Ik heb vandaag gemeet met Maaike en Sarah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Ik heb vandaag gemeet met Maaike en Sarah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 20:13

Nav het topic over op welk bokt-paard je wel eens zou willen rijden heeft maaike van de vis mij uitgenodigd om Sarah eens te komen proberen. De grote dag was vandaag.
Het was de bedoeling om met de trein te gaan, maar gister heeft maarten bedacht dat hij ook wel graag mee wilde (erg gezellig natuurlijk) en dus kwam hij me vanochtend ophalen om kwart voor 9. Gaaaap errug vroeg voor iemand die niet eerder werkt als tien uur (ik dus) maar zeker de moeite waard.
Nadat we in een keer goed gereden zijn eerst even een bak thee (en koffie voor maarten) te hebben gedronken zijn we vertrokken richting weide. Hier eerst even mickey en Sarah bewonderd, daarna hebben we Sarah opgehaald en gezadeld. Ik had de eer om gelijk op Sarah te mogen stappen. WAT EEN HEERLIJK PAARD! Maarten en Maaike gingen mee op de fiets. Nadat we ongeveer een uur gereden hadden is maarten erop gestapt, ondertussen waren we aangekomen bij het ballooërveld hier hebben we nog een aantal actiefoto's gemaakt van Maarten op Saar. Op de foto's zul je kunnen zien dat het daar erg mooi is. Halverwege ben ik weer opgestapt en heb een stukje gedraaft en uiteindelijk gegalopeerd, Sarah gaf nog even een vreugde bokje waardor ik zo hard moest lachen dat ik niet wil weten hoe ik op deze foto's sta Lips are sealed
Na ongeveer 3,5 uur waren we weer terug op stal nog even lekker sarah geknuffeld de paardjes gevoerd en toen richting Mac (jammer Cody dat je niet mee kon)
Bij de Mac heb ik het nog gepresteerd om 2 bekers cola op de grond te gooien, ik hoefde het niet eens op te ruimen en kreeg gelijk nieuwe. Heerlijk gegeten, nog even lekker gekletst en toen zijn we richting huis gegaan! Onderweg hebben Maarten en ik nog even van een mooie zonsondergang genoten.
Het was een heerlijke dag!
Maaike heel erg bedankt voor deze gezellige dag en het uitlenen van Sarah. Zoals ik al vaker heb gezegd vandaag is ze in het echt nog veel mooier en stoerder als op foto's!
Cool

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:17

Klinkt gezellie .

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:19

susan"]
Na ongeveer 3,5 uur waren we weer terug op stal nog even lekker sarah geknuffeld de paardjes gevoerd en toen richting Mac (jammer Cody dat je niet mee kon)
[/quote]
Ja hou maar op Huilen
Ik was zo graag meegegaan, maar kreeg een stapel werk waar je U tegen zegt, dus Bedankt Baas Boos!
[quote="susan schreef:
Bij de Mac heb ik het nog gepresteerd om 2 bekers cola op de grond te gooien, ik hoefde het niet eens op te ruimen en kreeg gelijk nieuwe.

Hmmmmm volgens mij begint me iets te dagen wat Maarten bedoelde toen hij zei dat wij wel op elkaar leken Bloos *LOL*

Balloërveld is mooi he?? Daar is Karin toen ook geweest op Saar, ik op Aldira toen nog. Heb er heel vaak gereden, super gebied.
Waren de paden nog hard of was het ook gewoon goed te rijden?

Ben erg benieuwd naar de foto's, jammer dat ik deze dag heb moeten missen. Volgende keer beter!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 20:24

Leuk verslag! En ook gezellig dat Maarten is meegeweest, hij bedacht gisteren dat-ie toch vrij had en dat zou jou weer een treinreis schelen. En natuurlijk had-ie zelf ook zin in een meeting Haha!.

Saar is lief hè! Ik heb toen ook een heerlijk ritje op haar gemaakt, het was toen alleen wel wat warmer dan nu, brr...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:12

Het was vandaag wederom een heerlijk dagje! Zo zit je tijden niet op een paard en zo twee dagen achter elkaar op twee verschillende fantastische paardjes! Lachen

Wat is Saar toch een schat!! Lovers Ze laat het maar allemaal gebeuren alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er zomaar vreemde mensen op haar rug klimmen.

Marije, ik zei het je toch!!!??? Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:42

Fijn dat jullie het zo leuk vonden met Saar, ik vond het ook een erg leuke dag!
Heb ook veel lol gehad, vooral bij de Mac Haha!
Heb net de foto's op de computer gezet en ga ze nu uploaden, dus als alles goed gaat komen ze zo op ITP.

Ben benieuwd wanneer erbij jou een Tinker komt Susan! Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:37


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:42

Wat klinkt dat gezellig! En de foto's zijn leuk! Jammer dat dat hunebed er niet op staat Haha!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 00:05

jantina schreef:
Jammer dat dat hunebed er niet op staat Haha!

sorry ik ben niet zo'n goede fotograaf! Haha!