braaaaaaaf paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

braaaaaaaf paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 22:34

jawel mijn Or'haarbal"do (he Jantina?)
Heeft zijn leven gebeterd!
2 weken terug beet en sloeg ie nog inmiddels is ie veranderd tot in een soort van schoothondje.
Na de oorlog van het begin zijn we nu vriendjes.
De eerste week heb ik vooral aandacht besteed aan het meelopen aan een touw.
Volgens Orbaldo moet je aan een touw gewoon heen lopen waar je heen wil.Dat mens komt wel mee skieend of op d'r buik dat maakt niet echt uit Clown Als mens links wil en jij rechts dan ga je gewoon heel hard rechts en mens volgt wel

Als ik stil ging staan liep orbaldo gewoon door of hij beukte keihard in mijn rug.
na de nodige uitleg begreep hij ineens wel hoe het moest en nu zijn we langs de weg aan het wandelen jawel nog steeds aan halster en ik kan niets anders zeggen dan dat hij het keurig doet.
Auto's zijn wel heel spannend maar hij zorgt er voor dat het halstertouw slap blijft.

Merrie in het weiland naast de weg maakt niet uit hij let keurig netjes op mij want stel je voor ze staat weer ineens stil.

Gister ben ik ook weer even aan het tutten geweest als ik het halstertouw om zijn hals sla en zeg blijf blijft hij ook staan (hij kan niet weg hoor je bent met ene hengst wel wat voorzichtiger dan met lodewijk)
Zonder touw loopt hij ook achtermij aan gaat halthouden als ik dat doe en als ik achteruit loop gaat hij ook achterwaarts.

braaf paard enjawel hij draaft nu ook mee aan de hand zonder dat iemand erachterloopt we gaan hard vooruit!
Nog steeds heeft hij niet meer gebeten en geslagen.
Omdat hij gister nog weer braver was heb ik Jos gevraagd me even een pootje te geven en toen heb ik er 2 keer overheen gehangen.Hij deed niets

vanmiddag kwam de hoefsmid daar was ik helaas niet bij omdat ik aan het werk was maar hij had tegen Jos gezegd dat het zo'n braaf paard was.
nog 2 weken dan is de hengstenshow en daarna kan hij van al het voer af en dan ga ik eens kijken of ik erop kan nu is hij nog iets te vrolijk Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:37

Superpaard!!!! Fijn joh dat t al zo goed gaat Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:48

Stoer dat ie het zo goed doet! En dat in zo'n korte tijd!!
Ik ben echt heel benieuwd hoe je hem voorsteld op 1 maart

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:57

super! echt beter dat het zo goed gaat, succes op de hengstenshow, ik verwacht natuurlijk wel een klein verslagje *tip*

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 00:03

Hee wat ontzettend gaaf! Ben echt benieuwd wanneer je in het ZZ zit met hem Knipoog

Weet je trouwens zeker dat je naam niet Bianca is Verward Ik vind je toch wel verdacht veel op die Bianca uit die boekjes van Yvonne Brill lijken.. Met al die dingen die je meemaakt en je gave om met paarden om te gaan

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:14

Echt leuk dat het zo goed gaat met hem (en tussen jullie) . Veel succes!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 12:41

Hee Kim, wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat! Ben echt reuzebenieuwd hoe het gaat als je erop zit!