Goede ervaring met opfokstal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Goede ervaring met opfokstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 22:21

Wie weet er een goede opfokstal?

Liefste in de buurt van NH, maar mag ook elders in NL zijn als het de moeite maar waard is.

Ik hecht vooral waarde aan huisvesting (véél naar buiten!) gemixte groep of alle rassen. verzorging (voer e.d) en de prijs (in goede verhouding)

Het moet écht een professioneel bedrijf zijn die weten waar ze mee bezig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:21

Ik heb de mijne op paardenopfokbedrijf de Burd in Friesland staan en dat bevalt erg goed.
Kost 260 euro per 4 maanden en is incl. voer, bekappen, ontwormen en inenten.
Van mei/okt. staan ze in het land en van okt/mei in grote loopstallen.
Adres: de Flearbosk 8, 9215 Vp, de Veenhoop
Tel: 0512-461464
Er staan meerdre paarden van bokkers, zoek anders eens op opfok of burd.

Foto´s staan in m´n profiel.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 14:04

Het tinker veulen van een vriendin van mij staat op een stal in de buurt van putten/nijkerk. dat kost (uit m'n hoofd) ong €60,- per maand, daarvoor komen ze dagelijks buiten (ook in de winter) en staan ze in kleine groepjes (2 a 3) in een stal van 3m bij 4m. Hoefsmid e.d worden voor je geregeld, maar die kosten komen er nog bij. Het adres is: stal van essen. meskampersteeg 21 Putten. De rest van de gegevens heb ik nu niet bij de hand. Voor meer info pb maar ff. Groetjes wendy

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:50

Ow jee, ik hoop voor Esme_27 dat er ook iets in Noord-Holland bij zit?! Want dan kunnen we(ik wil wel meeeee natuurlijk) zo nu en dan op bezoek!
En je weet Es, ik heb ook nog wel een 'kudde-adresje' voor je.... Tong uitsteken