Fitz is weg

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Fitz is weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 17:37

Vanmiddag heb ik Fitz naar zijn tijdelijke adres gebracht op een dressuurstal. Hij heeft een mooie buitenbox en stond meteen al te genieten in het zonnetje.

Gemengde gevoelens, ja, dat wel ...
Hoe zal het gaan? En hoe bevalt het mij zonder paard? Heb ik er nog zin in en word ik het thuis zitten snel zat?
Gelukkig staat hij redelijk in de buurt dus ik kan altijd gaan kijken, ook wanneer ze aan het rijden zijn.
Ik heb er momenteel een goed gevoel bij, ze zijn erg aardig en zullen mij op de hoogte houden.

Nu even afwachten of dominante Fitz de training aanpakt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:39

Spannend hoor!
Uiteindelijk een wijs besluit denk ik, want om met tegenzin naar je paard te gaan is ook niet zo verstandig.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:20

Jeetje... dat zal toch nog best moeilijk zijn. Je was toch, neem ik aan, elke dag met hem bezig en nu zal je flink wat tijd over houden.
En misschien wordt Fitz er wel supergoed van en kun je hem over een tijdje weer lekker oppakken.
Het zal jullie beiden vast goed doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:22

Hopend at hij het naar zijn zin zal hebben maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan hoor!
Ik hoop dat je straks toch weer de draad met hem kunt oppakken. Jullie gingen zo fantastisch en je had altijd nog de droom om ZZGP te starten. ik duim voor jullie!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:31

Hij heeft het er vast wel naar zijn zin hoor Fitz *LOL*

Hopelijk krijg je straks zelf weer de kriebels en pak je hem weer op!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:50

ik heb er 100% vertrouwen in dat Fitz weer een geweldig paardje word en dat jij weer staat te springen om verder te gaan. Het is denk ik een goed besluit dat je genomen hebt zowel voor Fitz als voor jou, wedden dat je droom ooit komt om ZZ GP te kunnen starten!
Ik zal voor jullie tweetjes duimen!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:06

Moedige maar wijze beslissing denk ik toch.

Ik ben heel benieuwd wat voor mak duiveltje je terug krijgt *LOL*

Ik duim voor jou en Fitz, komt vast allemaal goed Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:38

Ik heb dit even niet gevolgd. Schrok me dood. Dacht dat er weer een bokt paard ziek was. Gelukkig is dat niet zo

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:43

Ik hoop dat het jullie allebei bevalt, en dat je duidelijkheid krijgt voor jezelf!
Succes verder ermee!

:evaw:

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 20:50

Sorry Mikkie, maar in een topic op Paardenpraat had ik een paar weken geleden verteld dat ik er geen lol meer in had en iedere dag met tegenzin naar mijn paard ging.
En zie hier: de voorlopige oplossing.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:11

Hopen dat deze oplossing goed uitpakt en dat jij weer zin krijgt om verder te gaan met de paarden. Knap dat je deze beslissing hebt genomen!
succes

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:16

Goed dat je deze beslissing hebt genomen.
Mocht het echt over zijn met het paardenvirus dan heb je het iig nog een kans gegeven.
Blijf je wel jureren en was het puur het rijden wara jhe geen zin meer in had of ben je echt het paardenwereldje een beetje beu?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 05:44

Ik ben ook heel benieuwd hoe fitzje dit aan gaat pakken en hoe jij er op gaat reageren. Op zich is het nog wel goed weer (vorst) om zelf even niets te hoeven doen. Als de dagen straks langer worden en het zonnetje weer gaat schijnen gaat het vast wel weer kriebelen en dan ben jij genoeg opgeladen om er weer volop tegenaan te gaan denk ik.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 08:27

Fijn dat ie lekker in een buitenbox staat. Ik ben heel benieuwd hoe het je bevalt zonder Fitzje. Maar aangezien je nu al voor wedstrijden in september gebeld wordt, denk ik niet dat je je hoeft te vervelen }> We zullen je nu wel vaak in het juryhokje zien Haha!


astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 08:36

Hè jeetje wat vervelend! Het ligt in ieder geval niet aan Fitz, zo lijk in in het andere topic te lezen. Je kunt nu inderdaad lekker blijven kijken, en zien hoe het bevalt 'zonder' paard.
Als je af moet kikken, kom je maar op Maartje rijden, hihi!
Blijf je nog wel jureren?
Ik ga 2 maart meedoen met MaKoBa springen bij Manege Bakker, ben benieuwd. Ik spreek je wel weer,


:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 08:55

Nou meis, ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen zonder je knollie elke dag. Val je niet ineens in een enorm gat als je die paardenuren ineens 'vrij' hebt?
Ik vind dit trouwens een hele verstandige en eerlijke oplossing, ook richting Fitz.
Veel plezier gewenst met de vrije tijd die je nu hebt, ik hoop dat je voor jezelf de beste conclusie kunt trekken, wat die ook moge zijn!

Grtz, Son

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:23

gutjes, da's wat anders dan erover denken, da's doen!
Ik hoop dat het gunstig voor je uitpakt, dat je weldra meer duidelijkheidhebt over wat je wilt hippisch gezien.
ik weet niet of ik zou kunnen wat jij nu doet.
Vind het wel wat....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:36

Dat zal wel even wennen worden maar zo'n time out kan heel erg goed uitpakken.
Dit is wel een hele fijne tijdelijke oplossing.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:47

Ik denk ook dat dit weleens veel duidelijkheid kan scheppen voor jezelf. ben heel benieuwd hoe het zal gaan met Fitz en wat jij uiteindelijk beslist!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:50

Goh lijkt me wel vreemd hoor, ineens geen paard meer om voor te zorgen, wat zal jij een tijd overhouden zeg!
Hopelijk trainen ze hem daar lekker door en krijg jij straks weer zin en komen jullie samen weer terug in de ring, op naar de ZZGP.

Navragen is beter dan afvragen.

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 12:04

Als hij het daar erg goed gaat doen, laat ik hem misschien wel uitbrengen bij de ZZGP, alleen dan door iemand anders Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:36

Zo Fitzje wordt nu al weer fanatiek *LOL* Vanaf de zijkant van je paard genieten is ook heel fijn hoor...Alleen na een tijdje wordt het zo duur Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:55

Goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt, zowel voor jezelf als ook voor je paard!
Ik ben benieuwd hoe je het vindt, om zomaar opeens zoveel tijd "over" te hebben Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:57

Kan je eindelijk aan dat breiwerkje beginnen. Knipoog

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje (maar dan op een iets ander niveau) en mijn paard gaat binnenkort ook een tijdje uit logeren. Maar dat is voor een bepaalde periode, ze komt weer terug.
Ik zit me nu al te bedenken wat ik ineens met zoveel "vrije" tijd moet doen. Mijn huis eindelijk eens goed onder handen nemen, of misschien eindelijk wat aan m'n conditie gaan doen. Schijnheilig

Ben benieuwd of Fitzroy het nog steeds zo leuk vindt als hij doorheeft dat hij niet alleen maar van het zonnetje mag genieten. }>
En of je het "paardloze" bestaan niet snel zat bent. succes.

skinky

Berichten: 58
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:11

Hey Fitz,

je mag voor mij wel een fijne muts en sjaal breien (zie idee van Suzan) Dan word ik niet ziek en kan ik lekker blijven mennen en Nouvel voorlezen bij d'r proeven.
Het liefst een gele of zwarte muts, past het goed bij de kar.
Ik hoor wel wanneer ik moet komen passen, kan ik gelijk die vent van je ompraten zodat er nog een 2e paard bijkomt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Laj1, Lanoca, mino1, Pellelilly en 42 bezoekers