Nieuw verzorgpaard!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 13:03

Joepie!!! Eindelijk is het (bijna) zo ver!

Ik heb een nieuw verzorgpaard dankzij Jacqueline en haar vriend!

Ik was al een poosje opzoek naar een leuk paardje hier in de buurt want het paard wat ik nu rijd staat 30 km verderop en het loopt niet zo lekker met de eigenaren (hun mentaliteit wat hun verzorging en behandeling aangaat) en ook met diegene die het paardje ook rijd klikt het niet zo. En eigenlijk wou ik het paardje ook vaker rijden dan 2 keer per week maar dat ging dus niet door die andere verzorgster en zij reed het paard op een andere manier dan ik.

Nu heeft die vriend van Jacqueline (van Bokt) aan kennisen van hun gevraagd met een Appaloosa 1.55 meter, merrie, naam is "Manon", of ik dat paardje mocht verzorgen want dat beestje staat eigenlijk alleen maar in de wei, is 6 jaar en d'r is al meer dan een jaar niets mee gedaan en daarvoor is ze alleen sporadisch bereden.

Het duurde even voordat het gevraagd werd maar vandaag heb ik het verlossende woord gehad, HET IS GOED!!!! dus ik ben helemaal blij en gelukkig!
En Jacqueline ook, want nu gaan we waarschijnlijk samen op les en in elk geval samen bij Apeldoorn de bossen onveilig maken!!
Mijn nieuwe paardje staat 2 minuten van Oliva (Fjord van Jacqueline) af! Dus als jullie in de omgeving van Apeldoorn in het bos een Fjord en een bijna witte Appaloosa voorbij zien komen dan zijn Jacq en ik dat dus!!

Alleen moet ik nog even 3 weken wachten want die mensen gaan woensdag op vakantie en daarna ben ik van harte welkom......En het grote voordeel is dat ik de enige ben die het paardje rijd en zo vaak kan komen als ik wil, Heerlijk toch??

Dit moest ik even kwijt!!

Enne, Jacq, nogmaals hardstikke bedankt!!!

Groetjes,

Debby


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 13:22

Hey dat klinkt goed! Wat leuk van Jacqueline dat ze dat voor je geregeld heeft! Echt super!

Ik hoop dat het klikt met paard en eigenaars!

Groetjes Mieke

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 16:46

Leuk zeg!!! Ik hoop dat je maar veel plezier aan haar zal beleven! Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 19:29

waaaw wat gaaf, en ook heel stoer dat je de enigste bent.. en lekker in het bos wou je kan 't haast niet beter treffen en nog samen rijden gaaf joh!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 20:08

Dit vind ik dus ook heel gaaf voor Deb, maar ik meot erbij zeggen dat Debby mij ook heel erg heeft geholpen met Oliva Lachen
Volgens mij ben ik net zo blij als haar, vind het zo gaaaaaaaaaffff, en ik hoop zo dat ze heel veel plezier met Manon heeft Lovers
en dat we samen nog hele lange en heel veel bosritten zullen maken Cool

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 12:40

Wauw, wat leuk voor je!! Veel plezier met haar hoor!!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 07:42

heeeeey wat gaaf ik ben druk aan het bedenken of ik 'm ken:)
aangezien het allemaal in de buurt van m'n tante moet zijn maar ik kom er maar niet op!
Ik moet ook nogsteeds een keertje bij olivia gaan kijken en dan kan ik misschien Manon ook zien.
gefeliciteerd joh!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dainese

Berichten: 91
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 12:11

Nou Kim, (en anderen) jullie zijn van harte welkom hoor!! Haha! Alleen zoals gezegd....Nog 3 weekjes wachten;-) Hi,hi,hi, moet ik jammer genoeg ook Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dainese op 2001-07-15 12:11 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Floemii, Laarvv, Laj1, Nina1999, SusanH en 128 bezoekers