Ben m'n geheugen kwijt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Ben m'n geheugen kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-03 20:48

Gisteren vrijdag midaag dus, ben ik met buddy(halflinger van m'n stage) buiten gaan uitreiden en toen ben ik op een of andere manier ten val geraakt.
waarschijnlijk ben ik met m'n hoofd tegen ene tak aan gereden en vervolgens met m'n hoofd op de kont van de pony geklapt, waarbij ik flink in z'n bekkie hing en hij ervandoor schoot.
ik ben waarschijnlijk lijven hangen in de stijgbeugel en mee gesleurd, en ik heb nu blauwe plekken op de hele rechter helft van m'n lichaam...ik heb schijnbaar naakte ude vrouwtjes door het ziekenhuis zien rennen, en meer van dit soort dingen, weet er alleen niks meer van, werd 's avonds in m'n ziekenhuiskamer wakker, samen met mams en een verpleegster, heb schijnbaar ene hersenschudding gehad.
wat er gebeurt is?, zou het maar al te graag precies willen weten

enige wat ik kan zeggen is, ik ben maar al te blij dat ik m'n cap op had anders had het veel erger kunnen zijn

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:51

Zo dat klinkt niet al te best... Lijkt me heel vreemd als dat je overkomt!
En goed dat je je cap op had! Beterschap!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:52

Oei oei, dat heb ik ook een keer gehad, maar dan veel minder erg.
Ik was 2x in een les keihard van een Haf gevallen, toen werd ik duizelig en kon ik me de volgende dag ook niks meer herinneren. Maar ik ben geloof ik niet buiten westen geweest.
Veel beterschap!!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 09:48

dank je wel
ik moet zeggen dat dit echt een hele ervaring rijker is, ik heb nog nooit een halve week geheugen gemist

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 10:08

Jeetje wat vreemd, beterschap!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 10:14

Dan heb je eigenlijk nog geluk gehad, zeg! Hoe ben je naar het ziekenhuis gebracht? Heeft iemand je gevonden?
Iig heel veel beterschap!

* To Belg, or not to Belg *

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 10:27

Hm, da's inderdaad een minder geslaagde ervaring Scheve mond .

Ik ben ook eens een keer van mijn paard gedonderd, waarna ik bijkwam in het ziekenhuis en van niets wist. Heel vreemd, ik lag uitgekleed op, wat later bleek, een brancard en er hingen allerlei mensen boven mijn hoofd, waaronder de eigenaresse van het paard, die allemaal vroegen naar datums namen, etc. En ik had echt zoiets van, Verward , ik weet toch dat het vrijdag is, wat willen jullie nou...? (Was echt vrijdag, hoor ) Ik was met de ambulance weggebracht, maar daar weet ik echt niets van. Ook niet van het vallen, wel van de tijd ervoor. Ik ben toen toch een stuk minder verkeerd terecht gekomen dan jij.

In elk geval heel veel beterschap! Lachen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 10:56

ojeetje wat erg zeg! Die haffies ook altijd }> Ik ben laatst ook van die van mij afgepleurd.

Ik heb trouwens ook eens zoiets meegemaakt, dat is inderdaad geen pretje. Veel beterschap~!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:35

Haffies zijn gevaarlijk! Ik heb mijn neus een keer gebroken door een val van mijn VZ-Haffie en deze vrijdag ben ik geschopt door een pony die eigenlijk mijn VZ-Haffie wou raken (mis dus...).Zie: [VvdD] Ja hoor....wéér een avondje EHBO!

Veel sterkte en doe rustig aan!


RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:40

Ja, je moet inderdaad blij zijn dat je je cap op had! Zo zie je maar weer: er kan altijd was gebeuren! Veel sterkte ermee!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-03 12:44

buds die ging alleen naar huis, en toen hij terug kwam is milou op z'n rug gesprongen en me gaan zoeken
het was echt heel vreemd toen ik gisteravond in m'n kamer wakker werd, mams hing boven m'n bedje zuster achter mams, was echt vreemd, ik herinnerde me niet eens dat ik vrijdag avond had gegeten, en volgens mams en de zuster heb ik mezelf vol gevreten

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 12:52

Dat lijkt me nou echt heel erg vreemd. heel veel beterschap

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 19:25

dank je, het is vreemd hoor, ik besef me helemaal niks ervan, maar als mensen me iets zeggen dat ik heb gedaan of gezegt en het is waar, dan komt ineens alles terug

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:29

au pijnlijk! tis inderdaad een geluk dat je je cap op had! lijk me echt vreemd om een hersenschudding te hebben, ik moet het afkloppen maar heb gelukkig nog nooit in het ziekenhuis gelegen doordat ik van een paard ben afgevallen, maar dat kan altijd nog gebeuren.
Veel beterschap!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 20:29

dank je wel, ik dacht altijd mij gebeurt het niet enzo, maar ben blij dat ik m'n cap op had hoor, wilde niet ook in het krantenbericht staan als amazone overleden na val van paard

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:40

Tjonge wat een klap moet dat geweest zijn!! Je hebt idd geluk gehad. Veel sterkte!!!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 22:44

je had echt geluk dat je je cappie op had........ik heb het dus een keer ook meegemaakt en had toen geen cap op Scheve mond dat is wat minder mooi

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:06

Gelukkig dat je je cap ophad zeg!!!!
Ik was eerst ook een keer van me fjordje af gedonderd en was ik een paar x flauwgevallen en wist ik oong. een uur niet waar ik was.....ik de hele tijd luna te roepen toen ik in t ziekehuis lag met me gebroken armpie.......Haha!:D

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 00:45

Nou jeetje, beterschap dan maar. Je lichaam schakelt express bepaalde dingen uit (lichaamsfuncties of je geheugen oid) voor of tijdens een traumatische ervaring. Da's het mooie van een lichaam. We can handle only so much en daarna gaat het licht uit.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 01:22

Naakte oude vrouwtjes????????????????
Mmmmmm dat is minder

Portugal "Here I come"..............

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:18

Beterschap! Ik heb ook een goede stevige hersenschudding + whiplash overgehouden aan een ongeluk. Niet door de paarden, maar ik ben onderuitgeskied & heb schijnbaar een behoorlijke smakkerd gemaakt. Ik weet hier dus ook niks meer van. Sommige delen alleen, en dan bedoel ik meer een flits dat ik mij kan herinneren. Een soort foto zal maar zeggen, beeld. Ik mis nog steeds 1,5 week in mijn herinnering & ik kan het mij niet meer voor de geest halen. Ik heb het ook maar opgegeven, maar het is wel vreemd. Heel veel sterkte & rust goed uit!!! Erg belangrijk, niet te snel weer te veel willen doen, ook al denk je & voel je dat je dat wel kan. Niet te snel weer op het paard jumpen (intensief). Spreek uit eigen ervaring, maar ik weet natuurlijk niet of dat voor jou ook geldt.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:21

Heel veel sterkte, en goed van je dat je een cap ophad, ik ben nl. nogal eigenwijs en dat heb ik ookal een keer gevoeld hoor.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:31

Jee, dat is minder zeg... Scheve mond Tot welk moment vóór het ongeluk kun je je nog dingen herinneren dan? Heel veel beterschap en ik kan me goed voorstellen dat je blij was dat je een cap op had!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 14:38

uhmmm het moment van ongeveer 24 uur voor m'n ongeluk, oftewel de dag ervoor, ik weet alleen verder weinig van die dag, is echt heel vreemd en vaag.
maar goed, ik ben blij dat ik gewoon geen blijvend letsel heb, ja beetje vergeetachtig en last van m'n nek, maar geen dingen als nooit meer kunnen rijden.

laat dit ook een les zijn voor alle mensen die zonder cap rijden omdat ze hun paardje wel goed kennen of wat ook, ik ben echt heel blij dat ik um op had

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:16

Ow. Veel sterkte! Da's niet leuk... Naakte oude vrouwtjes? Haha! Grinnik...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, DayDream21, Dian12345, Patriesje, Unicorn79 en 92 bezoekers