Met de kibo dieren is het nooit saai!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Met de kibo dieren is het nooit saai!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 21:10

Vandaag moest ik werken.
We hebben 4 katten op de kibo.
Bartje, Nouschka, Minou en Pluk.
Die mogen 's nachts niet binnen omdat ze anders de vogeltjes plagen Extreme duivel

Nou zat Minou dus vannacht wel binnen, dus ik kwam vanmorgen binnen en zag daar een vogelkooi op de grond en een losvliegende vogel.
De andere katten waren met mij mee naar binnen gelopen dus ik had 4 katten binnen en een losvliegende vogel.
Ik een handdoek gepakt om de vogel te pakken, had Nouschka hem al Schijnheilig ik erachter aan, ging ze onder de tafel, kon ik er niet bij, toen was het vogeltje al dood... Scheve mond Scheve mond

's Middags ging ik de neusjes van geiten schoonmaken en insmeren met uiercreme, alle geiten braaf, behalve de mijne.
staat ze ineens met haar poot in de uiercreme Frusty hele poot wit, gekke Mulan

Zie ik ineens in mijn ooghoek een hele grote koe Bloos was ze boven op een bezoeker gesprongen (dan is ze tochtig en wil ze gedekt worden, dan bespringt ze alles en iedereen, maar had het nog niet gemerkt, de ochtend was ze heel lief..) Man languit in de modder Bloos dus ik de koe gepakt en op de andere wei gegooit, na een heel gevecht waarbij ik zelf ook op de grond lag, doordat ze mij omver duwde Bloos

Punky en de ezel Kyana maar even voor hun veiligheid ook op de andere wei gezet (punk houd niet van drukte en trapt dan)

Maar verder zijn onze beesten hartstikke lief en goed opgevoed hoor Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:40

Whahahahahah zie t al helemaal voor me, die koe die die man bespringt Haha! Zou die koe zo gek zijn om ook punky en de ezel te bespringen. En voortaan misschien eerst de katten vangen Haha!? Wel jammer van die vogel, maar er zijn dr vast wel veel meer daar?


assie

Berichten: 9481
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:49

Jee, ik ken dat *LOL*

Mulan wilde zeker gewoon hip zijn, geverfd is hip hoor .
Wel zielig voor het vogeltje Verdrietig

Die koeien als ze tochtig zijn Lips are sealed *help* Heb ook een keer een koe op m'n schouders gehad, alleen deed die koe dat heel voorzichtig, ze steigerde zeg maar, dus ik had helemaal geen gewicht op mijn schouders, echt heel raar hoor Haha!

En ja, die ezels bij ons zijn ook altijd zo raar, vooral anita junior. Staat ze je met zo'n scheve kop aan te kijken: "haaaai jij hebt altijd eten he.. mag ik wat, mag ik wat, ik ben toch zo lief Schijnheilig "

En nog veel meer van die rare dingen, bijvoorbeeld de dwerggeit bok die vond dat de koe niet in zijn territorium mocht komen. Gaat ie er tegenaan bokken met zijn horens. Zie je het voor je? Zo'n reuze koe en een dwerggeitje die tegen elkaar aan knallen met hun koppen *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jolynne, Rosalie_91, Waratje en 78 bezoekers