tijdje geleden, maar hier wat foto's van Jerai

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

tijdje geleden, maar hier wat foto's van Jerai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 22:50

Tijdje geleden dat ik hier geweest ben, mijn excuses nog voor de mensen die een tijdje niks van mij gehoord hebben, maar ik had behalve Jerai nog wat andere dingen waar ik het erg druk mee had (en heb), voorlopig heb ik nog steeds weinig tijd, maar ik heb vandaag wat foto's opgehaald en ik wilde ze de mensen die Jerai kennen en zich om haar bekommerd hebben niet onthouden. Ze ziet er nog steeds slecht uit en is er nog lang niet, maar ze gaat nog steeds vooruit. Nouja, ik hoop dat de foto's niet al te schokkend zijn en ik kom id toekomst weer vaker op bokt, maar voorlopig heb ik het nog even te druk.

Goed, ik weet dat het niet al te florisante foto's zijn en het is ook vreselijk moeilijk geweest om dit te zien worden van mijn vrolijke mooie pony (mensen die Jerai kennen weten wel dat dit niet eens meer een schaduw is van wat ze was), maar ze wordt wel weer beter en dat is het belangrijkst. Als mensen verder nog willen weten hoe of wat, stuur me dan een mailtje of een pb-tje.

1st wat foto's vd eerste keer dat ze weer los in de paddock mocht

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de poetsplaats

Afbeelding

Deken is ook veel te groot geworden

Afbeelding

Afbeelding

De 1e keer dat we weer langer mochten wandelen dan 10 min gingen we naar het bos

Afbeelding

Afgelopen zondag

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In dit [ITP] Jerai: koppie, vies en schoon, + 1e wedstrijd onderwerp staan foto's van Jerai, ongeveer 2 weken voordat ze ziek werd.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:53

He Patries,
Fijn weer eens wat van je te horen! Ben blij dat Jerai er nog is en dat het beter gaat!?
Kop op!
Ze heeft iig de oortjes lekker naar voren.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:01

ze ziet er idd weer wat beter uit!
wens haar\hem? nog maar beterschap van mij Kusje

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:30

heej,
ik weet niet wat er aan de hand was, maar ieg heel veel beterschap gewenst!
Leuke foto's verder!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:11

Hé Patricia, fijn om weer wat van jullie te horen Lachen . Wat hebben ze nu precies met haar schouder gedaan? Is die pees geopereerd of is het om een andere reden geschoren. Ik hoop dat ze gauw weer wat aansterkt en dikker wordt, zodat ze wat reserves opbouwt.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:24

Ach gut wat een droevig gezicht. Wat mankeerde ze (in het kort), ik heb het ook gemist.

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:39

ze ziet er inderdaad al een stuk beter weer uit, en ze kijkt ook weer een stuk vrolijker. Maar ook ik heb gemist wat er met haar aan de hand is/was.

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 09:02

hey
ik weet niet wat ze heeft gehad maar als het wat beter gaat, dat is goed nieuws!
en ik wens jou en je paardje beterschap..

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 09:08

Gelukkig dat ze vooruitgaat
Evengoed mooie foto's

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:02

Ik zie dat ze er nog steeds zin in heeft, zij kijkt geinteresseerd de wereld in, en heeft haar oortjes naar voren. Ik ben heel blij dat ze er nog steeds is. Leuk dat je haar ook bezig kunt houden met een trailparcoursje. Hoe vond ze de wandeling in het bos?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:16

super dat ze iig al een stuk vooruit is gegaan Lachen Ben echt ontzettend blij voor je. Fijn om ook weer ns wat van je te horen ik moest er laatst nog aan denken hoe t nu met Jerai was. Ze ziet er iig wel levendig uit met dr koppie zo, oortjes naar voren

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 11:02

Heej Patries!
Leuk om weer eens foto's te zien van Jerai!! Gelukkig gaat ze nog steeds vooruit!!
Is het goed als ik volgende week ECHT kom kijken?
Kun je even je nummer pb-en want mijn mobiel is gejat en heb ik je nummer dus niet meer...
Groetjes Nik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 11:54

Blij om te horen dat ze toch weer aan het opknappen is.
Hopelijk blijft verdere ellende jullie nu bespaard.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 12:23

Hoi Patries, ben blij te lezen dat Jerai er nog is en dat ze aan de beterende hand is ! Jeetje, ze heeft wel een behoorlijke lijdensweg achter de rug zeg Verdrietig ! Maar, net als wat de andere ook al schreven, ze ziek er vrolijk uit, oortjes geinteresseerd naar voren Lachen !
Sterkte verder jullie twee!!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:44

ze ziet er al veekl beter uit.. maar mag ik vragen wat er met haar gebeurt is dat ze er zo slecht uit zag?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 15:06

Jeetje zeg, wat een verschil met die foto's uit dat andere topic...
Maar ze ziet er niet ongelukkig uit, en het komt vast wel goed. In ieder geval toch nog sterkte voor jullie!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:20

Ze ziet er inderdaad NOG (:#) niet goed uit...ze is ook erg vermagerd sinds ze ziek werd.
Maar ik ben echt heel blij dat het weer goed met haar gaat komen Lovers Ze kijkt weer lekker ontdeugend de wereld in Lachen