nog een keer galop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
april
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 20:04

heb dus op norelja gegalloppeerd. nou ja zij galloppeerde met mij. en wat had ik schrik.
maar heb het toch gedaan he.
vond het op casper toch makkelijker gaan, maar die gaat dan ook makkelijker in gallop.
door de schrik klemde ik mezelf aan waardoor norelja steeds harder ging. en desire leefde helemaal met mij mee. dat was wel heel tof.
alles wat er geroepen werd hoorde ik niet eens meer van de schrik. maar ik heb eindelijk op norelja gegalloppeerd.
fijn hoor een paard met een eindeloos geduld voor het baasje.
en nog fijner was dat er ilse en dees waren om norelja voor op te sluiten met hun paarden daar werd ze rustig van en ging stappen, ik had het gevoel alsof ze nooit zou stoppen. en wist ff niet meer wat ik moest doen. volgende keer beter.
oja wil nog ff zeggen norelja je bent een kanjer.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 20:20

volgende week weer op cassebassie he!!!!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 21:01

Gaaf April! Echt geweldig! Ik vind het heel moedig van je. En ik denk dat de volgende keer dat je op Norelja galoppeert, je het een stuk beter doet, omdat je dan ook weet hoe ze ongeveer voelt en doet als ze in galop gaat. Hou de teugels goed in de gaten en dan valt het wel mee met dat hard gaan. Anders doe je eerst een paar passen en meteen weer terug in draf? Ik vind het wel heel goed van je dat je het al op Norelja deed! Norelja zal vast wel een beetje je onzekerheid hebben gevoeld, maar dat ze toch gewoon braaf galoppeerde, wel lief toch? En ja, heeeeeel handig van die vriendinnen die je helpen stoppen. Had ik ook een keer dat Pie in galop echt begon te racen, ik lesde nog maar net met hem, en toen heb ik hem gewoon kleine voltes laten galopperen. Meestal gaan paarden dan ook vanzelf weer in draf over. Dus als je niet kunt stoppen: klein rondje! Geef Norelja een knuffel van mij want ze zorgt bij jou voor een hoop spannende leuke momenten als ik het zo lees... Groetjes, Dorine.

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 22:14

Ik weet wat je meemaakt; ik vond het galopperen zelfs nog doodeng toen ik Leonardo kocht. Ik heb het in het bos geleerd, achter Sonja en Milena aan. Sonja sloot dan het pad zeg maar af voor Leonardo (dat 'ie er nooit langs zou kunnen) en dan gingen wij achter Milena aan.... Vond ik veel minder eng dan in de bak, want daar komt het hek altijd zo hard op je af.... Knap dat je het toch maar doet hoor! Hou vol, want ik vind het tegenwoordig ook een stuk minder eng en begin er zelfs in de bak af en toe plezier in te krijgen. Eerst moest ik mezelf echt verplichten om af en toe te galopperen, want Leonardo vindt het zo leuk en hij begon het echt te missen. En nu begin ik ook langzaamaan beter te blijven zitten (ik stuiter een beetje) en sinds een tijdje heb ik ook de zadelknop niet meer vast in galop. Dus ga zo door, we komen er wel!!!! Succes, Dick.

april
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-01 23:18

bedankt voor jullie toffe reacties. en ik zal norelja een dikke knuf geven.
vind het heel fijn dat jullie me zo steunen.
volgende week zaterdag bij jou dan weer steff.
ben benieuwd of ik morgen weer in gallop durf.

veel liefs gabie en norelja

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 23:32

GO GO GO APIE!!!!!!!!!!!

Je kunt het echt!
Je doet het harstikke goed!