Ik ben te koop geweest op een paard! She's MINE!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Ik ben te koop geweest op een paard! She's MINE!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 19:19

Party!! Party!! Party!!
Helluuup!
Ben vanavond (heel onverwacht, buurman wist een paardje) te koop geweest op een paardje. Een merrie, 4 jaar, vosje, geen papier, gewoon rijpaardje zeg maar, bles, sokken, zadelmak. Ze kent de basis, maar er is niet heel veel op gereden, ze is wel braaf. Ze is echt CUTE! Volgens mij heet ze Eldina (oid), en t is zo'n liefie! Heb haar goed bekeken, ze kan echt goed lopen! Ze is van een meisje dat haar al heeft van veulen af aan, maar die heeft r geen tijd meer voor. De mensen waar ze nu van is willen absoluut niet hebben dat ze in de handel terechtkomt, en zijn heel gek met dr. Haha! Haha!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:23

klinkt opzich goed... alleen jammer van het papier. en ga je het doen? en wat moet ze kosten als ik vragen mag?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:33

Gaaf zeg! Gefeliciteerd!!! En het is helemaal niet jammer van dat papier!! Waarom moet een paard altijd papieren hebben? Als jij er mee wilt fokken, kun je een super veulen fokken uit paarden zonder papieren en een lelijk schijtveulen uit twee preferente ouders.

enne, waar staat ze ? En wat moet ze kosten???

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:39

jaah vind ik ook hahah moet altijd maar perfect zijn hé.. maar er zijn genoeg paarden die super mooi zijn.. en super lopen.. waar je niets geen problemen mee heb....

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper


Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:46

Nou, zo'n paard is anders ver te zoeken, sharir, lijkt me! Perfecte paarden bestaan bij mijn weten niet. Gefeliciteerd concorde, klinkt allemaal goed!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:57

Gefeliciteerd, zet je er foto's van op bokt als je die hebt *LOL* Haha!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:57

Leuk hoor! Ennuh... op een papiertje kan je niet rijden!

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:28

nee dat niet, maar als ik een merrie zou kopen zou ik wel graag een redelijk appier willen hebben. dan kan je altijd nog gaan fokken. dat kan ook wel zonder papier, maar met goed papier zijn je veulens veel meer waard

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Dehtje

Berichten: 395
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:35

Hartstikke leuk! Maar ga je haar kopen of ben je alleen wezen kijken??? Als het paardje je bevalt maakt het naar mijn idee niks uit of er papieren bij zitten!

Dag, lieve Kristal...

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:28

de beschrijving klinkt leuk!!!!! maar de hamvraag is dus ga je d'r kopen??? ben zo benieuwd!!!!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 12:08

Ik ga van de week met mn lesgeefmiep dr heen. Ze is al een hele tijd niet onder het zadel geweest geloof ik. Het meisje waar ze van is is een ontzettende bangerd, en die is er afgelopen zomer een keer afgevallen, ze reed haar ook bijna nooit. Iedereen daar in de buurt zegt dat ze gewoon heel braaf is, dus dat wil ik gewoon ff checken. Als ze braaf is (dat houd dus in dat ze best wel een x mag bokken ofzo maar niet gelijk op dr achterbenen moet gaan staan om zich om te laten donderen) koop ik dr. Ze is trouwens rond de 1,60.
LiSSy: Ik heb niet de plannen om met haar te gaan fokken, mocht ik dat wel willen, dan kan ik haar altijd nog in laten schrijven bij t NRPS hulpstamboek, daar is Maxie ook ingeschreven terwijl ze nix van zn achtergrond weten. Als je er dan een veulen bij fokt, kan die ook in t hulpstamboek. Ik bedoel, en als je eens wist hoe weinig ze voor dit beestje willen hebben, dan had je haar gelijk gekocht.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers