Actietijd! tegen de winstpuntenregeling!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Actietijd! tegen de winstpuntenregeling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 11:37

Niet tegen de regeling op zich hoor, maar ik vind t ronduit schandalig dat het zó laat wordt gecommuniceerd. Verschillende mensen hebben al eens geïnformeerd, ook hier op bokt – zie eerdere forums – en zijn steeds van het kastje naar de muur gewezen en kregen vage antwoorden, en nu, 6 weken van te voren wordt doodleuk meegedeeld dat het per 1 april ingaat. Ik als oud NBVR-er baal al dat ik extra moet betalen voor coupons etc, vervolgens bestel ik altijd 2 setjes maar ik krijg er altijd maar 1 a 4.50 euro (flauw), heb mijn ledenkaart nog steeds niet en aangezien alle wedstrijden al eeuwen vol zitten kan je niet meer bijschrijven voor extra wedstrijden en alle reeds opgegeven wedstrijden moeten weer aangepast worden naar een lagere klasse ivm extra winstpunten. Ik vind dit echt niet kunnen! Ik ga een ingezonden brief sturen voor de Paard & Sport, wie volgt?

Culemborg here I come!!


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:05

ik ook.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:13

ja ben het er ook niet mee eens

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:24

Ja ik vind t ook schandalig. Een vriend van me moet nog 2 punten in de L2, dat gaattie nu neit meer halen want alles zit vol! Mailen dan maar? Ben benieuwd of ze t plaatsen...

...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:47

Ik ben het er ook echt niet mee eens!

Toos paardloos

Flempy

Berichten: 134
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: somewhere between heaven and earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:08

Bne het helemaal met je eens hoor,dit is geen normale manier van doen. Als ik dit eerder had geweten had ik m`n wedstrijden heel anders ingedeeld Frusty

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 15:35

Ik vind de regeling zelf niet slecht en heb ook liever niet dat ze hem uitstellen. dan heb ik er nog niets aan dat ik 30 punten mag rijden in het L, want tegen het eind van de zomer heb ik die 20 wsl wel *LOL*

Wij waren wel van plan om een brief te gaan schrijven, want ik vind de termijn belachelijk kort(ook al wil ik geen uitstel *LOL* )! Idd ook omdat je nergens meer kunt starten...(ik heb gelukkig nog een wedstrijd L1 kunnen regelen anders had ik nog vijf punten in het B moeten rijden...Frusty )
Misschien dat ik morgen in de trein toch mijn schrijfblok er maar bij pak...Tong uitsteken Je moet zoiets eens binnen een bedrijf proberen to je werknemers...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:00

Bij het springen vind ik het mooi geregeld.
Dat je door mag starten tot 30 wp
want de 20 heb je nogal eens vol, en zo heb je nog net een paar wedstrijden meer tijd.
Waarom is dat ook niet zo in de dressuur gedaan?

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:00

Ik doe mee!!!!
We kunnen ook een handtekeningen actie doen......?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:11

Ik ben bang dat een handtekeningenactie ze weinig kan schelen...ze gaan het toch niet terugdraaien en als je de wijzigingen goed leest zijn er ook veel prettige veranderingen! (zeker in het springen en eventing)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:12

Maar bij dresuur zie ik geen prettige Verdrietig

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:16

Toch wel hoor, Kawa! Je wordt niet meer gediskwalificeerd als je met zweep in het Z of met peesbeschermers Knipoog de ring in rijdt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:16

Je kunt niet meer gediskwalificeerd worden om beenbeschermers, maar start opnieuw en krijgt -2. En je mag in het M1 en hoger ook de ring verkennen als je er niet omheen kan rijden *LOL*
Niet echt wereldschokkend maar ik vond de wijzigingen voor de dressuur ook overwegend negatief. Vooral die 10 punten...!
Maar toch rijd ik liever 10 punten in de dressuur en 30 in het springen dan vijf in de dressuur en 20 met springen *LOL* Laat dus maar gewoon zo Haha!
B-SGW gaan ze vanaf 2004 verplicht op stijl doen en dat vind ik persoonlijk ook een heel goed idee Party!! (ook al ben ik dan wsl wel L gestart *LOL* )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:17

ik vind het ook schandalig, maarre, denken jullie echt dat ze er veel aan gaan veranderen??

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:17

Zweep was ik nog vergeten inderdaad Fitz *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:18

Fitzroy schreef:
Toch wel hoor, Kawa! Je wordt niet meer gediskwalificeerd als je met zweep in het Z of met peesbeschermers Knipoog de ring in rijdt.

ow ja das wel makkleijk met mijn zeik knol.
Als ik dan geluk heb heb ik een paar rondjes extra kunnen rijden zodat hij de bak al eens vaker gezien heeft.
-2 is dan niet veel, dat haal ik er dan wel weer uit Lachen


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 16:20

Ik denk niet dat ze wat gaan veranderen Sjaantje. Wsl heeft het helemaal geen zin om actie te voeren...ze hebben iedereen eerst rustig proberen te houden door het te ontkennen en af te zwakken en nu passen ze de overrompelingstechniek toe Haha!

Ik vind de termijn schandalig, maar de regeling op zich niet verkeerd.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 17:04

Ben het best eens met de regeling, alleen veelste laat bekend gemaakt!! ga er niks tegen doen, weet het nu en maakt voor mij niks uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 17:18

Ik had tot nu toe gedacht dat het een 1 april grap was, want bij onze vereniging wisten ze van niks. Het is dus echt waar? Boos! Nou lekker dan, alle B wedstrijdjes zitten zowat vol. Vind het ronduit belachelijk. Als er geprotesteerd wordt dan doe ik mee Ik vind het nogmaals een Misselijk aktie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:52

Er zijn verenigingen die nog wedstrijden inlassen om (voor eigen ruiters) nog extra startmogelijkheden te bieden voor 1 april. Zodat je nog net de kans hebt om in een nieuwe klasse te starten als je dat al mag (nog even promoveren dus). Vraag anders eens bij je vereniging na of ze dat ook doen, het is dan vrij logisch dat eigen ruiters voorrang krijgen. Het is misschien een ideetje.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:05

Ik vind het allemaal afzetterij.........een vereniging of bond is er toch VOOR de leden?? Om dwars te liggen rijd ik met mijn moeilijke paard lekker in het M2 met zweep binnen, dat is net dat extra rondje wat hij nodig heeft...

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:47

gomir schreef:
Ik denk niet dat ze wat gaan veranderen Sjaantje. Wsl heeft het helemaal geen zin om actie te voeren...ze hebben iedereen eerst rustig proberen te houden door het te ontkennen en af te zwakken en nu passen ze de overrompelingstechniek toe Haha!

Ik vind de termijn schandalig, maar de regeling op zich niet verkeerd.


Ohh op die fiets!!!!!!! Haha!
Oke dan ben ik het er mee eens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:35

Lovely schreef:
Er zijn verenigingen die nog wedstrijden inlassen om (voor eigen ruiters) nog extra startmogelijkheden te bieden voor 1 april. Zodat je nog net de kans hebt om in een nieuwe klasse te starten als je dat al mag (nog even promoveren dus). Vraag anders eens bij je vereniging na of ze dat ook doen, het is dan vrij logisch dat eigen ruiters voorrang krijgen. Het is misschien een ideetje.


Ik ga het in ieder geval even navragen, ik hoop dat dit inderdaad tot de mogelijkheden behoort, want ik wil zo snel mogelijk de B uit.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:38

pff ben ik blij dat ik net al een keer in de l gestart ben!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:41

ja! dan heb je zeker geluk!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers