Al die dieren......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 15:28

Ik moest vandaag onze beestjes op een dierenweide die bij onze kinderboerderij hoort voeren.
Prima, geen probleem.
Na een half uur fietsen was ik er zag ik daar mijn geitjes alweer vrolijk huppelen!
De ezeltjes balkte al en de schaapjes en biggetjes stonden te kijken van "honger, Honger"
Kijk ik naar mijn hele eigen geitje 9staat sinds donderdag op die dierenweide) zie ik dat ze heel mager is Boos! ik boos, maar ja ze mag geen eten omdat haar lammetjes gespeent moesten worden en ze anders melk produceerd en uierontsteking krijgt, ja dan zijn we verder van huis.

A fijn toen begon ik met schoonmaken, het was een zooitje Boos!
was ik nog vergeten de varkentjes eten te geven Frusty dus hebben ze extra brood enz erbij gehad hun ook weer blij.
Bijt een van de 2 ezels me nog dus ik probeer boos te worden op het ezeltje alleen dat lukt mij niet dus heeft ezeltje niet op haar kop gehad *LOL* maar ja, toen was ik klaar en ben ik weer naar huis gegaan, wou ik op de markt een patatje halen staat de patatkraam er niet, dus ik weer naar huis.
Ik heb vandaag den ik mijn dag niet *LOL* LOL! dus blijf ik de rest van de dag maar achter mijn pctje zitten, wedden dat ie er straks ook mee ophoud Verdrietig
LOL! nou tot Bokt's

Groetjes Melissa

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 18:59

nou... dat is ook niet mooi, weet je wat ik vandaag heb gedaan? 2 geitjes te gelijk op gepakt want ze moesten onder het hok: sammy achter mimi en door me knieen en huppa kee!
haha
maar jammer dat alles fout ging en dan snap ik niet dat je zegt LOL

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:49

Ik heb vandaag dienst. Vanmorgen om 11:00 spreekuur... Liep dus mooi uit tot 14:30! Vanavond om 17:00 weer spreekuur, was pas 19:00 weer thuis....
Echt balen, het regent ook nog steeds....
ben dus helemaal niet bij des geweest Verdrietig Verdrietig

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:50

Hier in Emmen Staat het blank!
Ook in Assen?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 20:55

Hier is alles allang droog Tong uitsteken De hele avond regent t niet.. Haha!