Betalen voor commerciele advertenties

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Betalen voor commerciele advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 19:31

Commerciele advertenties mogen niet op Bokt. Is het geen optie om tegen betaling (net als bv bij Marktplaats) deze wel toe te staan? Een aantal onder ons zullen wel een dekhengst hebben of vaak handelspaarden te koop hebben. Kunnen we niet bv een klein bedrag ervoor vragen? Zo wordt Bokt ook nog een beetje gesteund.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:31

Volgens mij is hier al eerder over gepraat maar is er toch uitgekomen dat de meeste mensen het daar niet mee eens zijn, waaronder ik. Als je zoiets doet zal het verder ook nog commercieler en drukker worden, wordt het onoverzichtelijk en moeilijk bij te houden. (Volgens mij is het nu al gekkenwerk op sommige momenten).

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:37

Het is zeker wel een optie maar dan zal er eerst een advertentiedeel moeten komen. Dat heeft echter redelijk wat voeten in de aarde als we dat goed willen doen...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:03

Daar zou je toch eventueel ook bovenstaande banner voor kunnen gebruiken. Voorlopig wordt er alleen reclame gemaakt voor de website van Heike. Prima hoor, maar waarom zij wel en anderen niet? Zeker als ze er nog voor willen betalen ook. Je hoeft toch niet meteen hele pagina's vol gaan douwen met allerlei banners?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:07

Wat mij betreft zouden commercieele advertenties op bokt best mogen, ook zonder betaling. Je loopt als bedrijf dan natuurlijk wel het risico dat je negatief (of positief) commentaar op je aanbod krijgt, terwijl bokkers kunnen kennisnemen van ervaringen van anderen met je product en of handelswijze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:10

Betaalde commercieele advertenties lijkt me juist erg goed.
De doel groep is hier erg specifiek, dus voor, noem maar iets, Divoza erg aantrekkelijk lijkt me.
En voor reclame moet je overal betalen.
Dus waarom dan niet op bokt.
En dat zou tevens een fijne bijdrage in de kosten zijn lijkt me.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:45

Ik heb ook al in een vorig commercieel topic iets geplaatst, daarom doe ik hier ook nog maar even een duit in het zakje.... mijn mening is dat als je bokt draaiende wilt blijven houden, je moet zorgen voor een inkomstenbron, giften en een boktveiling is namelijk niet genoeg. Wat let je om een appart commercieel forum te maken??

Ik heb al meerdere malen aangeboden om hier mee te helpen, maar zoals Bart al aangaf heeft het heel wat voeten in de aarde, bij deze zet ik mijn voet erbij Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:41

Niet betaalde commerciele advertenties is niet goed... zodra iemand het hoort komen mensen van overal hier om advertenties te plaatsen, dat worden er op een gegeven moment zoveel dat de mod's het niet eens meer bij kunnen houden om alles eruit te filteren wat er niet hoort...


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 00:35

Ik vind het wel een goed idee,maar hoe weet je of iemand commercieel moet plaatsen of niet?Dat lijkt me moeilijk te weten te komen. Verward
Ook ik heb iets commercieels.Het heeft alleen niks met paardenstuf te doen.
Ik zit hier toch op bokt.Waarom ik juist op bokt wel voor de advertentie wil betalen is omdat ik weet waarom ik betaal.Ik vind inderdaad dat de commerciele advertenties best iets mogen opleveren om het paarden gedeelte(de andere fotums) draaiende te houden.Ik moet alleen wel zeggen dat ik 6 euro zoals op de marktplaats best wel veel vind. Misselijk
Heb je enig idee hoe je zal moeten betalen dan?
Gewoon doen Bart.Het moet toch wat opleveren en dit is al een begin nietwaar?

snoopies
Berichten: 22
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:38

Laat die ruitersportzaken maar dokken voor die advertenties, staan nu al genoeg linken op naar hun sites.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Bellatrix, Just_Natural, Patriesje, Walkure en 4 bezoekers