Sunday Bloody Sunday

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Sunday Bloody Sunday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 15:49

Wat doen mensen op de zondagmiddag? Vaste familie bezoekjes, lam op de bank liggen wachten tot je eten moet gaan koken naar de paarden? Slapen

Ik verveel me echt altijd de .... op zondag, wat doen jullie eigelijk?

Vandaag even geen achterhaalde quotes


Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:59

als mn vriend er weer is, van de ene familie naar de andere familie gaan... lam op bed liggen... uitslapen.... het weekend analyseren.... ehm.... eten.... opsommen wat je de aankomende week nog moet doen...

Maar nu is het.... nog steeds uitslapen... opsommen wat je de aankomende week moet doen, lam op bedliggen en msnnen, in de hoop mn vent te spreken.... en meestal ook een poging tot opruiming

....

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:14

Uitslapen, eten (heel veel eten, en dan zo ongezond mogelijk).., in bed blijven liggen tot je een ons weegt, de kroeg in: darten, bij iemand anders op de bank films kijken tot je erbij neervalt, en daarbij heel veel eten, van verveling de pizzalijn bellen, 3 pizza's bestellen en vervolgens maar een pizzapunt opeten, omdat je geen honger hebt, en omdat je al vol zit van die 4 zakken chips. Dan te lui zijn om die overgebleven pizza's op te ruimen, de rotzooi lekker laten liggen, mijn zus bellen om over nutteloze dingen te babbelen. Als ik me aangekleed heb ff naar opa en oma misschien, als ik in de pyjama zit, vooral in de pyjama blijven zitten (aankleden is soms echt teveel moeite). Dan de rolluiken open doen, om ze vervolgens meteen weer dicht te doen (nadere toelichting: bij mooi weer krijg ik een schuldgevoel dat ik de hele dag in de pyjama zit, bij slecht weer is het heerlijk om de regen tegen de rolluiken aan te horen kletteren als je binnen in je pyjama zit). De videoband van mijn communie kijken (pas 180 keer gezien: blijft leuk.. Lips are sealed ) of de videoband van de 50-jarige bruiloft van mijn opa en oma. Foto's kijken van die ene leuke strandvakantie van toen ik tien was. Soms de kelder induiken en dan tussen het speelgoed van vroeger rommelen (gevolg van het kijken van de foto's : jeugdsentiment..) Scheve mond
Heerlijk..die zondagen..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:21

Ik moet meestal tennisen op zondag ochtend, dus voor mij nooit uitslapen, dat kan ik ook niet, als ik de tijd heb om uit te slapen, word ik om 8 uur wakker, dan dan kan ik ook niet meer slapen haha.

Maar iig, de rest van de dag maak ik meestal huiswerk, omdat ik daar op zaterdag geen tijd voor heb. en voor de rest maar een beetje bokken Haha!


DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:36

Beetje uitslapen tot 11 uur, dan eten, beetje bokken/msnnen, naar het paardje, weer eten, huiswerk en computeren en dan is het alweer tijd om te slapen..
Ik verveel me eigenlijk alleen onder het huiswerk maken Haha!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:48

Met dit heerlijke weer van vandaag kan je je toch niet vervelen!!???

Ik slaap uit tot een uurtje of 11...even wakker worden en eten enzo.. uurtje of 12 naar de paarden...alles zo langzaam mogelijk aan ,lekker rondje naast d'r wandelen..heeerlijk zeg met dit weer,dan is het echt genieten.. dan lekker ff kwartiertje laten grazen ofzo... eten uitmesten. nou dan vliegt de tijd wel hoor!

Uitgebreid douchen erna.... eten... ff internetten ofzo.. nou voor je het weet is het weer avond!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 20:56

Ja inderdaad met dit weer is het wel lekker om buiten te gaan wandelen of iets dergelijks

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:55

Sinds dat ik alweer een baantje heb.. zijn mijn weekenden opeens veels te kort geworden! *LOL*

Zaterdagen is een dag geworden alleen om bij te komen van een drukke week Gaaaap , en zondag beschouw ik als een dag waar ik bewust van bent dat ik lekker vrije tijd hebt *LOL* Liefst ga ik s'ochtends vroeg naar mijn paardje en dan is het dag ook langer geworden..

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:51

Uitslapen van een lange nacht swingen in een club!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: puccalover, swatch en 103 bezoekers