Dit is dus echt het toppunt van een hartverzakking

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Dit is dus echt het toppunt van een hartverzakking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 21:58

Dat paard heeft het weer gedaan vandaag Haha! Ik heb me nog nooit zo te pletter geschrokken als vanmiddag, me hart zit nog steeds in me keel Huilen
.....die knol ik ga haar nog eens verkopen Knipoog nee hoor dat NOOIT Lovers
Maar wat is er gebeurd.....ik was samen met Suzan (vinessa op bokt) de stallen aan het schoonmaken en ik ben haar nog steeds dankbaar dat ze de moeite nam op mee naar stal te komen om me te helpen, anders had ik dus een probleem gehad Verward ....
De paarden had ik voor op de weide gezet, want dan hoef ik niet naar ze om te kijken en kan ik ongestoord even uitmesten en kunnen ze even uitrazen op de wei (ze stonden nog niet buiten, want was laat uit school).....
Dus wei stonden met zijn tweeen in stal en er kwam opeens een man naar binnen, die dus zei dat de paarden op de weg liepen Lips are sealed
HELP Boos!
De wei waar ze in stonden ligt aan een ontzettende drukte autoweg, waar ze gemiddeld 100 rijden en rond 5 uur (dus toen) onwijs druk bezocht is ivm naar huis gaan vanuit werk
Ik snel naar buiten rennen en kijken wat er allemaal aan de hand was................................Brechje, die @#$%^&*( knol was dus door het stroomdraad gegaan, omdat ze gras wou eten aan de overkant Schijnheilig En had al de draden dus kapotgetrokken en dus gezellig overgestoken Scheve mond
Gelukkig was er iemand zo slim met de auto de weg voor de andere paarden, die nog niet uit het hek waren gekomen....te versperen en zo kon Suzan de paarden wegjagen bij het hek en kon ik brechje snel een bit indoen en via de heg snel op stal te zetten Zit nog steeds helemaal te hyperventileren...........ga Brechje maar omdopen tot kamikaze koe, want ze maakt het wel erg bont........
Straks had iemand haar aangereden en dan had ik niet geweten wat ik had moeten doen Huilen Mijn wijfie Lovers
Gister sloeg ze al een kasruit door en nu gaat ze gezellig op de weg lopen, waar honderden auto's razen, omdat ze een beetje gras wil eten....staat die lompie met haar kont op de weg, sprietjes te trekken uit de berm Schijnheilig
Ze vond het een tijdje geleden ook erg nodig om over een ijzeren hek te springen (1.20 m hoog), omdat ze vond dat ze op stal moest Gaaaap , maar nu nam ze maar het hele hek mee , want dat is wel zo gemakkelijk Tong uitsteken
DOM DING! ....diepe zucht......
Denk dat ze morgen maar eens hard aan het werk gaat Lachen

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction



Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:37

Gewoon 10000 volt op die draden zetten, dat zal ze leren!! Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:46

Poeh......... een koudbloed op je motorkap, lijkt mij best schrikken!!!!!!!!!!!!

Portugal "Here I come"..............

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 13:48

Prima schreef:
Gewoon 10000 volt op die draden zetten, dat zal ze leren!! Knipoog

dat beest is zo hard als diamand Haha! ze is niet kapot te krijgen, maar ga dat ook niet proberen, ze is me net iets te veel waard Tong uitsteken Maar als je het hek ziet hier....is van zwaar ijzer, en 1.20 hoog! word vaak bij koeienstallen gebruikt en je ziet de verbogen stangen Knipoog snap je wel wat voor een kracht dat kleine lieve veulentje heeft Lachen dat kreng! Kan haar totaal niks schelen of er stroom op staat, als ze maar dat ene grassprietje in het zicht kan eten! Straks had er echt een auto opgezeten, dat had ik niet willen meemaken......ze blijft dus lekker op stal staan! Met een slot of 2 erop Haha! want vergeet ik die, dan liggen alle stalmuren plat Haha! Ook daar is ze de beste in Schijnheilig

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:53

jemig!! echt een vage knol hoor die brech!!
mafketel!!
ik dacht dat sam gek was, maar die haalt nog veilige gekke dingen uit!!
brechje is ronduit een gevaarlijke knollie, voor haarzelf dan he!!

maar ja liefde maakt soms blind he!! ik heb er ook wel een last van!! Lachen

Voor al uw fotoshoots!!!
https://www.facebook.com/macphotonl/

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 18:01

En vandaag lekker dwars, ze was bijna niet te rijden....bokken en wegrennen........grote dwaas

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, EsmeeKKK, friendly, Hieperdi, Jet, knockout1, Mark0919, stoer, vicky, Witje2, Yinka en 43 bezoekers