I.p.v. Havelte, Katja en Napoleon op het strand!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

I.p.v. Havelte, Katja en Napoleon op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 21:20

Helaas was het niet echt handig om vandaag voor een staprit helemaal naar Havelte te rijden dus hebben we een alternatief gedaan........ naar het strand. Aangezien het voor Nappie en mij de eerste keer was had ik mij behoorlijk zenuwachtig gemaakt Clown Nergens voor nodig bleek achteraf!

Om 9.45u vertrokken van stal, Katja kwam me ophalen en Nappie liep na 1 keer in de trailer te hebben gekeken (tja, moest even kijken wat er in stond!) zo de trailer in en stond gezellig naast Monty die hij nog nooit had gezien. De kennismaking verliep heel vriendelijk. Hup alle spullen in de auto en gaan Haha! Onderweg nog even getankt en wij even een MC-breakfast gehaald in Lisse bij de Mac ( Vork ) Om 10.50 aangekomen en opgezadeld. Het was vrij druk in het begin maar dat leek Nap en Monty niet echt te schelen.

Katja(Marijke) met Milka koeienmuts Koe en Mr. Monty
Afbeelding

Dit hondje vond het heel erg nodig om hard om ons , maar vooral om Monty, heen te rennen en het liefst had hij even een iets harder hapje in Monty zijn benen gegeven. De eigenaresse had totaal geen overwicht dus hebben we geduldig zo'n 5 minuten staan wachten totdat ze hem te pakken had
Afbeelding
(Let op de mooie Donald Duck sokken van Katja )
Afbeelding

Jaja, de primeur en het bewijs, Nappie op het strand
Afbeelding

"Dacht je nou echt dat ik het water met al die enge schuimkoppen in ga??" (lijkt Nappes te denken)
Afbeelding
"Omdat je zo aandringt doe ik 1 stap in de juiste richting, maar meer ook niet!"
Afbeelding

"Dit is eng, zelfs als je het niet aan ziet komen in z'n achteruit!"
Afbeelding

Deze is zo gaaf Lovers In volle galop, daar droomde ik nou altijd van!
Afbeelding

Een aardige meneer wilde ons wel even saampjes op de foto zetten.
Afbeelding

Door het water heen banjeren,
Afbeelding

Eventjes na deze foto werden we geshockeerd door een man die zomaar al zijn kleding uittrok en zo poedelnaakt ( Bloos ) het water in dook (wat zal ie klein zijn geweest }> ) Kon helaas niet snel genoeg de digi pakken, dus een echt duidelijke foto is het niet geworden! Zien jullie hem?
Afbeelding

Nappie zijn hoofd, erg voldaan
Afbeelding

En als laatste de twee lieverds Lovers
Afbeelding

Marijke onwijs bedankt voor deze hele gave en vooral gezellig dag, ik heb echt genoten

MaestroLover
Berichten: 4
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:23

oooooohhhhhh kewlie!! ben helemaal jaloers !! Tong uitsteken;)

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:27

ahhh mooie foto's hoor.. ik wil da ook nog eens een keertje Tong uitsteken

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:31

IK wil Ook StranD ziEn! eN pAaRden! Boos! haha echt cool Lachen

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:38

haha, leuke foto´s! Vooral die in galop Kwijl (moet je wel een goei timing voor hebben wil je zo´n foto maken!) Wat vreemd trouwens van die man! haha lijkt me wel heel lollig! Het is echt jammer dat ik niet zo dicht bij het strand woon... Huilen

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:46

IEieie, naaktfoto's op bokt. Mag dat wel.
Volgens mij hebben jullie een hele leuke dag gehad. Maar toch heb je wat gemist in Havelte. Ook wij konden gelukkig stukken draven en galopperen. De brede zandwegen (strandzand) waren niet bevroren. Wij hebben ons ook prima vermaakt hoor.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 21:59

Homiafortuna schreef:
IEieie, naaktfoto's op bokt. Mag dat wel.


Geen idee Verward Gelukkig zie je niet al teveel .......

Mooi zo dat jullie een fijne rit hebben gehad. We durfden het gewoon niet aan om zo'n eind te rijden voor misschien alleen maar stappen, maar een volgende keer met wat warmer weer zijn we zeker van de partij . Voor mij was deze strandrit helemaal geweldig omdat ik nog nooit met Nappie op het strand was geweest, dus ja, we hebben een super dag gehad

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:04

weet je met een digi kun je inzoomen!!!:D miischien als je eens di efoto met de naakte man neemt.....Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:04

Oooowwww wat gemeen! Haha!
We hadden natuurlijk ook met z'n allen naar t strand kunnen gaan Haha! Al was Havelte absoluut super geslaagd!! En er komt zeker een herkansing voor Havelte Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:06

Waaaaaaaaaaauw!!! Dat ziet er nog eens geweldig uit! *beetje jaloers*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 22:12

ankiexxx schreef:
weet je met een digi kun je inzoomen!!!:D miischien als je eens di efoto met de naakte man neemt.....Haha!


Jamaar die meneer begon heel hard richting zee te rennen en ik moest ondertussen zo hard lachen, nadat ik van de eerste shock was bekomen, dat zelfs het inzoomen niet meer lukte *LOL* Bedenk........... heel het strand was vergeven van de mensen met kinderen, honden en paarden en deze meneer ging dus gewoon poedeltje naakt

He Naz, ik las net dat Havelte heel gezellig was, Katja en ik gaan graag voor de herkansing en natuurlijk kunnen we ook altijd een keer naar het strand met z'n allen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:15

Jullie hebben niet alleen onze rit gemist maar wij hebben ook zeker jullie rit gemist zie ik. ERG gaaf! Die in volle galop is inderdaad schitterend, wat was het mooi hè vandaag!
Fijn dat jullie ook zo genoten hebben!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:24

Leuke foto's zeg Pling !
Was je nog nooit eerder met een paard naar het strand geweest?Of alleen met Nappie ( Haha! ff veranderd) niet?
Is echt n lekker gevoel he zo hard gaan op t strand?! Cool

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:27

O wat gaaf, dat wil ik ook zo graag een keer, een strandrit, dat is echt een van de 2 wensen van mij Tong uitsteken

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:39

wauw ziet er super uit!!!
Vooral die in volle galop! Das ieders droom volgens mij!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:40

Gave fotos hoor! heerlijk he zo'n galop op het strand, Piep vindt dat ook altijd zalig (ik trouwens ook Haha! )

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:44

Hee wat leuk. Waar zijn jullie bij het strand geweest?

(herkende Katja nauwelijks terug nu ze uitgedost was als Michelinmannetje Haha!)

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 23:47

Apple schreef:
Hee wat leuk. Waar zijn jullie bij het strand geweest?


We zijn bij Lange Velderslag erop gegaan. Kom ik in de zomer ook altijd, is een heel fijn strand Waar woon jij dan bij het strand?

Herstel, ik heb even in je profiel gekeken, Katwijk zag ik staan!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:54

IK WIL OOOOOOOOK Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:55

Zijn vandaag bij Noordwijkerhout op het strand geweest, dwz Igor. Zijn jullie toevallig een groot donker paard met witte kol en daarnaast een kleiner schimmel andalusiertje tegengekomen?
(Igor denkt nl dat hij jullie gezien heeft Lachen )

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:27

Ongelooflijk hoe braaf die paarden zijn!! Jullie kunnen gewoon stilstaan met de een terwijl de andere in galop langsraast?? En nog een foto maken ook! Het zijn wel hele leuke foto's geworden!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 01:05

Ooohhh.. wat een leuke foto´s !!! Wat leuk dat Nappie het allemaal niet eng vond Lachen ! Nu je de smaak te pakken hebt, ga je vast en zeker weer, is het niet Knipoog ?!! *kijkt heel jaloers*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 01:18

Hee wat leuk, en ik geef Nappie geen ongelijk hoor, uit het land waar hij vandaan komt is het altijd lekker warm, en om met dit koude weer nou de zee in te gaan!! Had het ook niet gedaan.

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 08:21

Ik zie het al, ik heb wat gemist. Leuke foto's. Was Prima niet mee?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 08:38

Jura schreef:
Ongelooflijk hoe braaf die paarden zijn!! Jullie kunnen gewoon stilstaan met de een terwijl de andere in galop langsraast?? En nog een foto maken ook! Het zijn wel hele leuke foto's geworden!


Ondanks dat de paarden elkaar niet kenden waren ze echt mega sociaal naar elkaar toe zowel in de trailer als op het strand. Ze hadden allebei hetzelfde tempo en waren absoluut niet bezig met elkaar uitdagen! Katja kon Monty zelfs wat "losser" laten terwijl ze dat anders niet kan..... Heel braaf dus

Belker, we hadden Prima lekker thuis gelaten, vond hij wel jammer want hij had graag de eerste keer strand voor Nappie mee gemaakt. Het leek mij niet verstandig dat hij mee zou gaan, hadden we namelijk niet zo lang kunnen rijden Knipoog

Apple, we zijn wel die kant opgeweest, weet alleen niet meer zeker of ik jullie kan herinneren Verward Heb wel een meneer en meisje gezien op een bruine en een schimmel (heb niet gezien dat dat een andalusier was)