poging nr 5 :-(( bericht uit de usa

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

poging nr 5 :-(( bericht uit de usa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 20:11

poging nr 5 Lachen) Ik haat webtv Boos!(
Maar goed, eindelijk weer eens een berichtje van mij, hetis allang geleden, maar het wasdan ook een hele drukke hectische tijd... Ik zit n op een hotelkamer in Kansas City, we zijn ingesneeuwt in die zin, philadelphia is ingesneeuwt en wij moetn vliegen via phil. om weer in amsterdam te komen.
Dus ik zi nu via webtv met een of ander gammeltoetsenbord te bokken, maar goed, alles beter dan niks....Lachen)) Vergeefme de typfouten want dit toetsenbord doet niet altijd wat ik wil *LOL*
We hebbe de afgelopen 10 dagen doorgebracht op een ranch, waar we paardjes hebben gekeken en gekocht........Een hengstje en 5 merries, veel meer dan de bedoeling was, maar het aanbod was te goed om af te slaan....
Ik hou jullie nog wel op de hoogte over alles!

Nu all deals met de usa rond zijn heb ik weer veel meer tijd om te bokken !!!!

Groetjes uit de usa!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:13

Oh nog meer van die gave paardjes!!
Ben erg benieuwd hoor, niet verder insneeuwen, dan kom ik graag weer een keertje bij je kijken!
Ben wel erg benieuwd naar je verzameling mini's die je ondertussen hebt.
En naar Japik natuurlijk!

Goede reis terug! Lachen

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 20:29

Thanx !!! We hopen echt morgen te kunnen vliegen, maar het weatherchannel ziet er nog niet echt "positief" uit om eerlijk te zijn, maar goed, er ka veel veranderen in 24 uur.....
En je weet het, kom gerust langs als je zin hebt!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:44

We zijn benieuwd naar de nieuwe aanwinsten. En natuurlijk hopen we voor jullie op een goede thuisreis en een behouden aankomst...

Je suis Charlie.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:46

Zet je foto;s neer van de nieuwe aanwinsten?????

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 22:07

Er zullen zeker wel foto's komen, maar de foto's die ik nu van ze heb zijn zeker niet je van het, kleine pony's met vreselijk lang haar......hahhha
Het is een kleur die in Nederland alleen misschien nog maa bekend is bij de paints, het zijn allemal paardjes die "overo" zijn gefkt wat een bepaalde kleurslag is bij de pinto's.... Enkele paardjes zijn te zien op deze sit : www.ltdmini.com

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:10

Wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt d'r wel zin in met je mini's he Knipoog .
Ik ben ook heel erg benieuwd!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:13

Wauw heel erg apart, ik heb even op de site gekeken.
Je hebt ook een hengstje gekocht ? Gaat hij voor de dekdienst dienen ?

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 22:36

we hebben inderdaad "ons toekomstige dekhengstje" hier ook gekocht, hij wordt 25 febr 1 jaar oud, hij staat wel op de verkoop enveulen pagina, hij heet Magic Mans Thriller enhij is grullo, medicine hat, frame overo met blauwe ogen. Op de eerste pagina van de site zie je magic man, grand slam en referee, magic man is de vader van Thriller en ik heb ook de volle zus van referee en grand slam gekocht met dezelfde aftekening.
Thriller komt niet beschikbaar voor dekkingen van buiten, hij dekt alleen eigen merries zodat ikde veulens kan verkopen...
Deze kleurslag is nog niet in nederland, ik hoop dat mensen het leuk en apart vinden, dn is er een vrij goede markt voor de veulens in de miniature horse wereld in nederland. Het zijn allemaal 100% amerikaanse paardjes.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:43

Gaaahaaaf! Van Magic Manheb jij nakomelingen gekocht? Ow, foute boel jongens.....nee Cassi, niet nog een paard kopen....

We willen snel FOTO 's!

Je suis Charlie.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 01:04

Ken je magic man al, of zag je de website nu voor het eerst?? Ik heb nu een zoon en een dochter van hem, kleindochters van hem, een halfzus van hem.....Lachen) Ik hoop hier echt mee te bereiken dat deze kleurslag in europa ook populair wordt, maar zelfs in amerika zijn er nog niet zo heel veel true overo's.
Thriller is getest op het lwo gen en hij is positief, dus er is voorzichtigheid geboden omdat je hem niet zomaar met elke merrie mag kruizen om geen lethal white te fokken, maar vooral op 1 kleurige merries met een klein beetje wit zal hij hele mooie veulens maken!!! Ben er zo blij mee, dat kan ik bijna niet vertellen !

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 08:33

De hoeveelheid wit zegt niets over het wel of niet aanwezig zijn van het OLWS gen. Zelfs breeding stock Paints kunnen positief zijn.
Ik had de website van de ranch al eens eerder gezien...volgens mij had jij die hier al eerder neergezet Mika...Hij is me bijgebleven omdat er op de eerste pagina drie vrijwel identiek gevlekte paarden stonden.

En American Miniatures zijn gewoon schitterend. Helaas zie je ze hier nog niet zo heel erg vaak....

Je suis Charlie.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 08:54

Gefeliciteerd, bij foals 2002 staan nog 2 van je nieuwe aanwinsten. wanneer komen ze naar nederland?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:55

Jeetje wat leuk! Superleuke pony's! (en vast en zeker heel erg duur Haha!) Wanneer zullen te bewonderen zijn in Drenthe? Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:59

heb je HEM?????????


Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:02

Hoe gaat dat met transport naar Nederland ?

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:22

O my god!!!
Now way! jij heb Magic man´s Thriller gekocht?!? Bloos
Ik was echt helemaal verliefd op dat beessie! Lovers
Ik zit al maanden op die site te kwijlen! Kwijl En te hopen dat ik de staatsloterij win! En had al plannen om heel hard te sparen en over een paar jaar dus ook zo´n mini te laten overvliegen! Bloos Maar ij hebt er dus nu een paar!
O my god! ( Lips are sealed sorry wordt ff niet goed)
Nou ik ga je eerste klant worden! Mag ik vast een dekking reserveren? Haha!
Ik wist helemaal niet dat je daarheen ging! Ik ben echt super benieuwd, welke heb je nog meer gekocht? En allemaal overo´s of ook andere kleurtjes? Man! Ik kom deze zomer dus echt ff bij je kijken hoor!
Echt mega super! Helemaal geweldig! (Sorry ben een beetje enthousiast geloof ik! Schijnheilig )

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:25

Ow sorry, lees net dat hij niet uitdekt, maar dan hoop ik over een paar jaar een veulentje bij je te kunnen kopen!

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:41

Hoop niet dat je het erg vind, maar heb deze ff neergezet Mika!
Deze heeft ze dus onder andere gekocht:
LTD´s Ginger Snap
Afbeelding
Afbeelding
Magic Mans Thriller
Afbeelding
Afbeelding
Arrows Silver Hope of LTD´s
Afbeelding
Afbeelding
LTD´s Magical Grace
Afbeelding

(En je wilt niet weten hoe jaloers ik nu ben! Knipoog )

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 16:36

Hahhaha, ik zie dat Lisa de website al heeft verandert, anders zouden jullie niet weten welke paardjes er zijn gekocht, jammergenoeg kan ik met dit webtv ding niet op de site komen om te kijken...
Ik zie dat Cowgirl en Three times a Charm er nog niet bij staan, Cowgirl is een buckskin fillie met 2 blauwe ogen en een klein beetje wit en Tree times a Charm is net als referee en gran slam, hetis trouwens een volle zus van die 2 hengsten....
Ik ben er onwijs trots op!!!
Ze gaan waarschijnlijk rond 17 april in quarantaine en zullen eind mei op schiphol zijn....
Wat betreft het lwo gen, ik weet dat ook paardjes met minimaal wit het lwo gen dragen, maar het risico op lethal white is dan toch iets kleiner dan wanneer ik bv three times a charm met thriller zou kruizen, dat is echt vragen om moeilijkheden. Three times a charm is de nige merrie die ik niet met Thriller kan kruizen, voor haa moet ik een zwarte of dondekrbruine hengst zoeken.
Maar goed, daarvan zijn er wel een aantal in europa, dus dat moet lukken denk ik....Lachen)
Ben blij dat julllie allmaal zo enthousiast reageren, zelf vind ik het nog errug spannend!
Ben de laatste tijd bijna iet op bokt geweest omdat ik niets anders deed dan bloedlijnenuitzoeken en met amerika emailen, trnasport bedrijven zoeken, isolatiefarm zoeken, enz enz, zoals ik al zei, het was erg hectisch, maar ben nu hartstikke blij, nu nog afwchten tot alle paardjes veilig en we bij mij thuis staan.....

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:26

Mega gefeliciteerd!!!!
Ik denk dat ik me maar half kan voorstellen hoe blij je bent... en ik begrijp maar de helft van wat hierboven gezegd wordt, maar ik weet wel dat het HELE aparte kleuren zijn... wie weet welke trend je gaat zetten als ze dadelijk komen... al nagedacht over mogelijke publiciteit van deze zeldzame aanwinsten?

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:33

Magic Man´s Three Times A Charm:
Afbeelding
Cow Girl kan ik nergens vinden helaas! Knipoog
Ik kom van de zomer een keer in real life over ze heen Kwijl goed? Haha!

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:04

Heb je daar ook wat mini spullen kunnen vinden ? Dekentjes enzo ?

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 23:12

We hebben ee aantal showhalstertjes gekocht, die zjn daar veel goedkoper dan in nederland, dekentjes enz zijn hier heel veel, maar allemaal wel redelijk duur, en onze koffers zjin nu al bijna niet te tillen....Lachen Je kunt een kijken op de site van het amha en dan zoeken bij farms en sponsors, daar heb je een aantal bedrijven die alles hebben voor de kleintjes en het ook verschepen naar europa.
Van Three times a charm is er inderdaad alleen maar een veulen foto, maar goed, de kleur is hierop wel goed te zien,. We zitten nog stteds in een hotel in kansas city, er werd vandaag nog niet gevlogen naar philadelphia, we hopen echt dat we morgen weg kunnen want die hotelkamer ken ik nu ook wel van binnen...Knipoog

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 13:31

Kan ik me voorstellen. Haha!
Ben je niet bang dat er nou straks toch een oorlog komt? Dan kunnen je paardjes misschien helemaal niet komen, dat lijkt mij best wel een eng idee. Scheve mond

http://www.lindasminiatures.com
Minipaarden met uitstraling, exterieur, beweging en een bijzondere kleur!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, FCSA, karelien, laura22, marjor, xChanelx en 9 bezoekers