Is hier ergens een Nina de Wit ofzo? Ze doet zich namelijk z

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-01 17:47

Bij mij op het forum ben ik gehackt,
ik ben namelijk de moderator van paardenforum.cjb.net

ene nina de wit zegt dat haar moeders paard wobbler heeft,ze 2 paarden heeft,in een villa met 3 paardenboxen woont,een zusje heeft...

Dit klopt van geen kanten,nina de wit is iemand uit mijn buurt die mij haat,mijn email adress heeft gehackt al mijn mailtjes gewist en onder mijn naam praat!!!!!!!!!!!

Ook verzint ze vele dingen en ze kan hier ook aan het banketstaaf zijn over zichzelf en hoe goed ze wel niet is.

Kijk uit voor ENE NINA DE WIT

Groetjes Shalane

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 17:51

Nee ze woonde in een boerderij met 4 paardenstallen, de ene keer had ze een NRPS met 40% arabisch bloed, de andere keer een NRPS met meer dan 60%
Maar je bent het zelf of jullie hebben toevallig het zelfde IP Adres..

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 17:51

nath hoe kan je het ipadres zien? of via een ander forum

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 17:52

jag, Misselijk vlouw hoor van haar! En dan nog mijn lieve paardjes naam gebruiken ook! Verdrietig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 17:58

op veel verschillende manieren die ik zelf niet weet haha maar een vriend van mij wel en die zei dat ze het zelfde IP adres hadden Scheve mond\

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 18:08

sjeetje zeg....slaat nergens op om iemand duz op die manier te irriteren zeg!!

Ik ga haar slaan voor je Haha!!! Hier komt ze niet ongestrafd mee weg!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 20:57

Ik vind dat je zulke verhalen niet op Bokt of waar dan ook op het internet hoort te plaatsen Sunnylover.

Als je een probleem hebt met iemand dan los je dat zelf op met die persoon. Daar hebben buitenstaanders niet mee te maken.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 21:02

Helemaal mee eens.

Ik ga eigenlijk nog verder, ook problemen met mensen op bokt zet je niet op bokt. Dat regel je maar via Email, PB's en eventueel via de moderators. Je gaat niet iemand publiekelijk aanvallen.. In iedergeval niet op bokt.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 10:58

Die Nina de Wit heeft mijn e-mail adress gekraakt,mijn profiel op paardenforum.cjb.net en stuurd onder mijn email adress berichtjes naar andere mensen en plaatst op verschillende forums onder mijn naam rare berichten.

Ik heb mn wachtwoorden wel veranderd en heb haar verwijderd op m'n forum.Ik wil niet banketstaaf zijn hoor,maar je gaat toch niet zo erg liegen en helemaal niet dat je moeders paard wobbler heeft terwijl haar moeder nog geen eens een paard heeft!

Dus krijg je rare emailtjes van het email adress: kuszs@hotmail.com dan zijn ze niet van mij afkomstig!

Of zie je opeens onder jouw naam berichten op het forum staan die je nog geen eenz zelf geplaatst hebt: zij is het want ze heeft een soort speciaal programma daarvoor!

Groetjes,
Shalane

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 11:15

'een soort speciaal programma daarvoor', uh huh..

Maar zoals ik al zei: Zoek dit soort dingen niet op bokt.nl uit..

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 11:26

Nou,
misschein heeft ze dat ook bij elkaar gelogen dat ze zoon speciaal programma heeft,maar ik zou anders niet weten hoe ze alles van mij kan hacken,ik heb wel overal hetzelfde w8woord op maar goed,

Ik zal derover ophouden...maar mij dan ook niet vreemd aankijke als je rare berichtjes ziet onder jouw naam hoor!

Greetz shalane

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 11:29

Hahaha, dat zou ik wel willen zien als ze het voor elkaar krijgt mijn accounts te hacken Lachen Lijkt me wel cool eigenlijk..

Maar eeeh, overal hetzelfde wachtwoord is natuurlijk niet echt slim he? En al helemaaaaal niet als je de naam van je paard ofzo als wachtwoord hebt..

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 11:37

Ik had onder de naam sunnykisses een wachtwoord,maar nu heb ik alles veranderd omdat dat klerekind mijn sites/emailadress en mijn profiel heeft gehackt.Ik doe voortaan alles in een moeilijk wachtwoord,maar wel alles hetzelfde want ik ben namelijk vergeetachtig!

gr shalane