paardenmarkt in voorschoten???????????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 10:35

hoi ik heb gehoord dat er in voorschoten binnenkort een paardenmarkt is kan iemand mij vertellen welke dag dat is waar het precies in voorschoten is en hoe laat dat begint ik wil eens kijken wat ze daat allemaal hebben


westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 11:17

Paardenmarkt voorschoten daar heb ik mijn eerste paarden gekocht silvonne en naar wat later bleek ook shannon haar zoon.
ik weet niet meer welke dag precies.maar is altijdt heel druk en heeeeeeeeeel gezellig.
je moet daar vroeg zijn als je interesse hebt om een paard/pony te kopen minstens 07.00 uur aanwezig zijn.ik weet dat daar ook iemand zit die brengt altijdt 1 of 2 new forrest pony`s naar die markt.
als je gaat veel geluk,ik had het daar wel

Cool


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 23:20

hoeveel kost zo'n paard nou bij de paardenmarkt

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 22:08

Ik mis de paardenmarkt. Ik heb in Voorschoten gewoond en nu woon ik sinds 3 1/2 jaar in Noord-Holland. De paardenmarkt is er elke jaar op 28 juli. Er is ook een korte baan Draferij, das ook heel erg leuk en spannend. Onze oude buurman moest vaak Voorschoten in ere houden als hij mee deed. Wel vroeg aanwezig zijn!!!! om 6 uur komen de eerste paarden en meestal om een uur of 1 is alles weer weg.
'S avonds is er in de Voorstraat een mega feest. Er spelen 2 bandjes en er is ook nog kermis met een paar atrakties.
We kunnen er helaas niet heen omdat we nu zelf een stal hebben.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, GrapeshotBot en 127 bezoekers