SGW's!!!!(voor de sgw-rijders..hier!!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

SGW's!!!!(voor de sgw-rijders..hier!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 16:32

En wie heeft zich alweer fanatiek opgegeven voor de komende crossen dit jaar????
Ik heb er echt weer zo'n ontzettende zin in....

Hier mijn volopige kalender voor 2003...hoop ook nog een beetje te kunnen meeten met de Bokkers natuurlijk op de SGW's!!!

M-pony's:
Al ingeschreven:
23 maart Chaam
13 april Etten-Leur
19/20 april Roden
10/11 mei IJsselsteyn

En deze voor deze crossen moet ik me nog opgeven, maar ik moet ook nog even precies kijken naar welke ik ga...
29/1 juni Ambt Delden
20 juni Ede
16/20 juli Minderhout (Belgie) (en hier heb ik extra zin in!!!!!!haha)
17 aug oefencross Nijmegen
6/7 sept Wassenaar (misschien)
13/14 sept Gorssel
20/21 sept Neede NK!
4/5 okt Vasse of Hooge Mierde (een van de twee gaat niet door??)
11/12 okt Diepenheim
18/19 okt Bathmen PK!
25/26 okt Barchem
1/2 nov Hattem

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:11

ik weet nog niet maar hier woil ik wel aan meedoen moet efuh kijken naar de data`s:

dijkgatsbos oefencross
dijkgats bos pony`s B
nijerbekoop
lisse
wassenaar
bathem
en hooge mierde.

verder weet ik niet moet efuh kijken of ik ertussen kan.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:08

ehhhh ja cross seizoen gaat were beginnen! maar ik denk dat dit ene rustig jaar wordt! ook voor het eerst haha
misschien dat ik in Ede ga crossen in het L en daarna het noord-hollands kampioenschap in het M(wieringerwerf) en daarna misschien nog een crossje, maar ik wil van de zomer ook nog Z gaan springen en rijd ook ngo M1 dressuur en nog 4-tal!
pffff druk jaar, en aangezien Toby niet zo'n crosser is! geef mij maar balken! maar wil toch wel op het kamp.(NH) M gaan crossen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 21:53

hmmm je kunt inderdaad niet alles tegelijk he!! Ik zit ook al met de dressuur waarmee ik voor 1 april graag naar de M1 wil, maar ja 23 maart heb ik m'n eerste cross weer voor dit jaar en daar ga ik me toch eigenlijk wat liever helemaal op richten...haha, dus ja ik zie wel hoe het met de dressuur afloopt!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:58

Retje gaat iig naar Roden en Ambt-Delden. Lautje weet welke sgw's ze in het najaar wil gaan rijden, daar weet ik verder niets van af. Barchem zal er vast wel weer bij zitten, dat is echt een leuke cross!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:17

Ik wil iig Roden en misschien Ambt-Delden rijden...najaar heb ik nog niet naar gekeken Haha! Roden ga ik morgen op de post doen, Ambt-delden is vlak voor mijn tentamen, moet ik nog even over nadenken...Lachen

Iig Nijeberkoop en Wieringerwerf. Verder dit jaar misschien Wassenaar en Gorssel ofzo. Ik heb alles al wel uitgezocht maar nu niet bij de hand.
Hou het dit jaar een beetje rustig, moet ook behoorlijk wat tijd in mijn studie stoppen!
(het is een hele planning want ik wil tussen het crossen altijd minimaal een weekend niet weg(of het moet heel dichtbij zijn). En ik dressuur en spring ook nog en natuurlijk mijn weekendbaantje niet te vergeten...Haha! )

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:36

Uhm:
Ik ga iedere wedstrijd, Weet nog niet precies welke klasses en welke paarden. K hoop echter tussendoor nog wat wedstrijden in het buitenland te rijden. Dus we zullen zien.
Maar ik ben er iedere wedstrijd in principe!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:39

En dan kom ik als ik eraan toe kom wel een keertje echt aanlopen bij dat gele gevaarte *LOL* dat is er nog niet echt van gekomen...Bloos

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 07:28

ik weet het echt nog niet maar ik denk wel wieringenwerf en nijerbekoop.
aangezien mijn pony niet echt van de hindernissen houd moet ik eerst maar weer even bij alice naber les nemen Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:42

gomir schreef:
En dan kom ik als ik eraan toe kom wel een keertje echt aanlopen bij dat gele gevaarte *LOL* dat is er nog niet echt van gekomen...Bloos


Haha, is goed hoor, gezellig.
Voordeel is dat ik altijd mee praat, maar soms geen idee wie t is Verward Knipoog

Maar ja: heb een hoop te starten dit jaar, dus heel veel op de wagen zijn zal ik wel niet.
Maar je bent welkom hoor!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:49

Ik ga ook binnenkort federatie met Prinses starten dus ik zal ook wel weer gaan crossen Haha!
lijst zie mrnino

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 14:31

Ik zal jullie namen is in de gaten houden op de startlijsten van de crossen!!! Lijkt me leuk om te weten welk iemand bij welk paard hoort en dus ook bij welke naam van hier op bokt!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 00:40

De crossen waar ik dit jaar aan mee gaan doen zijn:

19/20 april Roden
29 mei Ambt Delden

13 sept Gorssel

11 okt Diepenheim
18 okt Bathmen (prov.kamp)
25/26 okt Barchem --> (moet nog even kiezen welke ik twee ik van deze drie ga rijden, omdat ze allemaal achter elkaar zitten en das een beetje teveel van het goede)

1/2 november Hattem


En dat was het wel zo'n beetje.
Vanaf Ambt Delden ga ik waarschijnlijk L starten.

Heb d'r heel erg veel zin in!

Succes allemaal Lachen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 08:49

Hellup ik zit met een groot probleeem Huilen Huilen

Klopt het dat de B voor pony's in Roden op de zaterdag wordt gehouden?? Huilen Dat stond in ieder geval wel in de Paard en Sport. En nu had ik me vader gevraagd of die dag vrij kan nemen (we hebben een eigen winkel en dat gaat altijd erg moeilijk op zaterdag omdat dat de drukste dag is) en nu blijkt dat dat niet goed omdat die dan al andere afspraken heeft.. Huilen Huilen
En ik wil zoo graag naar Roden!!!! Huilen

Kan ik niet met iemand mee rijden, tegen betaling natuurlijk?? Zou zo gaaf zijn als ik wel zou kunnen starten...
Waarom ook altijd op een zaterdag Huilen

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:42

Ik wil ook weer veel rijden dit jaar , maar heb een groot probleem met het vervoer!!!!!!
kan dus geen kant op, dus als iemand nog eens langs arnhem komt???... en een plekjuh over heeft???!!!! Lachen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 21:09

Jammer, ik heb een 1,5 paards trailer, anders had iemand wel mee gemogen met de pony naar een SGW...

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 23:42

ik ga morgen hoop ik een wisntpuntje halen in de dressuur ( die week daarop nog een keer dressuur voor als het nie lukt:D) dan snel een winstpuntje springen en dan mag ik eindelijk officieel cross gaan starten!!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 00:31

Ik hoop dat het gaat lukken loulou! Veel succes idd met de dressuurwedstrijd morgen! En dan hoop ik je gauw een keer te zien op een SGW!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:48

wat gaan er veel bokkers naar roden
wat leuk!
ik heb vandaag de papieren voor roden op de bus gedaan
wordt mijn eerste SGW

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 20:05

Start je in de B pony's/paarden in Roden Chrissie??

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:36

Doen er ook nog mensen met de paarden mee? Mijn Jolly Jumper is nou niet echt een pony... (heb een trap nodig om erop te komen...) en de paardewedstrijden zijn vaak op een andere dag als de pony's. Ik moet nog wel even een wp halen in het springen (slik...) maar dan wil ik beginnen met SGW. Eerst oefencross in Ede waarschijnlijk (mag dat trouwens zonder wp in het springen?) en verder iig oefencross Nijmegen (is hier in ieder geval dichtbij) en dan in het najaar wat echte wedstrijden. Waarsch. Bathmen, Hooge Mierde en Gorssel, maar dat weet ik nog niet zeker. Eerst maar eens zien hoe het gaat met Jump in de voorbereiding. Hij moet eerst woensdag naar Rodinde, is een beetje scheef in zijn wervels na de operatie.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:57

Onze Ret is een E-pony, maar hij start wel bij de paarden (amazone is 18+). In het najaar komen we je dan vast wel tegen, wij gaan ook naar Gorssel, Bathmen etc.

Succes met het wervelverhaal!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:58

Jumper, ik dus met Pablo als hij weer fit is.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:03

Ik ben er inprincipe ook gewoon alle wedstrijden, oefencrossen weet ik niet. Ligt eraan of ik misschien voro anderen hun paarden moet crossen, anders denk ik het niet. Heel misschien Nijmegen wel, weet ik nog niet..

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:01

chantal_cs schreef:
Start je in de B pony's/paarden in Roden Chrissie??


ik start bij de pony's