eerste keer aangespannen gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

eerste keer aangespannen gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 18:45

Ik heb vandaag voor de eerste keer echt gemend. Ik had vroeger wel eens op ponykamp een beetje rondgehobbeld, maar dat tel ik maar niet mee.
Ik zou vandaag mee gaan 'groomen'. We waren net goed en wel op weg (in het veld en bos en niet meer tussen de huizen), toen de eigenaar ineens vroeg of ik niet eens wilde mennen. Dan kon hij eens zien wat ik normaal zag tijdens een ritje. Daar hoef ik natuurlijk niet lang over na te denken. Tuurlijk wil ik dat. *LOL* Dus even een beetje uitleg,rustig beginnen en gaan...... Eerst een hele tijd gestapt en een paar keer halt gehouden en toen in draf en een stukje galop. Machtig is dat zeg.
Heerlijk was het en ik ben helemaal blij gewoon. *LOL*
Ik moet er wel even bij vertellen dat we vanmorgen om 10 uur zijn gaan rijden en dat er nauwelijks mensen in de buurt waren.
Sinds vorig jaar rijd ik regelmatig mee als groom en ik was toen al laaiend enthousiast, maar ik denk er nu toch serieus over om mijn koetsiersbewijs te gaan halen.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 18:55

Ik ben er nu ook mee bezig en vind het met de les leuker worden..
Het is echt de moeite waard om het te gaan halen !!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 18:56

jij liever dan ik *LOL* Ik ben als de dood op een karretje...Haha!

Wel tof dat je het leuk vond *LOL*

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:39

Ik vond het ook doodeng om te mennen! (maar dat kwam omdat het stormde, en het paard voor ons (dus niet ons paard) bijna de sloot in ging omdat ie schrok van wapperend plastic Boos!) Dus op dat moment vond ik het doodeng, maar als ik er nu aan terug denk was het toch wel gaaf!
Het was trouwens in Oenkerk Haha! met Geke (paard)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 20:18

Hey Mikkie! Met wie was je dan gaan mennen?? En dat mennen lijkt me ook wel gaaf! Op de vorige stal was ook een man die aangespannen reed met zijn kwpner. Daar waren we dus mee gegaan naar de hei! Dat was echt zo ongelooflijk cool!