gz: Nemaris & Gangster(kunnen andere namen hebben)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

gz: Nemaris & Gangster(kunnen andere namen hebben)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 10:22

Hallo!

Ik ben op zoek naar Nemaris en Gangster, het zou kunnen dat ze nu een andere naam hebben.

Nemaris:

Nemaris is een vosruin van ong.1.68, hij nu denk ik ongeveer 8/9 jaar.
Ik weet niet of hij papieren heeft.
Hij heeft eerst een tijdje op de Balijmanege gestaan)daar heette hij Nemo, daarna was hij naar de Zilverster gekomen (daar heb ik hem samen met xfunnyx verzorgt).
Toen is hij weer naar de balijmanege gegaan en daarvandaan is hij verkocht aan een handelaar.
Verder is hij ZEER goed in springen heeft bij het 25 jarig bestaan van onze rijvereniging 1.45 ongeveer gesprongen maar kan denk ik wel meer.
Met dressuur staakte hij wel is en hangt aan de teugels.
Aangezien de eigenaar van de balijmanege dezelfde is als die van de Zilverster weet ik dat hij niet wilt zeggen waar hij z'n paarden naartoe verkoopt Verdrietig .
Dus aan de eigenaar vragen heeft ook geen zin.


Gangster:

Gangster is een zwart/bruine shetlandpony, ik dacht een ruin maar weet ik niet helemaal zeker.
Ik weet niet zoveel van hem (ik heb hem niet verzorgt).
Ik weet alleen dat hij ook op de Zilverster heeft gestaan en dat hij naar een manege of ponykamp o.i.d. is verkocht in Lunteren.
Als je meer wilt weten over Gangster stuur een pb naar xfunnyx;
want ik weet niet genoeg over hem om jullie te laten weten wie ik bedoel.

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=6241

Foto´s komen eraan.

We missen ze echt HEEL erg!!!

Dus alsjeblieft reageer als je ze kent!!

Lynn B+18 - L1+13


xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:44

zoek op google...ofzo....of op site's van manege's/stallingen in lunteren!! oif vraag bij handelaren!!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:52

Baikals is ook verkocht naar lunteren, dat is gewoon een handelaar daar. Van delden verkoopt zn paarden wel vaker aan die mensen en hij koopt ook paarden van ze. Ik ben toen achter t adres gekomen en heb paar x met die mensen gebeld en ze houden ook wel s zelf de paarden, baikals hadden ze bijna gehouden maar helaas... En ze willen dus niet zeggen aan wie ze m hebben doorverkocht, dus ik weet niet of jullie dr iets verder mee komen maar goed. Volgens mij heten ze Ganzeman-Jacobse in lunteren, ik zal wel een x kijken waar ik t adres heb liggen maar anders moet je gewoon zelf even zoeken in t telefoonboek.

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 21:53

Ok ik zal wel ff zoeken op internet tnx!!

Lynn B+18 - L1+13

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 21:56

Bedoel je deze?

Ganzeman-Jacobse - G.A

Edeseweg 39, 6741CP LUNTEREN
0318 482 689

dat s de enige in Lunteren dus ik neem aan van wel.

Lynn B+18 - L1+13

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:59

ja die was t geloof ik! gewoon ff bellen en vragen of ze beetje in paarden handelen. t is wel gewoon een familie, niet echt grote handelaar ofzo, maar je merkt t vanzelf wel. Succes

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 22:01

Ok heel erg bednakt!!

Lynn B+18 - L1+13

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:59

heb je al gebeld?

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 11:02

Nee, ga ik vanavond doen.

Lynn B+18 - L1+13

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 11:17

vera mail me de foto's even dan?? me msn ligt plat...

xFunnyx
Berichten: 75
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 23:49

hier komen nog gegevens van Gangster:


Gangster is een kleine donker bruine tot zwarte shetlander ruin, hij is ongeveer 1.20 en is aan de dikke kant Lips are sealed .
Zijn leefdtijd was niet echt bekent maar volgens ons rond de 7/8 jaar.
Hij heeft volle manen en ook een dikke staart! Kwijl
Er werd verteld voor dat ik heb ging verzorgen dat hij soms kan happen maar dat heeft ie nooit gedaan (misschien 1x heel zacht)
hij werd eind oktober vorig jaar verkocht aan een manege/kinderboerderij/ponykamp in Lunteren, Utrecht. Boos!
Hij heeft op de Balij manege (zoetermeer) gestaan daar moest hij weg omdat hij iedereen dus blijkbaar beet, hij is toen naar manege Zilverster (ook Zoetermeer (meerzicht)) verhuisd daar ben ik heb dus gaan verzorgen (balij en zilverster hebben de zelfde eigenaar) hij heeft bij ons gestaan totdat hij werd verkocht met de rede dat meneer (eigenaar Extreme duivel ) er niks aan had!!!! Boos!

REAGEREN HE ALS JE IETS VAN NEMO OF GANGSTER AFWEET!!!!AUB!!

byebye

xx I Love Worinet + Funny + misty + Niek + Gangster + gr. Nemo + Treasure 4-ever!!! xx

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 23:58

Hmm dit is nou al het zoveelste topic hier over , ik hoop ook dat jullie de paardjes vinden maar om nou een x aantal topics hier over te starten Scheve mond

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:46

xFunnyx schreef:
en is aan de dikke kant Lips are sealed


En bij Gangster ben ik daar mede verantwoordelijk voor...

Gangster heeft op de manege gestaan waar ik heb gereden, deze manege is gestopt en toen is hij verkocht naar de manege in Zoetermeer...

Maar je had hem moeten zien toen hij bij ons kwam. Nou, dat was dus echt niet de Gangster die jullie nu kennen. Hij was toen heel gemeen, mager, manen had hij weinig tot niet... over een voorpluk maar te zwijgen. En die staart was ook niet veel soeps...
Onder het zadel was meneer helemaal een totale ramp *lees: naar achter lopen als hij vooruit moest, je benen klem drukken tegen de kant van de bak*
Maar na een jaar werd hij steeds liever en mooier. Hij kreeg een mooie kleur, had toen een mooie volle staart, voorpluk en dikke manen en begon toen meer aan te komen dan gewenst...

Na 4 jaar stopte deze manege en Gangster was de laatste pony die nog verkocht moest worden, niemand wilde hem eigenlijk hebben, omdat hij toen echt weer zo'n klier-periode had. Hij kon echt superlief zijn hoor, maar soms had hij echt van die buien en dan dacht je echt: 'wat moet ik met hem?'. Kleine kinderen kon je er niet echt op zetten, als die beentjes tegen de kant aan werden gedrukt... Lips are sealed

Ik hoop ook ècht dat jullie hem vinden, ben benieuwd hoe het nu met hem gaat. Denk dat hij nu rond de 9 à 10 is. (hij was 3 jaar toen hij bij ons kwam, manege duurde 4 jaar... En het is nu 2 jaar geleden dat Gangster verkocht is).

Succes!

Groetjes,
Sanne

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:55

en??

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:07

Sanne, jij hebt toch foto's van hem??? Het is misschien dan wel 2 jaar geleden maar misschien wel goed om die er even bij te zetten

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:12

Heel ff tussendoor maar volgens mij was die geen 1.20 hoor...
echt een heel stuk kleiner...
misschien rond de 1,05

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:15

Ilona, ik heb idd foto's van Gangster, maar dan moet ik ze eerst scannen en daar heb ik op dit moment even geen tijd voor. Maar dat zal ik echt zo snel mogelijk doen!
En volgens mij was Gangster idd geen 1.20m, hij was wel groot voor een shet, maar ook weer niet ZO groot Knipoog

xFunnyx
Berichten: 75
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:17

hij leek groter dan je denkt hoor, en letizia> wij willen gewoon onze paardjes trug en we doen er alles aan om ze te vinden!!!!

en san wel proberen om fotoos te plaatsen he!!!

xx I Love Worinet + Funny + misty + Niek + Gangster + gr. Nemo + Treasure 4-ever!!! xx

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:35

Ja maar ik weet wel hoe groot die was, omdat ze een tijdje bij goldy in de stal stond... en ik heb nu een pony van 1.20
en ik weet echt zeker dat gangster niet zo groot is...

Mijn lieve Troytje... Alles geprobeerd, maar dit konden we gewoon niet winnen...

xFunnyx
Berichten: 75
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 22:48

okeoke vergist in de maat! maar nu wil ik reacties zien of iemand hem kent!!

xx I Love Worinet + Funny + misty + Niek + Gangster + gr. Nemo + Treasure 4-ever!!! xx

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 10:11

niemand kent um lian....das duidelijk....pak telefoongids van lunteren erbij en bellen...

xFunnyx
Berichten: 75
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:32

dankjewel ilona, nix mag meer tegenwoordig waar haal ik een telfoongids van Lunteren vandaan!?!? heb jij der 1!?

xx I Love Worinet + Funny + misty + Niek + Gangster + gr. Nemo + Treasure 4-ever!!! xx

esme
Berichten: 257
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: ede (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:53

ik kom uit ede dat ligt naast lunteren maar ik kan ook niks vinden hier in de omgeving over je schatjes dus ik ben bang dat je ze hier niet vind.

be good to horses, the are also good to you

Jolliegirl

Berichten: 32954
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:11

een idioot late reactie
maar zat toppics door te zoeken

Als het goed is is nemo(nemaris) weer terug op Zilverster
en Staat ganster in Middelburg op een kinderboerderij (Zeeland)

Ik heb een vriendin daar die kent iemand die daar een ponytje van de balij heeft gekocht en toevallig had de balij maar een schetlander

Sorry voor de idioot late reactie maarja mischien zoek je ze nog steeds he

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:17



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Noor17, YandexBot en 74 bezoekers