Graziano aan het werk *rijfoto's*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Graziano aan het werk *rijfoto's*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 22:36

Het is alweer érg lang geleden dat ik foto's van Graziano onder het zadel heb geplaatst, dus bij deze Lachen. Het gaat erg goed met Gras en mij de laatste tijd. We zijn in oktober gaan lessen bij een instructrice met een hele andere stijl dan die ik toen had, maar het klikte (na de 'even wennen' fase Haha!) super. Sindsdien zijn we best wel vooruit gegaan, ik ben wat strenger en zekerder geworden in mijn rijden. In maart gaan we weer starten (L1 opnieuw proberen) en ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen Party!!.

Helaas was Grassie vandaag erg gespannen en kijkerig waardoor hij niet super liep, (zal je net zien, de hele week gaat het goed en als je dan met een camera aan komt zetten.. Tong uitsteken) maar zo krijgen jullie ongeveer een beeld hoe hij nu gaat. Of nouja.. als ik Debra (Jive, die vandaag ook weer voor me in de kou heeft gestaan ) lief aankijk kan ze misschien foto's van mijn les volgende week vrijdag maken, dan krijg je een echt goed idee.

Met Gras zelf gaat het goed; voor winter-look ziet hij er redelijk uit. Alleen zijn manen zijn veel te lang Bloos Tong uitsteken
Gras heeft trouwens een nieuw kleurtje sjabrak zoals je kunt zien . Staat hem wel toch? Cool *nu wil ik er ook nog zelfde kleur bandages bij, maar ja... Knipoog *

Allereerst Gras voor het rijden:

Afbeelding

alles om meneer heen was boeiender dan de camera Clown

Afbeelding

heee, ben je daar! (Gras de paashaas )

Afbeelding

en het rijden:

Afbeelding

*whaa, "Pam, je haar danst" Haha!*

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Deze vind ik zelf wel een leuk effect hebben.. maar ik heb uit 'betrouwbare' ( }> ) bronnen moeten vernemen dat hij erg donker tot niet te zien is .

Afbeelding

Zo begint het ergens op te lijken Lachen

Afbeelding

Hier ben ik aan het wijken, alleen is de foto ontzettend onduidelijk. Het ziet er hier door mijn handhouding nogal 'trekkerig' uit. Die foto's zijn trouwens wel handig omdat je nu eens zelf kunt zien wat je instructice bedoelt Knipoog. *recht blijven zitten, niet teveel stelling nemen, enz enz*

Afbeelding

de vergrote (niet echt duidelijker vrees ik..) versie

Afbeelding


En tot slot, een niet erg mooie foto, maar wel de eerste waarop je toch wel kan zien dat het om wijken gaat hier: (ik zit hier trouwens echt scheef . Wordt dus aan gewerkt! Party!!)

Afbeelding


Ik weet nu ook gelijk weer waarom een cap handig was; je haar blijft zitten Schijnheilig Tong uitsteken .

Nogmaals, de foto's zijn niet zo mooi, je ziet in de foto's ook door dat hij erg gespannen/druk was. ik hoop binnekort betere te kunnen plaatsen. Maar Gras en ik gaan wel steeds weer een klein stukje beter!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:39

ZIet ern netjes uit hoor ! Ik vindt jullie echt een supercombi !!
Als je is wedstrijd heb kom ik kijken ! Haha! Wordt een echte Grazianofan Lovers

Jewel... :+:

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:42

Ziet er (al) super netjes uit!
Ben benieuwd naar foto's an als het NOG beter gaat!
Die 3e foto van het rijden is mooi!

Gaat erg lekker zo te zien! Lachen

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:44

Mag ik zeggen dat ik vind dat hij een stuk beter loopt als bij de foto's die ik eerst heb gezien van je. Hier is het veel minder slordig. Niet dat ik perfect rijd want ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn rijkunsten. Maar je bent zeker weten een stuk vooruit gegaan

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:44

jah ziet er idd netjes uit.. die 1e 2 fotro's zijn lief,.. echt zo jah denk maar niet dat ik op die foto ga hoor Boos! haha maar de foto's van vrijdag als je die hebt wil ikm ook wel zien Haha!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:49

Ziet er heel goed uit hoor!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:59

Ziet er echt heel netjes uit Maaik!
Grassie zit trouwens mooi in zn haren vind ik, zit ook een mooie glans overheen Lachen

Echt een vooruitgang Maaikie! Chapeau Chapeau Party!! Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:51

Netjussss!!!! Ik vind het er echt wel goed uitzien joh!! Mooie foto's ook zeg!! Zit een apart effect achter Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 01:04

Netjes Maaikie! Lachen En Gras zijn manen zijn juist veel te kort Tong uitsteken
Maar ik vind het er erg netjes uitzien, op de foto's is niet echt te zien dat hij kijkerig en druk was. Je gaat netjes vooruit, wees trots op jezelf! Kusje

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 08:48

Ziet er echt goed uit! dat sjabrak staat Gras super zeg! Echt een erg leuk paard om te zien!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:19

netjes met cappje op Schijnheilig
echt mooi beesiej

it must be love

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:44

Dat shabrak heb ik ook! Echt mooi, hè? Knipoog zeker bij een vos!
Je bent idd echt vooruit gegaan! Ga zo door.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:51

ariba_lover schreef:
:n netjes met cappje op Schijnheilig
echt mooi beesiej


Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat er iig geen bakrand is waar je tegen kunt vallen Haha! Heb je nu al een nieuwe cap Maaike?

Enneh waarschuw me even als je weer gaat starten Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:19

Heb je nooit commentaar op je protocol dat je paard kantelt?? Aangezien hij een scheve bles heeft. Een meisje op onze manege heeft een prachtpaard een afstammeling van Rubinstein met een scheve bles en ondanks dat hij niet kantelt krijgt ze toch vaak dit commentaar door die bles. Leuke foto's trouwens!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:23

Mooie foto's hoor, paardje loopt erg netjes!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:33

Ziet er idd netjes uit hoor Maaike!
Zo gespannen en kijkerig lijkt hij helemaal niet op de rij-foto's hoor!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:56

Ik vind het er wel netjes hoor en hij lijkt zo op de foto's inderdaad niet super gespannen. Je komt wel door die L heen hoor als ik het zo zie.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:53

Altijd leuk om Gras te zien Cool
Zoals je weet, ik ben er van overtuigd dat het nu gewoon gaat lukken in de L. Lachen Toch erg leuk om dan nog je oudere foto's er bij te nemen, echt een mooie stijgende lijn Knipoog.

En die foto met dat "leuke effect", die is niet te donker }>. Het je ziet gewoon gras niet goed omdat het zo'n rare kijkhoek is. Tong uitsteken Duidelijk nieuwe fotograaf zoeken dus }> (euh, grapje jive Haha!) Zijn (verder Schijnheilig ) echt koele foto's geworden!

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:58

Mooie foto's. Je kan zien dat het beter gaat hoor!

Leuke jas BTW, die heb ik ook Haha! Tong uitsteken

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:28

ziet er wel leuk uit Lachen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 20:12

Dank jullie wel voor de superleuke reacties! Party!!

Dat gespannen is misschien idd ook niet zo te zien op de foto's als je Gras niet 'kent' (IRL) Knipoog. Wat ik bedoel is dit:

Afbeelding

Op deze foto loop Gras wat gespannen en hij laat zich niet echt los .Daardoor is hij ook niet fijn in de hand op zo'n moment.

Afbeelding

Daarentegen hier loopt hij wel ontspannen, met een fijne aanleuning en dus ook fijn in de hand.

Maar ik snap ook dat dat niet echt te zien is als je niet weet hij Gras voelt/ IRL kan lopen. Het was ook niet extreem kijkerig hoor (dat had ik in het begin, bij het losrijden al gehad Clown ) , gewoon niet echt ontspannen Knipoog.

Nath: die sjabrak is idd heeel mooi Lovers . Ik had hem van mijn vader gehad en ik had niet verwacht dat het bij Gras zou staan.. maar zoals je zegt heeft het júist op een vos wel wat Cool .

orri: Ik heb 15 Maart weer voor het eerst wedstrijd, hier in Lelystad! Ik zal je nog wel even pb'en Lachen. Een nieuwe cap... Bloos Schijnheilig . Nee dus, maar die komt er wel binnenkort waarschijnlijk . Mijn oude kan echt niet meer, begint echt een bokt-cliché te worden *LOL*

Lisette: Nee, dat viel me nog erg mee toen ik begon met starten. Tot nu toe (gelukkig) geen kantel-commentaar gehad. Maar Grassies bles loopt dan ook nog niet echt heeeel scheef Knipoog.


XoNo: hehe, dressuurpaardjes horen nette korte maantjes te hebben hoor }> Haha!

Manon: Die jas is fijn met rijden he?! Lachen

Enne Lexie, niet zeuren hoor , rare hoek, tsss Haha! . Dat geeft juist een grappig effect Schijnheilig

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

bartvk

Berichten: 35
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:30

ben blij dat het goed gaat met grassie ,weet nog dat het niet zo heel lekker ging met hem Verdrietig


maar aan de foto,s te zien zijn de grootste probleemen nu opgelost,de rest komt vanzelf

groeten aan je voeten!!!!!!!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:21

Het ziet er goed uit Maaike, en dat gespannen vind ik wel meevallen Knipoog.
Mooi hoor!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:27

Zo, mijn complimenten, wat zijn jullie vooruit gegaan! Super zeg!

Op naar de Z!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:30

De foto's zijn nog best aardig geworden ( een paar rare halve maarja )
ik zei toch dat het er goed uitzag!

Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers