Het leven is mooi; de zon schijnt (positief denken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Het leven is mooi; de zon schijnt (positief denken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 16:41

Na al die negativiteit over de oorlog enzo wou ik even zeggen: Het leven is mooi

De zon schijnt hier in Amsterdam en de lucht is strakblauw... het voorjaar komt eraan! De veulentjes worden weer geboren en we kunnen straks weer heerlijk buitenrijden met onze paardjes...

Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar Knipoog Ik kan niet wachten tot het weer zo ver is en we deze koude gure winter achter ons kunnen laten Haha!

Zonnige groetjes,
Annemieke
Kusje

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!


Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:49

Ik was net even buiten om naar de buurtwinkel te wandelen en de zon is al lekker warm hoor . Mijn fruitsalade, aldaar aangeschaft in de groentewinkel was minder Misselijk , en dat voor 3 euro Frusty .

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:49

Ik wil ook voorjaar! Vakantie, zon en lekker rust voor een tijd. Hoop dat ik nog even weg kan en dat ik daar wat geld voor heb Tong uitsteken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:51

soms ruik je de lente ook al hoor echt waar nog maar een maandje wachten Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:03

Mooi topic, zo denk ik er ook over.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt. ~Loesje~
(in dit geval wel erg letterlijk misschien Bloos 'vaas' Schijnheilig )

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:04

Wat is het leven toch mooi, zo hier achter de frontoffice Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:08

*grinnik*

Ik moest meteen denken aan dat versje van de Teletubbies:

Het zonnetje lacht, de lucht is blauw
Teletubbies kom maar gauw!


*LOL*

Maar je hebt gelijk, zo'n beetje zon geeft meteen je dag een fijn tintje. Alleen jammer dat bij ons op de afdeling de zonwering automatisch dichtgaat bij het kleinste straaltje zon... Verdrietig

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:08

Het klopt dat de lucht strak blauw is, de zon schijnt rechtstreeks mijn kamer in en daar word je rozig van.
Detail, het is al na 5 uur en het is nog niet donker, ein-de-lijk.
Er moet alleen nog zo'n 20 graden bij en dan is ik tevreden .

(BTW 2 klontjes is prima)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:15

Hmmm, het is toch al een paar weken rond 6-en pas donker. Zie je nou wel, dat Amsterdam in een andere tijdzone ligt Haha! .

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:33

Op de manege heb ik genoten van het mooie weer Lachen Budje lekker buiten zijn stalletje gepoetst, gestikt in wolken van haren die van hem afkomen (dat was minder Tong uitsteken), maar wat een lekker zonnetje. Weinig wind...nu alleen de temperatuur omhoog Haha!
Het wordt weer voorjaar Lovers

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:44

Ik begin vorige week al spontaan 'Het is altijd lente in de ogen van de tandarts-assistente!' te zingen *LOL*
Yups, de lente is hier ook in zicht en ik vind het geweldig!

En Xono, al die haren is idd een (het enigste Knipoog) nadeel. Mijn bolletje wol raakt ook haar manen kwijt en daar stikte ik vandaag ook bijna in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:58

Zin in het voorjaar heb ik zeker. Met weemoed kijk ik dagelijks naar mijn zomerkleding. En 21 maart is de eerst dag van de lente en ook mijn trouwdag, dit jaar ben ik al weer 12 jaar getrouwd *LOL*

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:10

hELAAS KAN HET WEL DEZE WEEK MIN 10 WORDEN

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:34

Dan kruip ik nog maar eventjes onder de zonnebank en doe dan net alsof ik aan het strand lig Cool Slapen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:43

het leven is prachtig. dat vond pepeijn ook net, toen ik met hem in de grote buitenbak de geluidsbarriere bijna haalde. Lachen lekker fris!

Amor Vincit Omnia

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:39

Prima schreef:
hELAAS KAN HET WEL DEZE WEEK MIN 10 WORDEN


dan valt het na deze week hopelijk alleen nog maar mee. En na deze week duurt het weer een week korter tot de lente er is *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:32

Ik krijg gewoon een kick van die lucht, serieus
Heel diep in-ademen, zoo dan word ik echt heeeel happy *LOL*

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:37

Nou, is er tenminste nog iemand positief....ik baal van die vrieskou zeg! Ik ben harstikke verkouden en de bak is knetterhard, Ik Wil Lente!!!!!Nu! Ik wil niet nog een maand wachten......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:49

Ik kan jullie niet anders vertellen dan dat het heeeeeeerlijk was op het strand met mijn monstertje met het zonnetje in mijn gezicht en de wind in mijn rug!
Koud, wel nee ....de zon heeft echt al meer kracht.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:38

Tja, het strand. Daar kan je altijd rijden alhoewel ik er een keer tijdens een hagelbui was en dat was wat minder.

Dat strand is het enige wat ik mis hier in Limburg. Gelukkig hebben we hier wel een paar bijna altijd begaanbare zachte grindpaden.

Maar ondanks de kou heb ik ook al een voorjaarsgevoel, de zon is er vaak, het regent niet zoveel. Ik word er helemaal vrolijk van. Er staan zelfs al sneeuwklokjes in mijn tuin en sommige andere bollen steken hun kopjes al boven de grond uit.

En als het hard vriest denk ik maar aan de hoeveelheid muggen en horzels die dat in de kiem smoort Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 09:45

De wind blijft nog een aantal dagen uit het oosten waaien, de warme winterwolletjes kunnen nog niet de kast in helaas. Niet dat ik de dagen tel hoor, maar wanneer wordt het nou zomer???


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 09:49

Cody schreef:
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt. ~Loesje~


Dat vind ik een hele mooie van Loesje .. Op mijn vorige kantoor hadden we ook zo'n mooie spreuk van Loesje maar weet niet meer precies hoe die ging... ongeveer zo: Op een morgen werd ik wakker en vond de wereld voor mijn deurdrempel (ofzo Verward )

Het is vandaag weer zulk schitterend weer maar brrrr mijn voeten zijn eraf gevroren geloof ik Haha! maar ik voel het ook het voorjaar komt eraan

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 09:51

SuperPepeijn schreef:
het leven is prachtig. dat vond pepeijn ook net, toen ik met hem in de grote buitenbak de geluidsbarriere bijna haalde. Lachen lekker fris!


hahaha ja dat heeft Omar gisteren met mijn bijrijdster gedaan *LOL* ben blij dat mij dat bespaard is gebleven Haha! Ja de paardjes hebben er ook zin in

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:10

Heeeeeeerlijk, die blauwe lucht, vogeltjes die zingen, de lentelucht die je longen binnenstroomt als je diep inademt. Eindelijk is het weer licht als ik naar m'n werk ga en van m'n werk afkom. Dat het zo koud is deert me nog geneens zoveel. Mijn energiemeter is met stip omhoog geschoten! Ik zit me de hele week al af te vragen wat ik in vredesnaam op kantoor doe, vanmiddag neem ik dus ook lekker vrij. Dag baas!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:05

ik ruik de lente ook al en ga er spontaan van springen!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, BRN, ComscoreBot, Eefje_Sammy, ellen05, Enzo_Ollie, JudithGigi, Kanzi, KimD, LesleyAnne, LuCa88, M_ontana, MarJon, meggiemeg, Miran, Mrskiwi, Saaams, thom182, xBeauuu, Zoolgangster en 64 bezoekers