noord-hollands kampioen schap: verslag van mij....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

noord-hollands kampioen schap: verslag van mij....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 18:14

hoi allemaal

vandaag had ik een wedstrijd bij de zaanse ruiters in zaandam.
het begon vannochtend vroeg al om 6 uur.
eerst slapend me nest uit. Dromen
en daarna nog eens door die vresenlijke kou naar buiten om de paardjes te voeren .
nou daar aangekomen was mr.niño nog mooi schoon tot mijn verbazing.
nou even de benen borstelen en de staart uitpluizen en klaar was mijn paardje alweer. Tong uitsteken
nou toen moest ik nog mijn spullen inladen in die kou maar dat was al vrij rap gedaan. Kwijl
nou de rest voldnog want ik moet weg

-xXx- my

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:08

Het was inderdaad erg druk vandaag bij de Zaanse maar even ter duidelijkheid de Zaanse Ruiters zit in Wormerveer en dus niet in Zaandam.

Maar ik hoop dat je nog gaat vertellen hoe het is gegaan??

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:18

En hoe is het gegaan ja?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:32

jaaaa, dat wil ik ook wel weten Haha!.

Ik dacht dat er hier al een heel verslag stond, niet dus

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:47

mijn verlsag staat op wedstrijden!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 21:32

[quote="mrnino"]hoi allemaal

vandaag had ik een wedstrijd bij de zaanse ruiters in wieringermeer.
het begon vannochtend vroeg al om 6 uur.
eerst slapend me nest uit. Dromen
en daarna nog eens door die vresenlijke kou naar buiten om de paardjes te voeren .
nou daar aangekomen was mr.niño nog mooi schoon tot mijn verbazing.
nou even de benen borstelen en de staart uitpluizen en klaar was mijn paardje alweer. Tong uitsteken
nou toen moest ik nog mijn spullen inladen in die kou maar dat was al vrij rap gedaan. Kwijl
daarna ging ik nog even eten maar ik wist mijn god niet wat ik op mijn brood moest doen. Frusty
nou op een end werd het dus honing.
nou toen ik weer klaar was ging ik weer naar achteren(onze paardjes staan achter ons huis). Schijnheilig
daar weer aangekomen pakte ik mijn paardje en die zette ik in de trailer.
toen dacht ik aan paardrij laarzen en ik wist niet waarom maar toen ik naar mijn voeten keek zag ik dat ik mijn lerenrijlaarzen nog was vergeten.
nou die ook nog even gouw gepakt.
en toen konden we gaan. Nerd
toen we net onderweg 5 minuten onderweg waren kwam ik er achter dat ik geen pen mee had.
(een pen gebruik ik voor de baragge op te schrijven) Nerd
toen zij mijn moeder dat er wel ergens in de outo een pen lag dus ik had meteen de heele outo ondergeploegd op zoek naar een pen. Haha!
en ik vond er inderdaad 1. Knipoog
nou de heeeele weg heb ik maar overal aangedacht of ik alles mee had en ja hoor daar aangekomen klopte het: IK HAD ECHT ALLES MEE !!!!!!. Nerd
nou toen we daar aankwamen herinnerde ik het me weer: ik had hier 3jaar geleden ook een uitdoor dressuur wedstrijd met mijn oude pony gereden. Lachen
nou we gingen eerst naar de kantine en daar hadden we even gekeken hoeveel er nog voor me zaten. Bloos
nou dat waren er heeeel veel !!!!!!!! Bloos
nou rond kwart over 10 mocht ik parcour lopen. Slapen
het was een heel simpel parcour zo als ik zag.
na 5 minuten parcouirlopen liep ik weer naar buiten en daar stond mijn mamie met mijn paardje. Clown
nou toen had ik een half uurtje ingereden en hij was echt heel rustig. Vingers aflikken
toen mocht ik naar de bak waar het parcour stond en ik dacht bij mijn eigen : OH,MIJN GOD IK BEN VEEL TE LAAT !!!!!!! Bloos
dat kwam omdat het echt mega hoog stond.
dus ik aan iedereen vragen of dit wel het L springen was en niemand wist het.
toen heb ik gelijkj de ringmeester aangevallen en die zijn oren van zijn hoofd af gepraat en na 3 minuten mocht ik in de ring. Haha!
de hindernissen stonden nog steeds even hoog. Lips are sealed
nou ik dacht dus toen bij mijn eigen: okè daphne, nu ga je vliegen........
maar dat viel opzig heel erg mee. *LOL*
de eerste 4 hindernissen gingen gewoon goed.
maar bij de 5e hindernis was het weer raak, een balk. Boos!
en 6 ging ook goed maar bij 7 weer een balk.
en ook bij 9 weer een balk. Extreme duivel
nou ja iniedergeval beter een balk als een weigering zeg ik maar altijd. Kusje
nou toen even uitstappen en toen mijn paardje op de trailer gezet.
toen ik daar klaar was ben ik weer naar binnen gevlugt want het was buiten buitenaards koud.
toen ben ik maar even doorgaan warmen in de kantine en ondertusse heb ik naar de M, Z en ZZ pony`s gekeken.
toen rond kwart voor 2 moest ik mijn 2e parcour lopen. Slapen
toen tien minuten later ging ik opzadellen en losrijden in de supergrote buitenbak.
hij was nog steeds lekker los en hij reageerde ook super goed op mijn been. Knipoog
na 15 minuten ben in naar de inrijbak gegaan en heb daar weer wat losgesprongen.
toen na 5 minuten was ik weer aan de beurt.
dit x was het niet zo hoog.
(dit was trouwens ook het parcour voor het noord-hollands kampioenschap) *LOL*
nou alle hindernissen gingen goed totdat ik weer bij 5 aankwam. Lips are sealed
de meeste pony`s stopte er al en somige braken de boel al helemaal af dus ik gaf mijn pony iets meer been omdat ik al voelkde dat hij gespannen was. Nerd
nou ik kwam er overheen met 1 balkje eraf. Party!!
maar toen moest ik meteen na de hindernis een bocht door en het waren houtsnipperrs die in de bak liggen en waf.....mr.niño glee uit en ik zag meteen een zootje houtsnippers op me af komen en ik lag er al haast naast en toen stuurde ik heb naar die hindernis en toen stopte nino en boem.......daar lag ik en toe hoorde ik iedereen schreeuwn: GA EROP< SNEL GA ER WEER OPKLIMMEN>HUP OPSTIJGEN MET DIE HAP ENZ.
dus ik ergens in de middl of nowerr naar een paar teugels gegraast en toen ergen me voet in gestoken en toen weggecrost.
toen dacht : heee waar is nummer 6 nou en toen zag ik een bordje 6 schuin voor me dus daar ben ik over heen gesjeest en toen was ik het andere deel ook foutloos.
ik ben egt super trots op mijn paardje. *LOL*
nou na 15 minuten uitstappen gingen we weer naar de trailer afzadelen en nino even lekker verwennen.
nou toen we daar klaar waren ben ik weer naar binnengevlugt voor de prijsuitrijking. Tong uitsteken
er waren maar 3 prijzen en we waren met zijn 8 ten bij de e-pony`s en de D pony`s werden er ook bij geteld dus als uitslag was ik 13e van de 25 !!!!!!!!! Haha!
best knap toch voor de tweede x L springen op een pony die alleen bij mij wedstrijden en springen heeft gereden ?
nou toen gingen we weer naar huis en na een driekwartier rijden waren we weer thuyis. Gaaaap
ik heb mijn paardje opstal gezet en hem nog even lekker geknuffeld.
toen daarna moest muriel nog even vrij rijden bij OWF en toen hadden wij ook nog corfee. Slapen
dus je raadt het al na die zware dag moest ik ook nog vegen,tonnen legen enz. Schijnheilig
echt.....zucht. Lips are sealed
na ja ben iniedergeval nog heel.
nou dit was mijn eh........VERSLAG !!!!!!!! Bloos

(hij is wel heeeel erg lang zie ik nu ) Clown
SORRY Knipoog

groetjes daphne en likies van mr.niño.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:44

Ow ging dan toch aardig goed

Goed gedaan Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:45

nou toch lekker gereden! heb jou helemaal niet zien rijden! dus heb je ook niet zien vallen! maar wel netjes hoor 13e! ik wete het nog niet! komt binnenkort wel op internet te staan! dus dan zie ik het wel! ik zag dat ik na het 1e parcours 8e stond van de 15 ofzo! naja 2e parcours was ik natuurlijk 1e, dus zal wel iets gestegen zijn!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 22:19

Lekker dat je eerste was het tweede parcours Tabitha *LOL*
gefeliciteerd Party!!

Ik heb mrnino wel van haar paard zien stuiteren...ik dacht even dat je bleef hangen, maar dat ging toch niet lukken. Je zat trouwens binnen notime weer Haha! Goed gereden hoor Party!!

Elisa(goldie) ging wat minder vandaag...Ze was de enige in de Z en hoefde dus alleen maar rond te komen. Dat is tot nu toe altijd gelukt, maar eens moet de eerste keer zijn. Op hindernis twee(de beruchte vijf van mrnino) had ze drie stops en was het einde verhaal en weg eerste winstpunten. Zusje helemaal van de kaart en pony zeer verbaasd dat ze er al uit moest...
Hindernis twee stond echt flink aan de maat en ik denk dat goldie dat echt te gek vond(en natuurlijk was mijn zusje een beetje zenuwachtig *LOL* ). Eng vond ze hem niet, het tweede parcours floepten ze er zo overheen Party!!
Het tweede parcous ging gelukkig beter, met inspringen moesten ze er alletwee weer vertrouwen inkrijgen, maar toen waren ze er weer Haha! Het tweede parcours had ze één balkje dus dat was weer super!

Noordholland heeft dit jaar dus geen Z-kampioen...ben wel benieuwd wat ze met die mooie deken gaan doen trouwens Tong uitsteken

Volgende week start mijn zusje L hc, want we merkten al aan de pony dat ze er in het Z behoorlijk aan moet trekken en het plezier in het springen moet wel blijven *LOL* Het blijkt nu dus een hele verstandige beslissing te zijn geweest. 's zomers is die pony veel blijer en dan gaan we er weer tegenaan, voorlopig even rustig L en M starten...Lachen
(ben eigenlijk stiekem wel blij dat we niet doorhoeven naar Ermelo, want anders hadden ze zich daar 'stukgereden' op het parcours...)

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 10:18

ja dat is inderdaad een goede oplossing gomir.
die hindernissen waren echt super hoog hoor.

hey tabitha vond jij die hindernissen in het 1e parcour ook al zo hoog ?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:22

mrnino schreef:
ja dat is inderdaad een goede oplossing gomir.
die hindernissen waren echt super hoog hoor.

hey tabitha vond jij die hindernissen in het 1e parcour ook al zo hoog ?

ja ze stonden behoorlijk hoog! viel me dus alles mee dat ik maar 1 balk had na die weigering dan! die weigering had niet gemogen! haha ik kan er nog uren over doorzeuren hoor Haha! van de zomer, dan ga ik waarschijnlijk Z starten ALS het lekker gaat hoor!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 12:36

ja tof dat je Z ga starten ik hoop dat dat een beetje gaat tabitha !
ik vond ze echt huizenhoog !
hihihi kan er ook nog dagen over door klertesen.