Uitzendbureau test - update 5 jaar later

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Uitzendbureau test - update 5 jaar later

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 15:42

Haha ik ben vandaag naar
Manpower
Start
Adecco
Content
en Stob-Job geweest
ECht lachen, kan je ze nog eens met elkaar vergelijken haha. Manpower was wel de beste, heb wel een half uur met die jongen gepraat en hij is direct gaan bellen voor me, we hadden al iets gevonden maar toen bleek dat die vacature al weer weg was (zucht) Nu heeft ie toch nog iets anders gevonden en daar zal ie van de week over terugbellen. Start en Adecco hadden helemaal niks (van Adecco wel een 'pas'gekregen en korting op sixx flags.. zegt dat mens 'nou dan heb je tenminste nog íets' Mmmja bedankt ) Content wilde me niet eens inschrijven (ik moest zelf mn cv maar langsbrengen) en Stob job had wel wat dachten ze. AL met al toch de hele middag bezig geweest. ACh, als ik niks kan vinden kan ik altijd nog bij SNT gaan werken; daar hebben ze altijd mensen nodig. Ik ben benieuwd!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 08-02-06 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:46

SNT sux... wij werken hier met SNT, en echt waar, wat een troep die mensen verspreiden!
Dus als je voor wat verbetering kan zorgen ,maar ik vrees van niet... SNT sux...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 15:53

Hehe nou bij manpower ging die man bellen voor een secretaresse job voor iemand die Frans/duits/engels evt italiaans spreekt en ervaring heeft met computers ed en 3/5 jaar werkervaring... ok dat laatste heb ik niet maar hij zei das best wat voor jou (heheheh) Maar helaas was die al weg. Boos! Ik wil echt wel iets leuks want voor kerstpakketten inpakken heb ik mn VWO niet gehaald Schijnheilig Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:00

en nu goed onthouden welke naam waar werkte! dat je niet straks Randstad belt en vraagt naar een medewerker die bij Addeco werkt!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 17:10

hahaha nee heb netjes kaartjes van iedereen (dat is echt banketstaaflig idd, zou echt iets voor mij zijn)
Nee denk dat ik morgen nog ff dactylo, tempoteam, mf doe. Weetje, er is op zich heel veel administratief receptioniste/telefoniste werk, maar niet tijdelijk Scheve mond\

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 19:49

Hey ik had hetzelfde bij content. Stelletje stomme dozen. ik vind UBN en Tence het beste. Heb via deze uitzendbureaus altijd het meeste werk gehad en ze zijn altijd supervriendelijk.

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 10:03

s
Laatst bijgewerkt door janna op 05-04-22 06:41, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 10:41

Ik heb voor Content gewerkt en nu voor Appoint. Wel goede ervaringen met beide eigenlijk.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 11:08

Ik werk op het moment ook voor Appoint, heb daar een erg aardige intercedent (oeps, moet zeggen 'consulent') die heel betrokken is. De administratie is alleen een zooitje, je krijgt nog net op tijd je geld maar dan houdt het ook op. Maar dat geven ze daar zelf ook toe... Haha!

Heb in het verleden voor verschillende uitzendbureaus gewerkt, nog het meest voor Randstad, Start en begin dit jaar voor Unique. Beviel me allemaal goed.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 11:55

Randstad is best ok, maar nu hebben ze niks leuks! Dus als iemand iets leuks heeft???

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:54

ik was met mijn broer mee naar tempo team en die begonnen meteen rond te bellen enzo en hadden meteen een aantal baantjes voor um!! terwijl bij adecco deden ze helemaal nikS!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 14:55

Citaat:
Op 2001-09-25 11:03, schreef janna:
Ik ga dus as maandag beginnen met het inpakken van kerstpakketten. Wqarschijnlijk krijg ik een zweep in de hand, en mag ik gaan slaan als ze neit genoeg opschieten of zo. Hihaa!!


Ha ga je voor de leiding gevende functie dan ??

Kijken of ik tot hier de zweep hoor knallen Haha! zodat je al die vakantie krachtjes aan het werk moet houden Pling .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 17:42

he laura!
welk persoon had jij via tempoteam?
ik heb zelf hans... heb jij die toevallig ook?

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 18:15

s
Laatst bijgewerkt door janna op 05-04-22 06:42, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:10

Hey wat grappig om te lezen is dit zeg.
Ik werk zelf op een uitzendbureau als intercedente (ja Karin je zei het wel goed)
Het uitzendbureau waar ik werk heet creyf's Interim. Heeft iemand hier ooit wel eens van gehoord. Het zat voornamelijk in het oosten van het land. Eerst heette het BBB maar dat is dus overgenomen.

Ik werk overigens in Amsterdam. Jammer Laura, anders had je even bij mij langs kunnen komen. Ik heb echt wel wat administratieve tijdelijke baantjes. Maar dat zal haast wel aan de regio liggen. Wij bellen ook meteen waar de uitzendkracht bij zit.
Dit is trouwens wel een hele leuke job!!
groetjes van Vanessa

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 22:13

Waarom wil je eigenlijk een tijdelijke baan?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 23:10

Citaat:
Op 2001-09-27 23:10, schreef Vanessa:
(ja Karin je zei het wel goed)


Bij Appoint willen ze graag consulent genoemd worden en geen intercedent. Boeien, het betekent toch allebei 'bemiddelaar' alleen klinkt consulent wat serieuzer ofzo... Haha!

Creyf's ken ik trouwens wel, met die gele smiley toch? Ik kom oorspronkelijk uit het oosten en ik weet er daar wel een paar te zitten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:27

Citaat:
(ik moest zelf mn cv maar langsbrengen)


Hmmmm, vind je dat raar ofzo? Is vrij gebruikelijk hoor, dat je je cv meeneemt als je gaat solliciteren bij een uitzendbureau....
Ik schrijf ook heel vaak mensen niet in. Men komt vaak langs met de mededeling "ik kom me even inschrijven" maar zo werkt het tegenwoordig niet meer. Je moet je intake bij een uitzendbureau echt zien als een 1e sollicitatiegesprek!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 08:45

Nou ja vergeleken met de andere uitzendbureau's schreef Content me helemaal niet in en moest ik dus zelf mn cv maar langsbrengen. Bij Manpower, MF ed kon je dat gewoon in het formulier zetten.

Bij ronde twee heb ik dus idd mn CV meegenomen, en ben naar Dactylo, Randstad en MF geweest. Randstad vond ik nogal Lips are sealed want daar mocht ik nog niet eens gaan zitten; sorry we hebben niks tijdelijks, Heb je een CV? Nou als er ooit nog iets komt bellen we wel.
Bij Dactylo daarentegen gingen ze direct bellen, ook met vaste functies om te vragen of ze niet tijdelijk ingevuld konden worden. Verder kreeg ik daar zelfs koffie/thee/cupasoup aangeboden Cool MF had op het moment ook niks maar was heel beleefd en geinteresseerd naar mijn verhaal. Daarna nog even langsgelopen bij Manpower en die zullen vandaag bellen.. en dat is een hele leuke baan.. dus duim duim... *LOL*


Vanessa: Omdat ik naar Amerika geweest ben, heb ik het begin van de studie gemist, maar ik kan instromen in Februari. En tot die tijd vakantie houden is ook wel een beetje lang
Tong uitsteken Dus vandaar. Nou ik ben benieuwd!! *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Uitzendbureau test

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-06 13:34

Hihihihi
......vijf jaar later......

Sorry mensen, ik moest dit berichtje even naar boven halen. Kwam het toevallig tegen;
Zo zie je hoe grappig bokt is. Vijf jaar geleden geplaatst, en drie keer raden waar ik inmiddels werk...

Het kan raar lopen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:57

ik zat al klaar om te temmen
Heb eigenlijk geen flauw idee waar je werkt?
Randstad?


Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: Uitzendbureau test

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:03

heb het ff door gelezen maar ik denk bij adecco! hahaha daar was je het minst enthousiast over...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-06 14:05

Ik zeg niks, alleen dat ik "een neus heb voor de goeie" (en dat ik altijd kies voor dingen waar ik goede ervaringen mee heb) hahaha
Wel humor trouwens, dat ik helemaal verontwaardigd was dat ik mijn CV mee moest nemen... Vrij logica, denk ik nu

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: Uitzendbureau test

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:07

ff terug gelezen en dan is het content?
als jij daar trouwens toch werkt...is er veel werk? want ik ben toos werkeloos

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:33

Randstad???

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, IASCrawler en 22 bezoekers