Eerste wedstrijd: 1e en 3e geworden met 2 WP!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Eerste wedstrijd: 1e en 3e geworden met 2 WP!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 13:29

Nou, gisteravond was het dan zover: mijn eerste wedstrijd met Katouch! Voor Katouch minder spannend omdat hij Z2 dressuur heeft gelopen met zijn eigenaresse, maar voor mij ENORM spannend, omdat ik nul ervaring heb met wedstrijden. Zenuwen dus!

Ik had voor mijzelf de lat erg laag gelegd, omdat we ons helemaal niet konden voorbereiden. In drie weken tijd heb ik twee keer met Katouch kunnen rijden, dit in verband met onze bevroren bak. We gingen dus puur voor de ervaring.

We konden maar twintig minuutjes losrijden in de binnenbak, daarna moesten we in de stalgangen op onze beurt wachten. Niet ideaal, maar ook de buitenbak van Manege Riant was dermate bevroren, dat daar absoluut niet in gereden mocht worden. Tussen de andere kandidaten voelde ik me echt piepklein... Had toen al het idee dat ik verloren had, zonder dat er ook maar iets was gebeurd Haha! ! De andere combi's straalden echt zoveel uit vond ik.

De eerste proef ging voor mijn gevoel bagger... echt zo'n naar gevoel kreeg ik erbij! De tweede proef ging voor mijn gevoel nog meer bagger dan de eerste...... Niet echt geweldig dus.

Tijdens de prijsuitreiking bleek het verhaal dus heel anders in elkaar te zitten. Bij de eerste proef was ik 1e geworden met 160 punten, en bij de 2e proef was ik 3e geworden met 156 punten! Echt zo geweldig, ik was er helemaal beduusd van. Had dit nooit, maar dan ook nooit verwacht. Mede door de superslechte voorbereiding, het slechte gevoel na de proeven, maar dan toch nog winnen én twee winstpunten in de wacht slepen!

Ik ben dan ook erg blij, en trots op mijn Toesje. De eerste stap is gezet, op naar de volgende!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 13:45

Lekker gevoel is dat hè, zo'n goed begin. Gefeliciteerd! Ik ben begin dit jaar ook weer gestart na jaaaaaaren..... Ik mocht maar één proefje rijden, maar had wel twee winstpuntjes te pakken. Dan ga je met veel meer vertrouwen je volgende wedstrijd tegemoet!

Super hoor, nogmaals van harte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 14:22

Gefeliciteerd! Super gedaan hoor. Heb je nu de smaak een beetje te pakken??

dreumesje

Berichten: 367
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:14

gaaf hoor, van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:18

Gefeliciteerd!!!Echt super goed hoor.. op na de volgende wedstrijd of niet??

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:37

Gefeliciteerd hoor!! Goed gedaan!
Wanneer ga je weer??

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:37

een vriendin van me heeft gister ook bij riant gereden.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:04

Harstikke gefeliciteerd!
Heerlijk he zon goed begin, vorige week startte ik voor het eerst. Ik was gelijk 2 keer eerste met 166 en 167+ punten en dat geeft je toch wel een goed gevoel Haha!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 22:06

Hee, is het eindelijk gelukt om echt te gaan starten. Hardstikke goed gedaan! Fijn hoor zo'n goed begin.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:30

die heb je tenminste binnen, proficiat!

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:37

Jeeeeeeeeej! Gefeliciteerd, goed hoor!! Haha!

Groetjes Linda

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 09:43

Dank jullie, dank jullie, dank jullie !!

Inderdaad heerlijk zo'n goed begin..... veel beter dan dat je in je eerste wedstrijd met heel weinig punten naar huis gaat! Dit geeft wel drive voor mijn volgende wedstrijd, en die is...... aanstaande zaterdag Haha! !

Overigens: ook al bleek ik dus goede resultaten te hebben gehaald in mijn proefjes: ik was niet tevreden hoor. Het had veel netter gekund, veel secuurder, en veel meer constant in aanleuning. We kunnen samen 10 x beter, althans, zoals we thuis rijden. Maar, ondanks dat ben ik gewoon heel trots dat we zo goed gescoord hebben. En dat zonder voorbereiding, en zonder tussen de proefjes door te kunnen rijden.

En;

Jippie schreef:
Gefeliciteerd! Super gedaan hoor. Heb je nu de smaak een beetje te pakken??


Ja! Dit geeft echt een super-kick. Ook voordat ik hoorde dat ik had gewonnen, vond ik het al helemaal geweldig. Ik zat nog op mijn paard, en toen had ik al zoiets van "Heerlijk! Morgen weer trainen voor volgende week zaterdag" Haha! ! Het trainen krijgt nu een gericht doel, en dat is echt een heerlijk gevoel.

Op naar zaterdag!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:31

He Mariek,
Super gedaan hoor! Ben echt wel trots op je ! Dan kan Toesje dan wel Z2 zijn met zijn eigenaresse, jij hebt dit toch maar mooi effe zelf gedaan

Zaterdag gaat het vast weer zo goed. (ik zal vanaf mijn plekkie in de sneeuw aan je denken }> )

Is er ook nog gefilmd of niet??

Liefs[/code]

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 10:42

Dimple schreef:
Is er ook nog gefilmd of niet??


Ja, alles is op film gezet. Hans zou het deze week overzetten op een bandje, zodat ik het nog kan zien voor de volgende wedstrijd. Word ik nog even flink met mijn neus op de feiten gedrukt! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:54

Wat leuk! Zulke punten zijn echt een lekkere oppepper!

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:03

Zowee!! Marieke, wat goed!! *duim omhoog*
En dat zonder voorbereiding!!
Ookal ging het voor je gevoel bagger, zo zag het er dan vast niet uit!
Op naar volgend weekend!!! Haha!