Alweer afrijden!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Alweer afrijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 20:49

Jaja morgen is het zover, dan moet ik voor de 3de keer afrijden Lips are sealed


Iemand nog nuttige tips?

De vorige 2 keren ben ik gezakt omdat ik beide keren bijna een fietser plat had en dat mag niet

Ohja ik ben absoluut niet zenuwachtig.. en daardoor misschien wel té relaxed Schijnheilig

[edit:BartVB]Titel[/edit]


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:03

Ehm.... hoe laat moet je Knipoog

Nee hoor, veel suc6! Ik zwaai wel even *LOL*

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:05

neem een borrel, sit down en morgen komt alles goed Knipoog
3 maal is scheepsrecht!

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:22

Neuh joh geen borrel.... *LOL* Iedereen in Friesland morgen binnen blijven dus, iig niet fietsen *LOL*

Heel veel succes hoor, gelukkig is het Europaplein niet meer zo moeilijk als 10 jaar geleden

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:41

Woeha! Misschien gewoon goed uit je doppen kijken?? (geintje...)
Heel veel succes marijke!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 22:04

Thanks.. ik zal het wel laten weten wat het geworden is..

Maar niet iemand tips voor een betere concentratie???

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:42

Eh, suc7!

Doe maar gek, alles is al zo "normaal"

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 00:35

Gewoon relaxen, eventueel met de examinator bespreken dat het je derde examen is en dat je zenuwachtig bent, al is mijn ervaring dat ze zich daar bijzonder weinig van aantrekken, daarvoor moet je bij het staatsexamen zijn...
Hoelaat moet je afrijden? Ik moet morgen ook nog langs het CBR in Leeuwarden namelijk Haha!

Succes iig!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 09:28

Om 14:00 afrijden.. oh en ik ben dus niet zenuwachtig.. dat is mijn probleem! Ik ga er niet vanuit dat ik het ga halen ofzo.. maar ik denk er te makkelijk over

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 09:38

Ik wens je heel veel succes en ik zal voor je duimen *duim duim*. Ik heb er wel 5 x over gedaan vanwege hoge stress Schijnheilig was zo verschrikkelijk nerveus.. dus troost je. Mijn broer is vorige week donderdag trouwens in 1x geslaagd Ik vond dat zo knap van hem.... Doe je best en probeer niet te nerveus te worden!

Heel veel succes alvast en laat ons weten hoe het is afgelopen en scan dan even je rijbewijs in Knipoog

Groetjes

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:04

Maak jezelf een beetje zenuwachtig dan! Haha!
Misschien helpt het, je weet het niet! *LOL*

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:39

Gewoon goed concentreren en overal kijken *LOL* op dat laatste kicken die examinatoren echt helemaal! Ik weet waar ik het over heb, moest 5 keer doen over mijn rijbewijs Knipoog

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:20

Heb nog nergens iemand gezien die mijn record heeft verbroken wat betreft zo vaak mogelijk examen doen Haha! Zaterdag hoor ik wanneer ik mag afrijden voor mijn E rijbewijs, brrr....
Klopt trouwens dat die examinatoren kicken op kijken, dat is echt niet normaal. Succes!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:24

Naz schreef:
Klopt trouwens dat die examinatoren kicken op kijken, dat is echt niet normaal. Succes!


Ja ik ben een keer gezakt terwijl ik dacht dat ik geslaagd was... op kijken.. de ene keer keek je wel in je linker zijspiegel en de andere keer niet Lips are sealed Ik kon die vrouw wel wat aandoen en ga dat maar eens bewijzen dat het niet zo was...

Probeer gewoon rustig te blijven en je koppie erbij te houden Knipoog Meer dan je best doen kun je niet...

Naz succes met je E rijbewijs.. ik heb zo'n rij examenvrees dat ik nooit meer wil afrijden... maar ik wil ook graag mijn E rijbewijs Scheve mond

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:28

Naz schreef:
Heb nog nergens iemand gezien die mijn record heeft verbroken wat betreft zo vaak mogelijk examen doen Haha! Zaterdag hoor ik wanneer ik mag afrijden voor mijn E rijbewijs, brrr....
Klopt trouwens dat die examinatoren kicken op kijken, dat is echt niet normaal. Succes!


Ook voor jou zullen we beroep op heel Drachten en omgeving doen, om vooral binnen te blijven!!! Haha!

Veel succes meid, ik duim voor je

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:00

Ik wens je heel veel succes met je rijbewijs. Examinatoren kicken inderdaad op kijken, maar het is toch een mengelmoes van het geheel.

Ik weet niet meer wie er opging voor zijn E rijbewijs maar dat valt echt kei mee. In 1x gehaald ikke dan. Je hoeft meestal dan niet zo de bebouwde kom in en ik moest de bijzondere verrichting (eentje slechts ) op het industrieterrein doen. Plaats zat dus.

Veel succes en laat even weten of het gelukt is.
Trouwens record staat op naam van mijn neef, 9 maal examen doen.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor (gelukt hoop ik)

Groetjes Wiesje.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:14

ik hoorde laatst iemand zeggen dat je je binnenspiegel zo af moet stellen dat je moeite moet doen om wat te zien dus dat je daar duidelijk je hoeft voor moet bewegen. ik zelf heb ookd e neiging om uit mn ooghoeken te kijken en dat ziet de examinator 9 van de 10 keer gewoon niet. verder proberen heel geconcentreerd te rijden niet teveel kletsen. Zodat je alle fietsers goed ziet want het is een grove fout om een fietser over het hoofd te zien.
edit, ook nog veel succes toegewenst (zou het zowat vergeten)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23406
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 13:07

de 19e moet ik weer, 2e keer....wel heel vroeg 's morgens

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 13:43

Marjolein schreef:
ik hoorde laatst iemand zeggen dat je je binnenspiegel zo af moet stellen dat je moeite moet doen om wat te zien dus dat je daar duidelijk je hoeft voor moet bewegen. ik zelf heb ookd e neiging om uit mn ooghoeken te kijken en dat ziet de examinator 9 van de 10 keer gewoon niet. verder proberen heel geconcentreerd te rijden niet teveel kletsen. Zodat je alle fietsers goed ziet want het is een grove fout om een fietser over het hoofd te zien.
edit, ook nog veel succes toegewenst (zou het zowat vergeten)


Idd, dat doe ik nu al met rijlessen, ik heb er ook een handje van om alleen mijn ogen te draaien. Zo kunnen ze niet zien of je daadwerkelijk kijkt.

Veel succes met je examen!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:43

En..?? Heb je het gehaald..??

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:46

Inderdaad nu willen we het ook weten ook! Wij worden hier wel zenuwachtig Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:46

Ik ben ook net voor de tweede keer gezakt.... Niet lief! Huilen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:51

Naz schreef:
Heb nog nergens iemand gezien die mijn record heeft verbroken wat betreft zo vaak mogelijk examen doen Haha!


Hoevaak heb je afgereden dan???

Jobbeltje, ben je geslaagd? *duim*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:09

Wie weet scheurt Jobbeltje al over de weg Haha! dus geen tijd om te bokken.

Zelf heb ik het in 2 keer gehaald. De eerste keer reed ik door de zenuwen veel te gejaagd en nam ik ook niet goed de tijd om te kijken enzo. De examinator die ik toen had was ook echt Misselijk leek een beetje op Jerney van Idols. Ze werkte alleen zenuwverhogend!
Tweede keer ging heel goed, toen was ik geslaagd en nu rijd ik lekker rond in mijn (nou ja, mijn moeders maar da's een detail) karretje!!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:42

Heb er twee keer over gedaan over mijn rijbewijs. ben de eerste keer gezakt omdat er een EIKEl was die vrolijk via de verkeerde baan reed. EN BEDANKT. En da 2de keer moest ik 20 minuten stil staan omdat er een trekker midden op e weg stond. Dus ik denk dat je echt mazzel moet hebben.

Euh,...?? Tsjah,...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19 en 141 bezoekers