Daar klinken de paardenhoefjes over de straat.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Daar klinken de paardenhoefjes over de straat.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 20:04

Vanmiddag een vrolijk paardje uit de wei geplukt (stukje afgezet waar ze kunnen lopen) en heel lang gepoetst (wat een haren kwamen eraf zeg). Toen rustig opgezadelt, dekentje op, hoofdstelletje met nieuwe bitje erin, ik dik ingepakt en op pad. Heerlijk in het toch wel warme zonnetje gestapt en gekeken naar de schaapjes. Een klein stukje gedraafd (hij had eigenlijk vrij vandaag, maar het was zulk mooi weer) en de rest van de rit gestapt. Hij staat nu sindskort weer op ijzers rondom dus het klonk zo lief, van die kleine stapjes op het asfalt. Ik heb een heel stuk een liedje gezongen. Alleen de fietser die achter mij reed vond het minder leuk geloof ik Haha! Schijnheilig
Het vervolg van de rit heb ik ook maar iets zachter gezongen. Vooral toen ik door het dorp moest!
Bram heeft zich volgens mij prima vermaakt, hij liep de hele tijd te knorren ( van die kleine prrprrr geluidjes Lovers )

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:58

Ik zing ook weleens op het strand hoor *LOL* Maar alleen als niemand me hoort Schijnheilig Party!!

Fijn dat het zo lekker ging *LOL* We moeten trouwens nog een keer een datum prikken, heb het nu alleen gigantisch druk met school...Huilen