ik wil een andere baan

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

ik wil een andere baan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 12:45

Ik zit de hele dag achter die k*t computer en als het sekreet nu maar eens meewerkte he! Ik maak geen gewoon typewerk, ik worstel me door pagina's vol met formules en tekeningen dus het schiet niet op, want effe lekker doortypen is er niet bij. En als de software nu maar mee wilde werken. Heb ik weer formules bij gemaakt, wil ie niet opslaan. Resultaat is dat ik formules 3x over moet doen en dat is zo demotiverend! Ik heb echt een scheitbaan! Nu zit ik te tekenen in micrographix designer en dan krijg ik hetzelfde hondsgezeik! Ben ik klaar met mijn tekening en dan stopt het programma ermee (has performed an illegal operation.... will be shut down) en nee, opslaan is er dan niet meer bij. Ik wordt er echt scheitziek van! Het is gek he, dat ik zoveel op internet zit! Ik ben zo gedemotiveerd als de pest geraakt!

De hond is de betere mens


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:03

Als het regelmatig zo gaat zoals je hier omschrijft, zou ik zeggen: op naar een nieuwe ronde en nieuwe kansen. De markt is nu niet zo heel goed, maar orienteren kan geen kwaad en je weet nooit wat het oplevert.
Als ik op een gegeven moment op zo'n punt kom, dan is er denk ik geen redden meer aan en wil ik even later gewoon echt weg.
Als je gewoon lekker gaat orienteren, merk je het vanzelf wel toch?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:15

Ga lekker ff tegen iemand aan zeuren een een bakkie koffie drinken. Desnoods ff een kwartier naar buiten. Scheelt echt. (schelden helpt wel af en toe he?) Bespreek het trouwens ook even met de manager, en leg uit dat het een onwerkbare situatie is zo.

succes he! Zie het zo: je geduld wordt op de proef gesteld en probeer er gewoon om te lachen! Dat zou ik doen. Mocht dat niet helpen, dan moet je maar je monitor op de grond keilen Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:27

Vandaag, wil ik ook een andere baan....
Maar toch maar niet buiten...brrrrrr. Het kan altijd nog erger [naam verwijderd]!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 13:41

Ben er effe uit geweest, die malle knollenbollen van mij buiten wezen zetten. Die beesten hebben een betere uitwerking op mij dan die rotcomputer. Ik ben me overigens wel al wat aan het orienteren hoor Lovely. Het wordt ook tijd voor mij om eens naar een uitzendbureau te gaan.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:53

Het is een hele stap, maar de uitwerking zal best goed zijn denk ik. Heb je al enig idee wat voor soort werk je wilt gaan doen??
Een uitzendbureau kan natuurlijk en niet te vergeten de Telegraaf op zaterdag. Rechtstreeks aanschrijven werkt soms ook.
Nog even je cv updaten Knipoog.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 14:00

Mijn cv is al geupdate maar soms pas ik hem aan als ik solliciteer en dan verleg ik de zwaartepunten een beetje. Je moet wat doen om de kansen te verhogen he. MAar weet je, de banen die ik leuk vind betalen niet. Zit er aan te denken om vertegenwoordiger te worden maar dan moet ik wel affiniteit hebben met het produkt.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 14:12

Desiree schreef:
Mijn cv is al geupdate maar soms pas ik hem aan als ik solliciteer en dan verleg ik de zwaartepunten een beetje. Je moet wat doen om de kansen te verhogen he. MAar weet je, de banen die ik leuk vind betalen niet. Zit er aan te denken om vertegenwoordiger te worden maar dan moet ik wel affiniteit hebben met het produkt.


De fijnste manieren om je tijd te besteden worden meestal slecht betaald. Soms ligt je allergrootste bijdrage aan (het verbeteren van) de maatschappij zelfs bij vrijwilligers werk. Helaas helaas moeten we onszelf wel onderhouden en werkt de staatloterij ook al niet mee.

Je cv opleuken richting het profiel is niet zo raar hoor, zou zomaar goed kunnen werken.

Je zou ook eens kunnen kijken of er geen vacatures zijn als vertegenwoordiger van producten die wel al jouw affiniteit hebben???

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 14:12

Is er geen systeembeheerder oid die wat aan die compu kan doen?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 14:13

Kayla schreef:
Is er geen systeembeheerder oid die wat aan die compu kan doen?

de fout zit hem in bill gates: de kinderziektes van microsoft, dat is waar ik tegenaan loop. De computer is goed, maar het is de software.

De hond is de betere mens

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 15:57

Micrographix Designer is niet van Microsoft Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:28

ik denk dat jij even moet wachten desiree, want ik geloof dat het niet zo gunstig meer is als je Belgie woont en in nederland werkt.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 16:37

Sando schreef:
ik denk dat jij even moet wachten desiree, want ik geloof dat het niet zo gunstig meer is als je Belgie woont en in nederland werkt.

het zal best, dan neem ik wel WEER een andere baan............ pfffffff!

De hond is de betere mens

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:44

Wat voor baan wil je dan?
Meid sla je er door heen, ik ken je mischien niet maar ik voel gewoon dat het je wel lukt! Lachen
Doei,
[naam]

Doe maar gek, alles is al zo "normaal"

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:47

En daarom noemen ze jou Jomanda ipv Jolanda...jij voelt dat soort dingen...

Grapje hoor hihihi.........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Anoukjuuuhh, Arjette15, Bowo, Eulogy, Everest, flooooo, GoogleAdsense, Hiraeth, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, MarJon, Marocje, MissMarije, Nachocheese, noordje, Pauline2cv, Ruai, Solmyrkvi, speedfiets_2, Twilight, xdesix, YandexBot, zonnebloem18 en 58 bezoekers