Afvallen zonder te stoppen met snoepen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Afvallen zonder te stoppen met snoepen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 20:51

Ik vroeg me af of hier mensen zijn die af zijn gevallen zonder te stoppen met snoepen,maar meer zijn gaan bewegen ?

En of dat echt gewerkt heeft?


Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:00

Ja, ik heb een poosje meer bewogen en ik snoepte wel gewoon. Maar ik at toch niet veel.
Ik ben afgevallen ( een kilo - anderhalve kilo ) , maar nu eet ik appels en bloemkool in plaats van snoep. Dan val ik toch meer af.

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:02

Ik ben meer gaan bewegen! en het was de bedoeling dat ik niet meer zou gaan snoepen maar dat lukte niet...Nu merk ik wel dat mijn kleding dus ruimer zit en mensen zagen het ook aan mij Pling

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:12

Ik beweeg super veel ( rij een heleboel paarden op een dag) maar snoep niet. Trust me: daar val je het meest van af.
Ik snoep heus wel soms eens, eet nog wel eens 1 koekje en int weekend snoep ik wel ( ga ik ook met 5 paarden op concours dus rij ik het er wel weer af). Maar snoep en koek& chips is gewoon slecht voor je, zo simpel is het. Kun je beter iets normaals eten, dan snoepen.

Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:26

Als je met mate snoept dan kan het nog wel.

Bedenk je goed... de eerste hap is toch altijd het lekkerst!
Dus met minder ben je eigenlijk veel gelukkiger.
Het gaat om de eerste hap, de rest zit puur tussen je oren, zolang je maar kan kauwen.

Ik heb altijd een doosje tictac bij me voor de aanvallen dat ik trek krijg in zoetigheid.

De hele dag door van die kleine snoepjes om mijn snoepbehoefte te stillen zonder dat het barst van de kilocalorieën

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:05

Ik ben meer gaan bewegen en minder gaan eten. Het snoepen heb ik niet geminderd, maar ik val wel af!


AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:12

Ik denk dat je meer afvalt als je beter gaat eten en goed beweegt, ik probeer nu ook iets uit: Ik eet veel brood en musli daardoor laat ik veel meer snoep en koekjes staan. Eerst at ik verder bijna niks en vrat ik ontzettend veel snoep, nu zorg ik er gewoon voor dat ik goed eet en daardoor begin ik niet aan gigantische ladingen snoep om de honger te stillen, bij mij werkt het echt. Ik beweeg nog niet meer dan voordat ik dit deed, maar ik val wel af (ik heb nog maar twee broeken die goed passen, de rest is te groot geworden Bloos Pling )[/u]

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:27

Nee hoor, dat is praktisch onmogelijk. Het is sowieso beter voor het lijnen om helemaal te stoppen met snoepen, anders wordt het steeds weer wat meer tot je weer volop aan het snoepen bent...

Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:29

hmm.. ik beweeg niet veel, ik snoep wel veel, maar toch kom ik niets aan. ben ik nou gewoon zo apart?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:50

LiSSy schreef:
hmm.. ik beweeg niet veel, ik snoep wel veel, maar toch kom ik niets aan. ben ik nou gewoon zo apart?

Leeftijd... wat niet is kan nog komen...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:29

Of ipv snoep suikervrije kauwgom, zitten ook weinig caloriën in, toch een zoet smaakje in je mond, je bent er langer *zoet* mee... Maar wanneer je gewoon blijft snoepen zal je veel moeten bewegen om het er weer af te krijgen Knipoog Ligt er natuurlijk wel aan in welke mate je snoept Lachen

Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:45

ja mar van kauwgom krijg je helaas honger. aangezien er steeds speeksel in je maag komt en je maag zich dan klaarmaakt voor doesel en dat komt dus niet

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 19:26

Ik weet ook wel dat je om af te vallen beter kan stoppen met eten,maar daar vroeg ik niet om..

Ik heb zelf al genoeg afval pogingen gedaan en begon dan te stoppen met snoepen,maar ik weet gewoon dat ik dat niet volhou en het dan alleen maar erger ga doen,want hoe minder ik snoep hoe meer trek ik krijg..

Dus dat helpt niet..

Nu ben ik bezig met iedere dag,iedere ochtend en iedere avond minimaal 20 minuten te fietsen op een hometrainer en daarna wat buikoefeningen,maar ik snoep wel gewoon af en toe (niet enorme hoeveelheden ik hou het binnen de perken)en ga niet ineens een stuk gezonder eten als normaal(hou ik toch niet vol)

Maar daarom vroeg ik me af of dit bij meerdere mensen geholpen heeft.


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:48

Ik weet niet hoe oud je bent, wat je weegt en hoeveel je eraf wil/moet hebben, maar met de weight watchers kan je sporten, gewoon eten en ook af en toe nog wat snoepen.
Heeft voor mij goed gewerkt!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 08:19

Kleintje schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent, wat je weegt en hoeveel je eraf wil/moet hebben, maar met de weight watchers kan je sporten, gewoon eten en ook af en toe nog wat snoepen.
Heeft voor mij goed gewerkt!


Ook geprobeerd Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot, HorsePhoto, IASCrawler en 8 bezoekers