2e kamer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

2e kamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 18:43

Hey!!

Ik ben dinsdag met mn economie klasje naar de 2e kamer geweest! was eg heel gezellie!!! egt heeeeeeeel anders dan ik verwachte!!!

als eerst gingen we met een fractiemedewerker van de Christen Unie (ja mn school is christelijk) praten en mochten we vragen stellen (was voor een pracktische opdracht) Het was meneer Koppelaar (staat op nr. 7 van de lijst) we mochten in zo'n kamertje zitten met stoelen en tafels (duhhu Haha! ) en met van die microfoontjes : T zit eg heerlijk!!! gheehe
Ik natuurlijk wel weer een blunder he... we kregen flesjes drinken met rietjes en ik was zo aan t drinek en mn flesje was bijna leeg en dan hoor je dat geslurp Haha! nou dat gebeurde dus toen t ffies stil was, en ik zat achter zo'n microfoontje, maar gelukkig stonden dieniet aan Haha!

Daarna kregen we een rondleiding door heel t gebouw en kregen we een filmpje te zien hoe alles in zn werking zat.... (we mochten tijdens dat filmpie op de oude meubels van de egte 2e kamer zitte, egt relaxed die groene zittingen)
En daarna mochten we op de tribunes van de egte 2e kamer zitten, waar ze bezig waren met dingen bespreken... (t vragenuurtje noemen ze dat) en als laatste moesten alle kamerleden komen om te stemmen (of een motie verworpen of aangenomen moet worden) en dan zag je iedereen zitte.. eg grappug, Wouter Bos, Nawijn, die ene vrouw van GroenLinks, Matt Herben en alles.. alleen harry Potter was er niet bij..

T was eg heel gezellie!!! En toen we op de tribune mochten zitten zag je egt duidelijk dat niet iedereen in die kamer oplet.. alleen de mensen die dat onderwerp intresseren de rest zit er egt gewoon te slapen!!!

Trouwens toen we daar in Den Haag aankwamen met de trein vanuit R'dam.... stonden er voor de 2e kamer een groepje mense te protesteren tegen een oorlog tegen irak....

Kuszz Linniej


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, AmyII, Fenders, Jacquelinee_, Lara_, maessie, MagicBullet, Meliaforever, Mizora, moonsparkle, Paardennamen, redbutton, Ruai, SUSANNEx, Taucha, xCherissa, Zoolgangster en 67 bezoekers