morgen 'solicitatie/kennismakingsgesprek'!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

morgen 'solicitatie/kennismakingsgesprek'!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 20:44

Morgen ga ik op 'solicitatie/kennismakingsgesprek' bij een dressuurstal! Het is hier 9 km vandaan maar dat heb ik er wel voor over. Het is voor een baantje in de zomervakantie en dat is ideaal omdat ik nog niet zo superveel mag, ben nu 15, dan 16. Heb er best wel zin in dus hopelijk gaat het goed en mag ik in de vakantie zeker komen!!

Iemand nog tips??

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 21:09

hey heel veel succes morgen joh! weet zeker dat je het bijbaantje gaat krijgen, wees gewoon jezelf en het komt helemaal goed!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 21:17

Bedenk van te voren wat je allemaal vragen wil, schrijf het eventueel op. Ik vergeet anders meestal de helft.

En als ze als het klikt ga je ervoor!!
Ik ben toen ik werk zocht op 2 stallen wezen kijken. Een met een heel rommelig erf en een onvriendelijke man.
En een met een iets rommelig erf, zeer vriendelijke man en vrouw. En paarden die gek op hun waren en die er tevreden uitzagen.

Daar ben ik heengegaan en heb nooit spijt gehad.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 10:19

Zorg idd van tevoren dat je jouw vragen voorbereid hebt. Het komt nogal ongeïnteresseerd over als je zelf geen vragen stelt. Dat kan de indruk wekken dat je weinig belangstelling hebt.
Verder, ben gewoon jezelf.

Ik hoop dat het daar leuk is en dat ze je willen hebben! Succes.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 10:19

Thanx voor de reacties! Het is vanmiddag al!!

magriet

Berichten: 2808
Geregistreerd: 04-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 14:28

Wees jezelgf en vertel eerlijk wat je wel kunt maar zeker ook wat je (nog) niet kunt. Leg de nadruk op dat je alles wil leren en dat je ook de rotte klusjes niet uit de weg gaat SUCCES

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 17:43

Laat je weten hoe het gegaan is en wat je ervan vond?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 18:47

veel succes, hopelijk is het een beetje leuk, ook al is t werk zwaar als t leuk is scheelt het al de helft. niets is zo erg als werk waar je het niet naar je zin hebt.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 11:07

Heyzz
Nou, het was daar erg mooi en de paar mensen die er waren waren erg aardig. Omdat ik te vroeg was was de man waarmee ik een afsprak had nog aan het longeren maar ondertussen heeft hij vast het een en ander uitgelegd. Daarna even alles laten zien, groot maar wel compact (klinkt raar maar is wel zo).
's Morgens werd er door iedereen uitgemest en daarna ging hij rijden en longeren, samen met iemand anders. Ik zou dan de paarden vast klaar moeten maken, zadelen poetsen, enz. Het was niet de bedoeling dat ik ging rijden, maar dat wist ik al en dat vind ik niet erg. Ook de afstand viel mee, mijn moeder had me met de auto afgezet en ik zou fietsend naar huis komen. het is 9 km en ik dacht dat er wel even op zou fietsen, na 20 minuten was ik thuis dus dat valt erg mee. En ik had wind tegen.
waarschijnlijk deze week wordt ik gebeld, dan hoor ik of ik terecht kan. Hoop het wel!

Thanx voor jullie leuke reacties!

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 12:46

zo wat leuk!! hoop voor je dat je daar mag werken