Weer terug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 15:29

Zo ik ben er weer en ik heb een heerlijk weekje vakantie gehad!!!
Heb lekker de hele week paard gereden daar op het park.
Er zat namelijk een ontzettende gave manege bij het park de naam van de manege was BERGEMO....!!!
Ben helemaal gek van een enorme gave haflinger die daar staat en waar ik ook een aantal keren op heb gereden.........het was echt fantastisch.
Moet wel zegg3en dat als je er een weekje tussenuit bent je wel een hele boel moet bijlezen hier hahahaha.
Maar kan het vanaf nu gelukkig weer bij houden.
Heike ---> jij kende die manege toch ook.....in Heijen.
Groetjes van Jacqueline


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 15:31

Haai nee ik kende de oude manege volgens mij. Die ook op het pard was. Nu is het allemaal veranderd. Tja daarbij is het een hele tijd geleden.

Heb je een fijne vakantie gehad? Noh meer leuke /spannende dingen meegemaakt. Wij willen natuurlijk alles weten

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 15:42

Het was echt heel gaaf en heel mooi.......mooie binnenbak hadden ze daar en 2 buitenbakken echt heel mooi en ook mooie schone stallen.
Hele vriendelijke mensen.
Ik heb er een aantal lessen gereden maar die meisje die les gaf die heeft het een beetje te bont voor mij gemaakt waardoor ik de volgende dag bijna niet meer kon lopen hahahah.........dus werd het voor mij geen buiten rit......helaas *snik snik*

Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 15:44

Ik ken die manege heel goed!!! Ging er vroeger altijd op vakantie en op ponykamp, eigen pony altijd mee!

Heb je heel toevallig een schimmel gezien die Jade heet??

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 15:45

Ja die heb ik gezien daar reed een Duits meisje op in de les en dat ging niet echt je van het hahahaha.
Ken jij dan die haflinger Bo?

Jacqueline


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 15:54

Nee echt?? Arme Jade... Jade zou mijn paardjes worden (in 1994) mocht ik haar kopen en volgens de eigenaar die haar voor me zou laten keuren was ze afgekeurd. Ik heb daar nu nog verdriet van, gek he! Inmiddels is ze veel witter...
Ik heb ergens een heel verhaal geplaatst met foto's van Jade. Wacht, ik zet ze nog wel ff neer!

[img]../upload/63/Jade94-01.jpg[/img]

[img]../upload/63/Jade94-05.jpg[/img]

Dit was ze in 94 en eind 99 heb ik haar nog eens opgezocht op Bergemo, inmiddels op de nieuwe manegen:

[img]../upload/63/Jade99-01.jpg[/img]

Nee die Haflinger ken ik niet. Vroeger hadden ze bijna alleen maar Haflingers dus er was me niet eentje speciaal opgevallen. Wat was daar mee dan?

_________________
Wie het laatst lacht, denk het traagst Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-03-09 14:56 ]</font>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 16:31

Die Bo dat was echt een hele gave haflinger, eeen hele grote...maar ik weet niet of ze die al erg lang hebben hoor.......er lopen nu heel veel fjorden rond.
Goh wat jammer dat dat niet door ging van Jade.......wij hebben veel foto's gemaakt misschien dat er nog wel een foto tussenzit van Jade want die reed toen ook mee bij ons in de les.
Wij waren dus helemaal gek van Bo de haflinger en hadden ook zo iets van dat we die wel wilde kopen.........wie weet OOIT!!!!
Maar is die manege in de tussen tijd dan van iemand anders geworden?

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 17:20

heeey had zondag wedstrijd in Arnhem zijn we nog langs jouw paardjes gereden! je fjord ziet er errug goed uit maare in het land naast jullie stond een grote bonte pony toch? zijn bontevlekken waren niet zo donker maar hij had wel weer een donker hoofd

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 23:26

Hoi Kim
Ja dat klopt naast ons staat inderdaad een bonte en hij is vrij licht bont........dat is zo'n zwaar verwaarloosd paard uit Tolbert!!!
Hij gaat er met de maand beter uitzien.....heb eerlijk gezegt geen idee wat voor een ras het is......maar hij kan echt heeeel erg mooi en goed lopen!!!!
En is je wedstrijd goed gegaan?
Groetjes van Jacqueline

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 23:45

Als je een foto hebt waar Jade op staat zou ik het te gek vinden als je die heer neer kunt zetten of naar mij kunt mailen!

Nee de manege is nog steeds van dezelfde eigenaar, hoezo? Alleen de manege is een stuk naar links verplaatst. Vroeger was hij veel sfeervoller, ze hadden zelfs een eigen crossterrein waar wij heel wat uren hebben gereden! Met een waterbak echt cool! Ik heb er zoveel foto's van, ik zal eens kijken of ik iets kan neerzetten hier!
Nu is ie wat commercieler en groter.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 23:55

jacqueline,wanneer mag ik eens komen kijken naar je wagentje?kan je volgende week zaterdag?dan heb ik nml. vrij.............

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 23:59

Ik ga morgen de foto's ontwikkelen en ALS er een van Jade bijzit dan mail ik je die meteen ff!!!
Ze ziet er nu inderdaad wel anders uit.....echt veel lichter.....vond haar wel erg mooi, want degene met wie ik daar aan het rijden was die was helemaal weg van Jade!!!
Ik vond het een leuke manege maar ja ik ben daar niet voor die tijd geweest en misschien wwas het toen inderdaad nog leuker......vond het ook hele vriendelijke mensen.

Jacqueline

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-01 00:06

Hoi Sanderijn

Sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik ben net terug van vakantie....!!!
Volgens mij kan ik niet volgende week want ik zou naar Hardeberg gaan ..... paarde beurs maar ik weet niet of dat doorgaat.....i.v.m MKZ....als dat niet doorgaat dan zou het eventueel wel kunnen hoor!!!!
Moet je ver komen bij mij vandaan?

Groetjes van Jacqueline

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 00:13

nee hoor,ik woon in doetinchem,das klein uurtje rijden naar apeldoorn

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-01 18:51

heeey naar Hardenberg???
daar zijn wij voor gevraagd of we daar een show wilden geven en of ik in de stand van het groningerpaard wou gaan staan:)
leuk joh dat je gaat ik ga niet omdat het voor het eerst is wil ik eerst afwachten of het wel wat is voordat we met 4 paarden daarheen gaan en shows geven voor 10 mensen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, KaasSouffle_, shaddy82, Tientjeblij en 122 bezoekers