Stalling omgeving Loosdrecht?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Stalling omgeving Loosdrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 11:32

Hi guys, weet iemand een goede stalling, betaalbaar en met een goede bak!! En liefst met wat uitrijdmogelijkheden en in ieder geval weidegang? Ik hoor graag van jullie!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 15:33

Hoe ruim moet ik "omgeving Loosdrecht" zien?

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:45

Je hebt manege Hallinckveld, Stal Doets en er zitten rond de Maarseveenseplassen ook nog wat stallen. Je hebt in Utrecht, Cor v. Rijn.
Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:52

Stal Brons kun je heel goed staan! Kost wel wat, maar dan heb je een binnenbak, grote buitenbak, stapmolen. En het is alleen een pensionstal,dus daardoor heb je geen last van manegelessen ed. In Ankeveen is ook een stal op de canneburgerweg geloof ik. Daar hebben ze alleen een buitenbak, geloof wel een achterbergbodem maar het fijne weet ik daar niet van. Verder heb je stal Doetz, maar ik zou daar niet willen staan. Hallinckveld is een manege en een hele kleine binnenbak, en weinig uitrijmogelijkheden. Tenzij je paard superverkeersmak is.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:29

Stal Vet in de Hilversumse meent, goede buitenbak, vlakbij het bos, en volgens mij is er nog plek.
Het is een pensionstal.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:01

Stal doets verhuurt idd ook boxen, maar wel ongv. een half uur stappen naar bos. Wel weidegang geloof ik, paddocks, stuk of 2 buitenbakken en nog wat buitenbakken waar je in kan rijden en een renbaan.
Wel zelf uitmesten en voer klaarzetten.

Hallinckveld kan ook, maar alleen weidegang in de zomer mogelijk (de binnenbak is trouwens maar 2 meter kleiner dan de standaardmaat hij is 38 x 18 dus zo "Heel Klein" is ie niet) verder worden de paarden goed verzorgd en hoef je niet zelf te mesten en voeren heeft ook een stapmolen en krijgt solarium.

Ook heb je nog Kamphorst en de HPC, ik weet alleen dat die op 5 minuutjes stappen van het bos afzitten.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 13:54

HPC is zover ik weet alleen manege en geen pensionstal.

Op de kamphorst heb ik ook een tijd gereden, erg mooi daar! Binnenbak, buitenbak, grote springtuin, stapmolen, spuitplaats, grote kantine ook. alleen de sfeer daar vond ik een stuk minder... Kosten weet ik niet, maar niet zo heel erg goedkoop in iedergeval!

Stal brons is wel een aanrader

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 11:43

Stal Brons is mooi maar geen weidegang en dat vindt die vriendin van mij echt heel erg belangrijk, binnenbak minder. Weet iemand iets van stal Arends qua kosten en sfeer?
Kunnen jullie iets meer vertellen voer die Stal Vet? Daar heb ik nog nooit van gehoord.