Shopping op zaterdagmiddag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Shopping op zaterdagmiddag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 00:57

Dagje Ikea vandaag gedaan...was er nog nooit geweest, had van tevoren een soort Lukas Klamer verwacht...
Wat een giga mierenhoop zeg, al die drommen mensen...
Tja, wie gaat er dan ook op zaterdagmiddag Koe

We zijn thuisgekomen met een kast voor in de badkamer de Varsken Moren (of hoe die ook maar mag heten Verward ). Kunnen mooi al de handdoekjes in te pronk.
Ook hebben we gekocht een krukje...joost mag weten hoe die heet, maar het is dat trapjes-geval waar je op kunt zitten (zit prima!). vond ik spotgoedkoop, slechts 11,50 euro. Die zit nu al in mekaar, de Varsken Moren is morgen aan de beurt.

Daarna nog even langs Mekka te Leek, je weet wel, daar waar ze de hippische bijbel uitgeven. Had mezelf verheugd op een boekje over veulens opvoeden van ene Gohl. die gele met dat lichtbruine veulen op de voorkant. Nou, wat denk je...OP Boos!
Oke, dan maar besteld.
Een pessoa-hulpteugel, die wilde ik ook aanschaffen. En idd..OP Boos!
Nou ja!
Gelukkig ben ik niet met een leeg mandje vorobij de kassa gelopen. Er is een aanbieding, hoofdstel van pagony van 40,82 nu voor ...22,90 geloof ik. Die vond ik mooi, lekker brede neusriem, mooi soepel leer (dat is ook wel eens anders geweest). die heb ik meegenomen, [naam verwijderd] verdient wel een nieuw hoofdstel. En ik wilde gewoon iets hebben Vingers aflikken

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 02:01

In beide zaken is het onwijs goed vertoeven.

Alhoewel, op zaterdag? Je kan toch aardig gefrustreerd raken van die menselijke files voor de kassa's bij Ikea.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:43

Ikea is volgens mij altijd druk... Maar ze hebben er ook wel ontzettend leuke spulletjes...

* To Belg, or not to Belg *


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 13:25

JA dat is waar, bij Ikea is het bijna altijd druk. Maar zaterdag is wel extreem hoor. En ze hebben idd heel erg leuke hebbedingetjes. Ik kan er een heeeeele tijd doorbrengen Tot grote ergernis van mijn vriend Lips are sealed Trouwens Divoza heeft ook heel erg leuke hebbedingetjes

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 14:21

Ikea moet je tussen 5 en 7 door de week doen dan gaat het wel. Ik heb me gisteren maar uitgeleefd op een bodyprotector *LOL*

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 17:31

De ikea is vet cewl! Alleen op zaterdag middag zal het wel heel drukz ijn normaal is het al druk daar.......... De laatste x dat ik bij de ikea was kwam ik caroline de bruin tegen ( janine in gtst) met haar dochtertje.... Haha!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Appeltje00, Drico, EmptyWords, Gee, GoogleAdsense, kimwilliam, Marlou91, MissJeanny, Monrisque, nuevo_mien, Oehlala, Paardennamen, Petunia27, Phonix, Polarize, rocky_1995, Sky_As, Taartje, Urona447, xPabloBokt en 190 bezoekers