Equitana, wie gaan er en op welke dag(en)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88642
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Equitana, wie gaan er en op welke dag(en)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 12:19

Als alles te regelen valt dan ga ik zeker. Zal waarschjijnlijk wel een weekenddag worden, maar weet nog niet welke.

Misschien valt er iets te 'meeten' Verward

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 12:47

Ik ga op maandag 10 maart. Met nog meer bokkers...
Ik heb geprobeerd om via internet kaartjes te bestellen maar dat werkt niet bij mij. Ik kan maar een datum kiezen (de 14e ofzo) en ik kan geen Nederland kiezen bij het adres-kopje. wel oostenrijk, belgië en weet ik het allemaal.
Ik heb ze een mailtje gestuurd, ik hoop snel iets te horen.
Is er iemand die het wel gelukt is kaartjes te bestellen?

DubbelFun

Berichten: 88642
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 12:58

Even een kleine waarschuwing voor die mensen die gaan:

Vorige keer stonden wij net naast de ingang om geld bij elkaar te leggen zodat één persoon het aantal kaarten kon kopen, toen wij werden aangesproken door een net uitziend persoon. Als wij hem het geld gaven kon hij ons een dagkaart bezorgen voor de helft van de prijs, want hij kon zo naar binnen met x-mensen als introducee.

Nu is ons Duits niet al te best en wij begrepen hem niet goed. Ee.a. kwam dus wat 'raar' . Dus wij zijn niet op zijn aanbod ingegaan.
Een gewaarschuwd mens....

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:35

Ik ga zaterdag 8 maart als het goed is, het is alleen nog de vraag of we de bus wel vol krijgen. Bij te weinig deelname gaat het nl. niet door.
Ik had natuurlijk het liefst donderdag's gegaan maar dan had ik zelf moeten rijden en met de bus is veel makkelijker, dan kun je op de terugreis lekker bijkomen van al dat geslenter Gaaaap Ik hoop dus dat het door gaat.

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:00

Wij gaan met de stalling waar ik sta donderdag 13 maart, de westerndag dus! Ik zou al gaan met 4 andere westenruiters op stal, maar toen kwam de pensioneigenaresse met het idee een bus te huren. Omdat we al met zijn 4-en donderdag wilden is het dus ook voor de rest (dressuur en springruiters) donderdag geworden. Ik hoop maar dat ze het leuk vinden! Ik hoorde ook dat Monty Roberts er weer is (ook die donderdag) en daar ben ik ook erg benieuwd naar!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:08

Ik ga waarschijnlijk maandag of woensdag en dan ook waarschijnlijk nog een keer in het weekend (de 15e of de 16e). Ik heb namelijk gehoord dat je eigenlijk wel twee keer moet gaan als je alles wilt zien en aangezien ik wel van een beetje rondslenteren houd, wil ik er wel alles uit halen. Vooral omdat het maar één keer in de twee jaar is!! Lachen

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 14:56

Ik ga vrijdag de 14e !

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:29

Ik ga samen met kokopelli (van bokt) op 13 maart.
Met veel centjes op zak Sigaar . Heb expres de laatste tijd niet veel voor de paarden gekocht omdat ik het graag in Essen willen kopen Haha!

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:10

Ik ga samen met christien op zondag 9 maart heen en maandag 10 maart terug maar eventueel een meeting is wel leuk maar hoor het hier wel

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:20

Ik ga samen met een paar anderen van bokt donderdag 13 maart (de westerndag). Ik heb niet veel nodig, maar je weet maar nooit..... Knipoog

sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:58

Sabine en ik (en enkele vrienden) gaan op donderdag (zoals altijd)., vermits Sabine niet bij een ander bedrijf wordt aangenomen.

Ik heb enkele vaste plaatsen, waar ik langs MOET, zoals de concurrentie (die nog mooiere zadels maken dan wij - afkijken hé) en de leverancier van beslag en gereedschappen. Verder slenteren en hand op de knip houden......Sabine gaat voor de wedstrijden, ik heb daar het geduld niet voor.....

MVG Louis

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:50

Ik wil er ook nog heen in een weekend. Wil er iemand met mij meerijden? Buiten mij is verder de auto vrij. Zou ik wel gezellig vinden.