wij natuurlijk ook helemaal zien hier he... Ik zie er niet zo heel veel aan, een zwart bolletje, maar t lijkt me wel super gaaf als je dan het hartje kan zien kloppen... Dat kan niet van een foto he...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 19:47

Onvoorstelbaar eigenlijk, dat dat een veulentje moet worden. De natuur is mooi als je er bij stilstaat. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat het maar een gezond en groot paard mag worden en dat je er veel plezier van mag hebben.

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:06

waaaw gaaf dat je daarvan een foto krijgt
wat gaaf ben je zeker heel erg in spanning te laatste tijd he
gefelicibokker de bokker de bokt!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 10:45

gaahaaf!!!veulentje volgend jaar joepie!!!!!!!!

soms is het beter om te zwijgen


paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 11:34

Jeej Vik, leuk zeg! Nu nog die 11 MAANDEN w88... *zucht* *LOL* Hoe ga je hem/haar noemen? hihihi <LOL> Haha! Haha! Haha! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 11:39

Nog 10 en een 1/2 maand... Haha! (ongeveer) Enne...een hengstje noem ik misschien wel Eclipse, merrie weet ik nog niet, dusse...ff brainstormen als jullie willen! Haha! Eclipse omdat een vriend van mijn vriend het altijd over Eclipse had ipv Escala...hihihi, hij kon het niet goed onthouden... Knipoog

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 11:43

Moet het met een E?
Blablabla (geen oneliner meer Haha! )

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 17:53

Gaaf Jasja, de eerste foto van je veulentje! Kun je hem of haar straks laten zien, hihi: 'kijk, toen was je nog een miniblaasje'... Haha!

Moet de naam met een E beginnen? Wat voor regels zijn daar eigenlijk voor bij het AVS? Niet zoals bij het NRPS, dat een hengstje met de eerste letter van de naam van de vader moet beginnen? Hee, nu gaat me wat dagen: moet het bij het AVS soms beginnen met de eerste letter van de naam van de moeder?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 18:27

Nee, het hoeft niet met een bepaalde letter! Haha! Gelukkig maar, heb ik tenminste wat meer keuze...ik vind het overigens wel leuk dat in Eclipse een beetje dezelfde letters zitten als Escala, maar ik had aan Eclipse gedacht omdat die vriend van mijn vriend het dus iedere keer over Eclipse heeft ipv Escala... *LOL* Kan ie eindelijk eens terecht vragen hoe het mert Eclipse gaat als het dus een hengstje wordt... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 5 bezoekers