Mijn verslagje ook nog.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Mijn verslagje ook nog.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 11:32

Ha, omdat ik gewacht heb, ben ik nu de eerste die ons forum gaat openen.

Na een onrustig en zenuwachtig nachtje 's-ochtends vroeg opgestaan om Dana eens goed schoon te krijgen, want zoals zij erbij liep was geen reclame. Maar na een paar keer mijn mond gespoeld te hebben van al het zand wat in die teddyvacht zat, zag mevrouw er toch weer toonbaar uit. Even de maantjes wat korter gemaakt en voila, klaar waren we. Ben om 11.00 uur begonnen met pogingen tot Dana op de trailer te zetten. Aangezien ze niet zo vaak meegaat, is ze daar dus niet van gecharmeerd en is het al heel wat als je bij de trailer in de buurt komt. (Was dus alleen thuis, want met z'n tweeen gaat het wel.) Maar wat schetst mijn verbazing, al bij de vierde poging liep ze braaf met me mee de trailer in. Oei, ik was dus iets eerder klaar dan verwacht, maar ben toch maar vast vertrokken. Was dus al om 11.45 uur op de afgesproken parkeerplaats. Gelukkig kwam kort daarna Maaike al, dus had ik even wat te kletsen. Het was mooi weer, dus ik had Dana alvast uit de trailer gehaald, zodat ze ook wat te zien had. Maar tot Dana's grote teleurstelling kwamen er om 12.00 uur nog twee trailers die compleet de AFGESPROKEN PARKEERPLAATS voorbijreden. Kort daarna kreeg Maaike een telefoontje met de mededeling dat ze een stuk verderop geparkeerd hadden en of wij ook kwamen. Nou, jullie begrijpen het al, ik wilde mijn geluk niet op de proef stellen om Dana weer in 1x in de trailer te krijgen, dus ik heb haar maar opgezadeld en ben naar hen toegereden. Had ze al wel haar vuurdoop gehad tussen al die spelende en springende kinderen op de hunebedden. Aangekomen bij de trailers snel kennisgemaakt met iedereen. Nadat iedereen klaar was zij we rustig vertrokken, waarbij Romkabouter heel blij opmerkte dat er dus gelukkig iemand bij was die WEL DE WEG WIST!!!!! Het eerste stuk van de rit was lekker rustig. De paarden wat minder, maar ach ja. De dames waren wel rustig. Hebben onderweg nog een klein ijspartijtje moeten oversteken, maar alles verliep zonder ongelukken. Het laatste stuk naar onze rust konden we gelukkig nog wat draven. De soep tijdens de rust was heerlijk. Konden de meesten van ons de handen en de rest van het lichaam weer wat opwarmen. Ook hier weer kennisgemaakt met een aantal bokkers, die zonder paard waren gekomen. Na de wisseling gingen Romkabouter en ik met 3 nieuwe ruiters op pad. De dames waren plotseling wel in de minderheid, maar de heren waren een stuk drukker dan de dames. Vooral Death_Squad kwam overal boven uit. Gelukkig waren de brede zandpaden niet bevroren en konden we ons daar heerlijk uitleven in een lekker galopje. Je zag plotseling wel allemaal mensen en honden wegduiken, maar daardoor konden wij lekker even door. Na ons galopje hebben wij de Genieput even de kruip-door-sluip-door route bovenlangs genomen en zijn daarna rustig teruggestapt naar de trailers. Omdat Dana nogal bezweet was ben ik direct daarna doorgestapt naar mijn trailer. Althans ik heb een poging daartoe gedaan. Maar Dana was van mening; Samen uit Samen thuis, dus die wilde niet weg bij de groep. Na het nodige gemopper van mij ben ik een heel stukje gekomen, maar het laatste stuk heb ik het opgegeven en ben maar te voet verder gegaan. Aangekomen bij de trailer Dana even beloond, omdat ze zo superbraaf was geweest. Dekentje op en wat schetst mijn verbazing. Mevrouw loopt in 1x de trailer op. Gelukkig maar, want er stonden veel mensen te kijken. Daarna naar huis gegaan, Dana nog lekker even bij de andere in de wei gezet en zelf in de bank geploft en er met moeite weer uitgekomen.

Iedereen hartstikke bedankt voor de gezellige en geslaagde rit. Tot de volgende keer.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 11:33

Potverdriedubbeltjes, was Cody toch nog sneller dan ik.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:41

Haha! Schijnheilig

Dus jij moest 's morgens ook nog heel wat poetsen lees ik, was ik gelukkig niet de enige Knipoog
Ik ontdekte 's morgens dat onze gids Ran niet meeging en dat we dus eigenlijk geen route hadden. Ik had wel een ruiterkaart van de omgeving meegenomen, maar zo was het een stuk relaxter, jij wees de weg en we hoefden lekker niet op de kaart te kijken. Vond het een erg mooie omgeving, hoop dan ook dat ik volgend jaar toch de endurance-wedstrijd in Wittelte kan rijden, want dan rijd je hier dus ook. Erg mooi!
Ik vond jouw Dana ook erg braaf trouwens! Lachen
Vond het zeer gezellig, (verbaast me trouwens niks dat Death-Squad het 2e deel van de rit het hoogste woord had Schijnheilig )leuk dat je erbij was en ik hoop tot de volgende keer!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:25

Homiafortuna"]
De paarden wat minder, maar ach ja.
[/quote]
De paarden min Stan Haha!

[quote="Homiafortuna schreef:
maar de heren waren een stuk drukker dan de dames.

De heren min Rom Haha!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 14:04

Romkabouter"]
[quote="Homiafortuna"]De paarden wat minder, maar ach ja.
[/quote]
De paarden min Stan Haha!

[quote="Homiafortuna schreef:
maar de heren waren een stuk drukker dan de dames.

De heren min Rom Haha!
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk Paul. Excuses voor de beschuldigingen Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:28

Nah jaaaaaah.... word ik zomaar met ene Death Squad vergeleken??? Verward Zo druk was ik toch ook niet?? Haha!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 22:00

Okee okee, het was Death_Squad die de boventoon voerde. Mea culpa.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:06

Death_Squad Verward Druk Verward

Neeeeee dat verbeelden jullie je vast Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 01:05

Leuk paard hoor, die Dana! Ze gedroeg zich volgens mij ook goed, of niet?

Kom je ook met haar naar de (nog te organiseren) rit op het Balloƫrveld?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 01:15

Homiafortuna schreef:
...Vooral Death_Squad kwam overal boven uit...


Nah, echt? Onmogelijk! Schijnheilig

Ben blij te horen dat Dana zo de trailer op liep na afloop, je moet er toch niet aan denken dat je daar staat te hannesen op zo'n parkeerplaats. Maar anders hadden we genoeg sterke mannen (min Rom Haha!) bij ons gehad om Dana er hoogstpersoonlijk in te tillen. Haha!

Nogmaals bedankt voor het gidsen, je hebt ons mooie paden laten zien! Cool

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 01:16

Je hebt toch 1 nodig als toeziend oog he Tong uitsteken

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 22:46

Baas boven baas zal ik maar zeggen Knipoog