naar kliniek geweest met vriendin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 15:48

en goed nieuws!!!

iressa(haar paard) was kreupel en had een gaatje in de pees. Na drie maanden stappen zou ze vandaag dus terug moeten voor controle. Gelukkig goed nieuws. Het gaatje was een gedeelte opgevuld en de kreupelheid was 'spectaculair' verbeterd. Gewoon zo doorgaan en dan over drie maanden terug. Ze mocht er nu wel opzitten en na twee maanden een paar minuutjes draven. Het duurt wel een half jaar tot een jaar Verward das minder maar het komt allemaal hoogstwaarschijnlijk weer goed. Ik ben dus heel blij voor haar...Party!! Lachen Party!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 16:12

Dat is echt goed nieuws voor haar!
Ze moet nu dus nog steeds de komende maanden rustig met hem stappen?
Een half jaar is een flinke tijd, maar met de gedachte dat je paardje dan weer goed is is het een stuk makkelijker uit te houden!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 16:32

Inderdaad. Ze waren drie maanden terug niet zo hoopvol. Ze wilde het paard toch een kans geven. En dan nu zo'n goed nieuws.

Er kwamen ook wel wat traantjes van vreugde hoor! Ben echt superblij voor haar en erg opgelucht. Ze vreesde dat ze vandaag slecht nieuws zou krijgen namelijk

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 16:54

x
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

-

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:21

Gelukkig het gaat de goede kant op. Dus de goede tijden komen eraan.

Ik hoop ook voor Barley.

gr Pris

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:32

wat een knap paard heb je toch Heike je hebt echt geluk hoor als je dat zo leest lijkt het of ze nooit in het wild is geweest en een super opvoeding heeft gehad netjes hoor! ik ben bijna jaloers op je Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 21:30

Ja, dat jaar moet je zomaar nemen hoor... Hamaartje had ook een beschadiging, en de DA zei dat het wel kon, niet dus... Naja, de rest kennen jullie!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 23:30

Super zeg!! Duurt nog wel ffies, maar zo'n goed vooruitzicht moet de tijd wel door te komen zijn. Ben blij voor haar hoor!! (en voor het paardje natuurlijk ook!)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 23:38

WAUW! Echt fijn! Ik moest vandaag vaak aan Iressa denken en ik dacht net dat ik er hier misschien wel wat over zou kunnen lezen. Ik vind het echt super!!!!!!! Lachen Lachen Lachen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Ann, chantal_bel, ikkedus, siloux, Veraaaaah, xSannee en 158 bezoekers