Kraker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Kraker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 17:38

Wie weet een goede kraker in de buurt van Utrecht? Ik heb al een aantal namen voorbij zien komen, maar ik heb hier geen ervaring mee. En wat kost zoiets eigenlijk?


Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 19:53

Gert-Jan den Heijer zit in de buurt van Leusden geloog ik. Hij is niet heel duur, wel erg goed

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 22:20

ok, bedankt!

Gozer

Berichten: 98
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Nelspruit, in het mooie Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:06

In de faculteit diergeneeskunde in Utrecht zit Rodinde Gemmekes-Hogenraad. Zij heeft mijn vorige paard gekraakt. Was binnen een week alweer aan het rijden en hij liep beter dan ooit.

Sinds 1 okt. woon ik in Zuid Afrika en het is hier zalig!!!!!

Foto's van mijn nieuwe kanjer Grande Finale in mijn profiel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:03

Ik heb mijn paard ooit laten behandelen door Michiel Scheepers en daar ben ik super tevreden over. Hij is verbonden aan een aantal grote klinieken.
Rodinde levert ook erg goed werk, ze behandeld o.a. de paarden van Arjen Teeuwissen.

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 17:40

hey.
Ehm Kootwijk zit ehmm....help mijn geheugen laat me in de steek.
Mensen die weten wat ik bedoel :S

Kim

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:41

Idd Rodinde.


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 09:38

Lielle schreef:
Idd Rodinde.


Yep, zij is super, wij gaan altijd naar Friesland (Vinkega) zij behandeld 1 van onze honden!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:09

Ik moet volgende week met Jump naar Rodinde. Hij heeft scheve wervels overgehouden na de rare spatsen die ie gemaakt heeft met de operatie in september. Ik hoop dat zij em weer recht kan krijgen. Hij loopt verder weer super nu, maar heeft door die scheve wervels moeite om zijn linkerachterbeen er helemaal goed onder te zetten dus ik hoop dat dat opgelost kan worden. Is zij eigenlijk duur (stom, heb ik niet eens gevraagd toen ik een afspraak maakte... heb al zoveel kosten gehad afgelopen jaar, kan alleen maar meevallen denk ik dan) En hoe gaat zoiets eigenlijk in zijn werk, en wat moet je na die tijd doen (wanneer kan je bv. weer rijden en zo?) Dus mensen die geweest zijn, vertel!

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:59

Bij de kliniek in Bodegraven komt ook 2 keer per week een kraker. Ik ben erg over 'm te spreken.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 18:48

Bij mij kostte het 60 euro,maar dat was niet Rodinde. Je kunt een week niet rijden, longeren enz. Hij moet op rust, daarna mag je weer langzaam beginnen. Maar let op! Het is net of je op een ander paard zit, tenminste zo was het bij mij!!!
Mijn paard liep al heel lang onregelmatig,en nu niet meer, sinds hij behandeld is (in 2x) !!!! succes ermee

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 00:24

Als ik problemen heb met 1 van m'n paarden ga ik altijd naar Rodinde. Ik ga ook naar Vinkega toe, maar zit door heel Nederland. Ik las in de paard en sport dat ze binnen kort ook een Rondje educatie doet over manuele therapie en acupunctuur, als je wilt weten wie Rodinde is en wat ze doet zou ik daar zeker heen gaan.
Ze vraagt wat je voelt met rijden en wat je er zelf van denkt, daarna laat ze het paard even stappen en draven en even op de volte lopen. Dan naar binnen en wiebelen maar. (De mensen die er geweest zijn weten wat ik bedoel). Dat doe ik altijd zelf terwijl zij het paard bij langs voelt. Als ze wat voelt zet ze een rubber hamer erop en met de andere hamer slaat ze dan op die hamer. Ze geeft altijd een spuitje zodat de paarden ontspannen bljven staan en niet tegendruk kunnen geven. Als je paard is behandeld kun je meestal de volgende dag weer beginnen met lang en laag longeren, dat doe je een paar dagen en daarna kun je weer rustig beginnen met rijden. Dat spreekt mij ook zo aan. Ze zet de paarden niet eerst een week stil, maar wil ze juist in beweging houden. Waardoor de spieren soepel blijven. Dat lang en laag longeren is trouwens altijd goed om zo nu en dan te doen. Daar bij mag je je paard niet op krullen, maar moet het met de neus eruit lopen zodat de hele rug opgerekt wordt.

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 07:28

Wij hebben toen 1 keer een paard laten behandelen, zonder resultaat. Daarna hebben we hem laten behandelen door Hnek Goossen, die kreeg hem wel weer goed. Veel mensen zijn lovend over haar, wij niet, mede door de behandeling die wijzelf kregen

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 07:29

Dan bedoel ik hoe ze ons als persoon bvehandelde

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 00:03

Ik heb nog nooit problemen met haar gehad, ze neemt altijd rustig de tijd voor je. En doet alles in overleg, dat mankeert er bij meesten vaak aan. Meestal sta je bij je paard en wordt er vanalles mee gedaan en ingespoten, terwijl je niet weet wat allemaal. Nee, doe mij dan Rodinde maar.

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:43

Nou, ik ben benieuwd hoe het gaat maandag. Ik had al zoveel goeds gehoord over haar, en bovendien zit ze hier maar een kwartiertje vandaan met de trailer (en dat is voor die auto van ons die er af en toe spontaan mee ophoud ver genoeg...). Ik verwacht er eigenlijk heel veel van. Als ik zie wat Jump afgelopen jaar heeft meegemaakt (zware koliekoperatie, hoefbevangen, gekanteld hoefbeen etc.) en hoe hij daar is uitgekomen dan hoop ik dat zij net dat laatste zetje kan geven om hem weer beter als ooit tevoren te maken. Hij is als het ware weer voor 99 % goed, maar net dat laatste ontbreekt nog (hoewel hij gek genoeg al wel beter loopt als voor al die ellende, dus blijkbaar zat er toen ook al iets niet helemaal lekker.) Ik wil graag samengesteld starten deze zomer en dan heb je nu eenmaal een fit paard nodig dat goed in zijn vel zit. Dus dat ga ik ook met haar overleggen, of zij dat verantwoord vind om te gaan doen.

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:02

Ik heb Rodinde aan het werk gezien, zelf te maken gehad met Frans Meijer en met Jan van de kliniek in Bodegraven. Ik ben het meeste te spreken over de laatste.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barb, Lenexa, Selima, Trendiction en 106 bezoekers