[VD] sya aan de lange lijnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

[VD] sya aan de lange lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 21:35

aangezien ik afgelopen zaterdag een poging heb gedaan ( Haha! ) met Chippito dacht ik laat ik het eens met sya proberen!

dus ik de leidsels van mijn Shetlander zijn tuig gepakt en een longeersingel bij sy omgedaan en proberen maar Haha! .
het ging echt heel goed ik stond schuin achterhaar en zei 'kom sy voorwaarts stap' en dat deed ze en ze liep zo weg, het lijkt wel alsof ze in Engeland al eerder voor de wagen heeft gestaan. ze liep echt gelijk lekker met der koppie naar beneden en was echt super braaf! alleen in de draf moest ik toch wel mee rennen, ik kon wel gewoon lopen maar dan had ik het gevoel dat ik teveel in haar mond zat dus ik achter haar aan rennen een poos (dat zal er echt stom uitgezien hebben *LOL* )

het was echt rustig bij mij op stal er was echt niemand en ik maar hopen dat G maar niet kwam (ik noem geen namen) omdat ze vind dat ik een speelgoed pony heb enzo vanwege de dingen die ik doe (nou ja probeer).
en wie kwam er na 15min aanrijden ja hoor G.
normaal heeft ze dus haast geen goed woord over mij en mijn pony en nu stond ze gewoon bijna met haar mond open Haha! ze was zo verbaast dat mijn meis zo kon lopen Haha! . zo lekker ontspannen over de rug met haar koppie op de goede plaats. Later kreeg ik ook nog een compliment van een ander stal genootje ik ben echt trots!

ik ben zo trots op haar vooral om dat ze dit voor het eerst deed (bij mij dan)
ik zal vragen of mijn zus foto's wil maken binnenkort.

maar ik heb er nog wel een vraagje over ik had de leidsels door de ringen aan de zijkanten van haar buik (ik heb zo'n longeersingel met veel ringen) gedaan is het daar goed of moeten ze hoger?


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:38

Goed zo!!!!!! Ik zou de leidsels door de hoogste ringen doen! Er was een reden voor... maar dat zullen ervaren mensen hier op bokt wel weten Lachen En ga zo door! verslavend is t he? Haha!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 21:41

ja het ik zeker verslavend, en dat van die leidsels dat weet ik echt niet dus mensen kom maar op! (met de reden dus) Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 23:10

Wat leuk zeg

De volgende keer foto's ? Haha!

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:36

Als je op de bok zit heb je ze ook hoog zitten.

Wat leuk dat het zo goed ging, toch maar eens een grotere maat tuig kopen? Kunnen jullie met de hele familie en Sya voor de wagen lekker op stap!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 12:03

sya voor de kar dat weet ik niet hoor, het is nu wel eerlijk verdeeld Haha! mijn zus heeft haar paarden mijn moeder een shet om mee te mennen mijn broer heeft zijn auto en computer en mijn vader rijd af en toe met de trailer Haha!
en ja dat door die hoogste ringen nu ik erover na denk is dat super logisch Haha!

foto’s komen binnenkort ik moet er eerst iemand voor strikken Haha!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 14:11

Ik heb ze bij Dennis altijd door de ringetjes aan de zijkant. Dan kan je ook moeilijkere oefeningen meenemen zoals zijgangen(wat nog wel ff werk is hoor). Dan werken je leidsels als normaal je been zou doen.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr, pas wel op hoor, het is erg verslavend!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-03 21:06



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: C_estmoi, DemDeempel, lies1998 en 12 bezoekers