1 aanhouding: 4 overtredingen en 1 bekeuring

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

1 aanhouding: 4 overtredingen en 1 bekeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 20:10

Jaja, vandaag was ik de l u l !

Op weg naar stal zat ik blijkbaar een beetje te slapen en bingo ... of ik even aan de kant wilde komen. Eerste gedachte: ik heb mijn gordel niet om.
"We hebben een overtreding geconstateerd: u reed te hard"
Ach, dat verbaast me niets. Echt een weg waar niets kan gebeuren, niemand heeft er last van, er liggen geen woningen aan maar je mag er toch maar 60. Wat is nou 60?
Afijn, zitten slapen dus en ik reed vrolijk 90, arme portemonnaie

Vervolgens werd er gevraagd om mijn kentekenbewijs. Helaas die heb ik niet bij me als ik naar stal ga. Dus ik speelde even het domme blonTje: " is dat verplicht dan?"
"Ja mevrouw dat is verplicht, en uw APK keuringbewijs?"
Die zit dus bij mijn kentekenbewijs.
" Weet u wel dat u voor ieder papier dat ontbreekt een boete van 28 euro kan krijgen? Maar dat doen we vandaag niet."
Pffff ..... opluchting, dat scheelde vast weer 56 euro.

Vervolgens vroegen ze of ik nog een verklaring had voor het te hard rijden: ja, niet op zitten letten en zoals altijd haast.
Ik kan moeilijk zeggen dat ik kick op het gaspedaal indrukken Haha!

Ik verwachtte nog dat ze over mijn gordel begonnen maar de enige opmerking die ze daarover maakten was of ik mijn gordel WEER om wilde doen. Maar natuurlijk, agent!

Ach, de politie is zo verkeerd nog niet, waar ze me voor 4 overtredingen op de bon hadden kunnen slingeren, lieten ze het alleen bij de snelheidsovertreding.

Ilindra, de politie is je beste vriend

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:28

pffff Dat is wel geluk hebben Knipoog

Voortaan wel alles bij hebben he Tong uitsteken

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:32

Mazzel, die boete voor de snelheidsovertreding zal al pittig genoeg zijn op zichzelf...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:37

das nog eens mazzel hebben *LOL* En stap je voortaan gewoon weer zonder kentekenbewijs ed de auto in?

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 20:51

Dan heb je geluk gehad .
Ik heb ook bijna nooit mijn rijbewijs en kentekenpapaieren bij me als ik naar stal ga...
(Gebeurt trouwens wel vaker dat ik mijn kenteken papieren niet bij me heb Haha! )

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:40

Jeetje das geen mazzel hebben dus...........volgens Peter gaat dat 3 x 28 euro kosten .......... helaas...............
Word je overigens wel wakker van, van zo'n boete Haha!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 22:44

fabienne schreef:
Word je overigens wel wakker van, van zo'n boete Haha!


Volgens mij was ik er vandaag echt niet bij. Ik gooide vanmiddag folie met koffiepad en al in de pedaalemmer en maar verwonderd kijken naar m'n Senseo apparaat waar de koffie nu was

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:07

hahaha, die laatste da's nou echt wat voor mij. Dat heb ik altijd met toetjes. Dan heb je bijvoorbeeld zo een pot met yoghurt met smaakje (appel kaneel ofzo). Dan ben je klaar en gooi je hem met lepel en al in de vuilniszak, zonder dat je erbij nadenkt. Na verloop van tijd kom je erachter dat je wel weinig lepels over hebt. Dan moet je maar weer nieuwe kopen!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:13

hahaha mazzelkont, als die slechte zin had gehad had je 4 bekeuringen gehad Haha!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:20

die gedoogcultuur hier ook altijd! Op de bon hadden ze je moeten slingeren! En niet slechts 4 x maar progressief, boete-toeslag! Die verloedering moet een halt worden toegeroepen!

Mazzelaar!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 23:30

Dees schreef:
die gedoogcultuur hier ook altijd! Op de bon hadden ze je moeten slingeren! En niet slechts 4 x maar progressief, boete-toeslag! Die verloedering moet een halt worden toegeroepen!



Volgens mij kwam dat meer omdat ze voorgeprogrammeerd waren op snelheidscontrole en die overige controles vandaag niet op het programma stonden Haha!
Je hebt in deze streek ook specifieke gordelcontroles maar dat was het duidelijk niet.

Er stond echt zo'n agent met laserpistool achter een lantaarnpaal.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:31

Fitzroy schreef:
Er stond echt zo'n agent met laserpistool achter een lantaarnpaal.


Die was zeker ook verbaasd dat hij iemand aan de kant mocht halen, want meestal zie je wel een dikke kont achter zo'n paal uitsteken Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:39

Whahaha maffe muts! kan ook alleen jou maar overkomen zeg! Ik zie het zo gebeuren!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

chris1978

Berichten: 39
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:42

Hier ff een tip: Maak van je kenteken bewijs een kopie en laat die in de auto liggen.
Het mag niet, maar je hebt tenminste iets bij je. Ik ben al twee keer aangehouden en heb gewoon de kopien laten zien en ze hebben er niks van gezegd.
En als ze dan je kentekenbewijs uit de auto jatten, hebben ze er niks aan.
En als ze beginnen te zeuren, zeg je gewoon dat ze eerst wat aan de criminaliteit moeten doen en dat je dan misschien originele papieren meeneemt. Want het is nu gevaarlijk om met je originele papieren rond te lopen.

Party!! A Dirty Mind Is A Joy Forever Party!!

Schijnheilig Onderschrift geleend van: Tallie1979 Schijnheilig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 09:47

Ik heb werkelijk nooit mijn papieren bij me. Alleen m'n rijbewijs. Ik moet eerlijkheidstoegeven dat mijn APK een klein beetje verlopen is Bloos . Geen tijd enzo . Dus als ik ergens een verkeerscontrole zie, neem ik geheid een alternatieve route Haha! . Ach, zo'n lief en onschuldig meiske Schijnheilig in een ouwe Salto .

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:49

Haha, heb ik ook wel eens bijna gehad, ik reed achter een auto 90 op een weg waar je maar 60 mag en ik zat nog te vitten dat ie ging remmen, bleek er een grote controle te zijn op het boerenweggetje dat ik altijd rij..
Maar mevrouw de politieagent wees vriendelijk dat ik door mocht rijden en de auto voor mij werd an de kant gehaald..*nee ik heb nog steeds geen bon gezien*..

Ze staan nu overigens wel erg vaak met en lasergun op dat weggetje, maar gelukkig heb ik goede ogen en zie ik ze al vanaf 300 meter staan!!

Is ook niet zo heel gek als de zon vol op het wit met rode fluoriserende jasje staat...

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 11:04

Fitzroy schreef:
Ilindra, de politie is je beste vriend


Heb toevallig van vorige week m´n startgesprek voor dit jaar gehad en wordt geacht om in 2003 maar liefst 100 bonnen te schrijven voor de zgn. Helmgras feiten= helm, gordel, rood licht, alcohol en snelheid.
Daarnaast moet ik ook wat meer aandacht besteden aan verlichting, daar had ik er vorig jaar wat weinig van.

Jullie zijn dus gewaarschuwd Extreme duivel

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 11:12

Och jee..gelukkig heb ik altijd mijn gordel om en mijn lichten zijn goed, en drink ik nooit..Helm is geloof ik nog niet nodig in de auto..?!

En gelukkig zit jij in apeldoorn bonnen te schrijven in zit ik daar niet in de buurt..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 11:19

Ilindra, hoe doen ze dat dan als ze zoals gisteren met een team van 5 man zijn? Worden die Helmgras bonnen dan evenredig verdeeld?

Dan hadden deze agenten vast hun targets nog niet te horen gekregen, het was erg gemakkelijk geweest om er meteen 4 te scoren. Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 11:19

Aan mij zul je ook weinig hebben voor de helmgras bekeuringen. Gordel heb ik altijd om, verlichting is op dit moment rondom in orde, waar het snelheid betreft ga ik er altijd maar van uit dat er een goede reden is voor het maximum dat geldt en voor de rest ben ik niet zo'n overtreder.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:38

Zo'n aktie had ik laatst: ik had geen gordel om, was aan het bellen en reed net door het rood. Het enige wat ik kreeg, was een zwaaiend vingertje dat ik niet goed bezig was. Haha! (was een jonge gozer)

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:47

Idd mazzel gehad Fitz!
Hier is de politie een zeldzaamheid....

Gisteren zegt mijn zusje: Ik heb iets zeldzaam gezien joh
Wij: Een ijsvogel ofzo?
Zij: Nee, er reed een politie auto door het dorp Haha!
*LOL*

:evaw:

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:27

Ja, Sjimmy, dat hoort nu eenmaal bij dat maffe dorp! Haha!

Maarre toen ik de titel zag...dacht ik...waar is die voor aangehouden? Gniffel... Vork Blijkt het gewoon een staande houding ....Als je aangehouden bent, ben je niet meer zo blij Fitz..dan moet je nl mee met die mannen in het pak! Tong uitsteken

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 19:07

Staande, Branca? Het was meer zittende Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:20

haha, nou mijn moeder heeft al tig x bonnen gehad vanwege te snel rijden! zoveel dat ze die binnen een korte periode moest betalen anders moest ze voorkomen! haha vond ze wel leuk! als ze het niet betaalde moest ze een nachtje in de gevangenis doorbrengen! had ze wel zin in geloof ik haha
thuis is het dan lekker rustig gnagna

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, _Madelon, amand0, Andreeaa, Casca, ComscoreBot, Elin_, ElsbethG, Fling, IMAY1990, Josien_, linoleum, lobkew, m0niekkkie, Mondy, Moonlight91, Nienke1979, Silly_Woman, Tinkermuts, xAlice, xLauLaUx en 79 bezoekers