Rot kou en rot handschoenen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Rot kou en rot handschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 12:35

Ik rij normaal altijd met die fijne handschoenen van Imperial Riding die leather look. Omdat het zo koud is moet ik die irritante dingen aandoen met van die nopjes anders ben ik helemaal bevroren. Krampachtig met mijn teugels vasthouden omdat ze anders schuiven en uiteraard zijn mijn armen dan ook niet ontspannen. Resultaat: Barb vervelend. Nou is hij ook wel wat vervelender omdat ik steeds meer van hem vraag maar dat tot daar aan toe. Dit is gewoon mijn schuld. Frusty Laat het maar snel weer lente worden. Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:38

Ik liep toevallig net zaterdag (bij toeval) tegen hele fijne handschoenen van Horka aan. Meteen gekocht natuurlijk. Tweekleurig fleece (ik heb zwart/blauw maar je hebt ze ook in andere zwart-combinaties), hartstikke warm (ik had er zelfs lichte zweethanden in!), fijn contact met de teugels (wel nopjes maar op de juiste plaatsen) en vooral niet te dik. Ze kosten bij mijn ruitersportzaak 9 euro, daar kun je je dus geen buil aan vallen.

Ik hoop van harte met je mee dat het snel warmer wordt, ik heb het ook wel gehad met die kou.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 13:14

ik heb ook die leatherfeel handschoenen en draag er onderhandschoentjes van Haglöfs (Bever) onder. Werkt perfect!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:04

Ik heb toevallig ook net warme handschoenen gekocht, van Harry's Horse. Onderkant is leer (nep), dus niet te dik, nog wel een goed contact met de teugels, en de bovenkant een soort fleece. Bevallen erg goed, had gisteravond lekker warme handen

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:07

ik heb leren handschoenen van de hema Haha! je hebt heerlijk veel grip en ze zijn heel erg warm!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 15:43

Vandaga had ik mun haar gewassen en toen ik op school aankwam was het helemaal bevroren Verward
ik wor gek van die kou

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:23

ariba_lover schreef:
Vandaga had ik mun haar gewassen en toen ik op school aankwam was het helemaal bevroren Verward
ik wor gek van die kou


Dat heb ik elke dag.. dan kan je het zo breken..!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:17

Ninaka schreef:
Ik heb toevallig ook net warme handschoenen gekocht, van Harry's Horse. Onderkant is leer (nep), dus niet te dik, nog wel een goed contact met de teugels, en de bovenkant een soort fleece. Bevallen erg goed, had gisteravond lekker warme handen


Ik heb die ook, superhandschoenen vind ik het! Ik heb grijs/zwart gekocht een paar maanden geleden.....

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:41

Ik heb dubbele fleece handschoenen gekocht bij de Zeeman......O O O wat heb ik een spijt dat ik er niet enkele paren meer heb gekocht, want nu hebben ze ze niet meer...........heerlijk warme handen tijdens het rijden, en dat voor maar €2,49!!!!!!!!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:49

Ik heb een keer op een beurs handschoenen gekocht met leer aan de onderkant en fleece aan de bovenkant. Zijn ook lekker warm!

Verder heb ik van de week ook een muts gekocht met oorflappen, ik fiets wel voor schut, maar ik heb wel warme oren.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:53

warme gevoerde leren handschoenen v/d hema die zitten lekker en je hebt genoeg grip.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:59

ik heb handschoenen van roekle met leer aan de buitenkant en fleece aan de binnenkant lekker warm maar wel een beetje prijzig maja hoef het zelf toch nie te betalen kom ik weer makkelijk vanaf en jah die kou is nou wel genoeg geweest

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 23:15

Ik heb die leatherfeel en van die met een leren onderkant en een soort neoprene bovenkant, heerlijk warm.

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 23:46

Je kunt ook jachtteugels kopen. van die teugels met lussen om je hand doorheen te doen, dan kun je gewoon de handschoenen aan doen die je aan wild. Deze teugels zijn trouwens ook handig als het regent

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 09:07

Als we buiten rijden, heb ik mijn leren handschoenen aan, lekker warm en toch wat grip. Met dressuurrijden toch echt liever geen, ik beweeg mijn vingertoppen veel, als ik met handschoenen rij dan heb ik juist het idee dat mijn vingertoppen eraf vallen.