Wat zouden jullie doen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Wat zouden jullie doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 19:40

Ik wil een nieuwe ( zweet) deken kopen voor een vosje...maar zelf vind ik bordeauxrood wel een mooie kleur voor hem...
Wat zouden jullie doen?? foto's staan in me profiel!
Enne...zelf dacht ik aan een bordeauxrode met een goud randje eromheen.... maar dan echt bordeauxrood en niet naar het rood/bruin toe...weet iemand waar je die kan halen?? of heeft iemand die??
xxx Ilona

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:31

Ik heb laatst een hele mooie donkerblauwe met een lichtblauw rantje en lichtblauwe sluiting gekocht Haha!!
Staat echt super mooi, en omdat het toen de opening van de zaak was waar ik hem kocht, is Stella's naam er gratis opgeborduurd (ook lichtblauw!) Pling
Wat ik ook altijd erg leuk vind staan zijn hele felle kleurtjes, zoals geel, knalrood of knalgroen. Nadeel hiervan is wel dat het snel vies wordt.
Maar om ff antwoord te geven op je vraag: ik weet niet of bordeaux mooi staat Verward . Als ik jou was zou ik eerst een doekje in de kleur die je hem wilt hebben bij je pony houden, dan kan je zien of het staat
groetjes Betty

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 20:40

ja ik heb ook een shabraskje en bandages in die kleur en die staan um egt super...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:07

Ik heb voor mijn vos de Hamburg (voor de winter), een wollen deken met hals. Hij is donkerblauw met biesje. Zie Divozacatalogus blz. 165, nr. 5. Sorry, weet niet hoe ik de scanner moet bedienen Bloos en daarna een afbeelding moet plaatsen. Forgive me, ben nog een beetje nieuw hier. Haha!
En technisch niet zo sterk...... zeg maar gerust zeer zwak

Bordeaux vind ik persoonlijk niet mooi op een vos, maar goed smaken verschillen nou eenmaal.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 00:50

Ik ben ook helemaal fan van bordeauxrood! Ik vind dat het bij elke kleur past! (nou, palomino denk ik niet, maar voor de rest... vosjes dus ook!)