Clinic Western Riding

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Clinic Western Riding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 09:24

Op 1 maart a.s. organiseren wij een clinic over het onderdeel Western Riding, o.l.v. Chris Knol op Stal Groenendaal te Bunschoten. Stal Groenendaal beschikt over een zeer fijne, en niet onbelangrijk, lange binnenbak en ligt goed centraal in het land.
Een unicum, dit onderdeel wordt helaas niet vaak uitgeschreven op de WRAN wedstrijden en clinics zijn er niet vaak. Chris behandelt deze dag uitgebreid de theorie en zal dan in praktijk aan het werk gaan. Eenmaal westernriding gedaan = verslavend (en ik spreek uit ervaring).
Ook als training voor puur galopchangementen voor in bv je reningproef is dit ook een interessante clinic.

De clinic is opengesteld voor DAWRA en niet-DAWRA leden, en er kan met alle rassen aan mee worden gedaan.
Dus... wees welkom allemaal! Haha!

Interesse? Mail dan even je gegevens door. Nog vragen? Stel ze gerust!

Groetjes!
Krista

P.S. de onderdelen Western Riding en Versatile Horse worden vaak alleen op het WRAN NK uitgeschreven. Dit jaar zal op de Mid Summer Classic show te Middenmeer (NH) wél een WRAN startmogelijkheid worden geboden in open Westernriding AA en open Versatile Horse! Oefenen! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:45

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!!!! M'n favoriete onderdeel, maar precies 1 dag voor m'n eerste wedstrijdje, dus dan ga ik niet met haar op clinic..... Boehoeeeeeeeeee..................

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:27

Wat zijn de kosten en hoe laat begint het?

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:00

Krista schreef:

P.S. de onderdelen Western Riding en Versatile Horse worden vaak alleen op het WRAN NK uitgeschreven. Dit jaar zal op de Mid Summer Classic show te Middenmeer (NH) wél een WRAN startmogelijkheid worden geboden in open Westernriding AA en open Versatile Horse! Oefenen! *LOL*


Balen ik denk leuk meedoen voor Middenmeer. Een dag voor een wedstrijd us ga ik helaas niet

LindaVelingsJarig

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:40

JA, da's echt balen 1 maart. Dan is het net carnaval in het Brabantse land Haha!

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 08:13

Ik wil graag komen kijken. Zijn daar ook kosten aan verbonden? Zo ja, hoeveel kost dat? Hoe laat begint het en tot hoe laat duurt het?

Groetjes, Nancy

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 11:40

Hallo hallo,

hieronder zal ik even de gegevens zetten die in onze mailing hebben gestaan:

CLINIC WESTERNRIDING
O.L.V. CHRIS KNOL

Op 1 maart 2003 organiseert de DAWRA weer (na groot succes in 2002) een clinic Western Riding. Dit onderdeel is absoluut de moeite waard om wat verder uit te diepen, daarnaast is het ook een uitermate geschikte discipline voor de Volbloed Arabier. De dag zal gestart worden met de broodnodige theorie, waarin wat meer over het onderdeel zelf verteld wordt, trainingsmethoden, hoe er gejureerd wordt en wat ‘slimme lijnen’ in het pattern zijn. Een uitdaging voor iedereen!

Voor hen die vorig jaar hebben meegereden, of zij die dit onderdeel al vaker rijden, zal het pattern meer worden toegelicht. Zij, die nieuw met western riding zijn, zullen voornamelijk de aandacht krijgen op het maken van correcte galopchangementen.

Bij deze folder ontvang je het inschrijfformulier. Wees er vlug bij want, vol = vol (max. 10 deelnemers).

Wanneer: 1 maart 2003
Uiterste inschrijfdatum: maandag 24 februari 2003
(je ontvangt dan een bevestiging van deelname)
Wie: opengesteld voor DAWRA en niet DAWRA leden, alle rassen
Kosten: DAWRA leden € 45,- niet DAWRA leden € 55,-
alleen theorie: € 7,50

Aanvang 1 maart 2003: 10.00 uur
(theorie tot ong 11.30 daarna praktijk in 2 groepen ong. 2,5 uur per groep)

Lokatie: Stal Groenendaal, Zevenhuizenstraat 154, 3751 LD Bunschoten, tel. 033-4569536
Route beschrijving: A1 afslag Amersfoort Noord, bij verkeerslichten richting Nieuwland. Bij Mc Donalds rechtsaf, Ruimtevaartweg. Einde rechts en gelijk links, T sprong rechts, T sprong rechts Zevenhuizers Poort. Over de snelweg na 800 meter rechts stal Groenendaal.

Als je mee wilt doen mét paard, wees er dan vlug bij, voor theorie is er uiteraard wel voldoende ruimte. Stuur mij dan je gegevens door, zodat we een bevestiging van deelname kunnen sturen en op je wachten voor we gaan beginnen.
Wil je alleen komen kijken, dan kan dat vanaf ong. 12.00 uur en dat kost verder niets.

Groetjes,!

Krista

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 19:23

Krista er komt er maar een van in het jaar???

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 10:21

Ja, in eerste instantie wel.
Blijft er genoeg animo, dan organiseren we het zeker nog een keer!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:50

Moet je doen dan kom ik ook.