Wat een super geweldige mazzel!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Wat een super geweldige mazzel!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 11:47

Dat ik zomaar Kayleigh, het Prix St George paard dat bij mij in pension staat, een paar keer mag starten op wedstrijd!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had er al vaker over gedacht, als ik een ander paard in het Z1 zou kunnen starten, en ik rijd daarmee 1 winstpunt, dan ben je dus geregistreerd tweemaal Z1! en mag je jonge paarden in alle klassen tot en met het Z1 starten! Zondag hadden we het er over en toen zei de eigenaresse van Kayleigh dat ik haar best mocht starten!!!!! Ze vond het nog leuk ook, want het is voor Kayleigh meteen een mooie, iets gemakkelijkere come back na een langdurige afwezigheid op de wedstrijden! Tenslotte is een Z1 proef heel wat makkelijker voor het paard dan een Prix St George paard!

Voor mij een buitenkansje, want het is een heel fijn doorgereden paard en ze is superbraaf! Op dit paard heb ik ook de wissels leren voelen! Gaaf is dat hoor!!!!!!! Ik ben er superblij mee!!

Met heel veel dank aan het vrouwtje van Kayleigh:

Gisteren is de startkaartaanvraag de deur uitgegaan!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 11:51

Ja, fab, dat is echt super boffen voor je.
Heel veel plezier met Kayleigh, ik hoop dat het goed klikt.

Ik had het nog nagevraagd bij de KNHS, en als ik met mijn stalgenootje hetzelfde wil doen, moeten we toch allebei een wp in de Z2 halen met elkaars paarden.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:47

Hoi, nou dat is super zeg! Van harte! En uiteraard duim ik voor je! Laat me weten waar en wanneer de wedstrijd is, dan kom ik kijken!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:10

Hee wat super dat je elkaar zo wat kunt helpen! Heel veel plezier en succes!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 01:28

he gaaf fab. wat lief van kaat. laat je me eens weten wanneer je wedstrijd gaat doen dan probeer ik te komen kijken.
groetjes jet

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 01:31

het is inderdaad een superpaard. elke keer als ik hem heb zien rijden dan kwijl ik en droom ik dat ik dat ooit kan. dus fab is echt een super mazzel maar je verdient het ook en je kan het.
nog maals groetjes jet