Ik win 2 miljoen Euro.........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Ik win 2 miljoen Euro.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 13:26

Ik zit me te vervelen en ga dan voor de gein eens zitten bedenken wat ik zou doen als bijv de Staatsloterij zoveel geld stort op mijn rekening en het ook ECHT voor mij is...................

Er komen zoveel dingen in me op, maar ik zou beginnen met:
* een nieuwe auto, om heel precies te zijn de Volvo XC 90, T6, VWD in het zwart met alles erop en eraan (zo'n slorige 80.000 Euro Gaaaap )
* nieuwe kleren voor zowel werk als om mee te paardrijden
* 2 weekjes zon, het liefste zover weg mogelijk met weinig mensen en een super mooie omgeving

En dan eenmaal thuis van vakantie op zoek naar een huis met stallen en een paardje (merrie!!) erbij. Een vriendinnetje voor Nic

De vraag of ik zou stoppen met werken kan ik nog niet beantwoorden............. wellicht een leuke baan voor zo'n 24 uur. Om bezig te blijven en sociale contacten op te doen? Verward
Mocht het zover zijn dat ik die keuze kan maken dan laat ik het nog wel even weten }>

En jullie?? Wat zouden jullie doen met zoveel geld??

Op zoek naar de zon!!!


Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:28

Iemand die ik ken heeft 2 weken geleden 50.000 euro in de Staatsloterij gewonnen *LOL* *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:35

Ik zou kijken wat ik zelf nodig zou hebben om zonder geldzorgen te leven. En als er dan iets overbleef zou ik dat weggeven aan mensen of dieren die dat nodig hebben.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:37

2 miljoen euro?
Een buitenhuisje niet te ver van Assen voor mij en m'n vriend.
Uiteraard dan ook auto, trailer, paard. (en IJsco!)
En dan flink shoppen.
Dan heb ik alles wat ik ooit nog hebben wil wel zo'n beetje.
En de rest laat ik lekker op de bank staan zodat ik nog wat rente beur.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:38

Een huisje met stallen en alles er op en er aan Lachen
Heb wel een leuk huisje gezien verderop bij Ilona in de straat Schijnheilig

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:43

* Een huis met stallen en weiland.

* Een nieuwe SUV, waarschijnlijk een Chevrolet Blazer.

* Een jong paard met veel capaciteiten.

En ik zou wel stoppen met werken en beetje freewheelen in de vorm van lesgeven en jonge paarden inrijden, uitbrengen en weer verkopen.
Lijkt me wel wat.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:46

Een binnenbak erbij bouwen *LOL* *LOL* Eens kijken dan hoe groot die kan worden met 2 miljoen euro Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:47

Zoiets is dan wel leuk (vlakbij Assen)
Afbeelding
In het prachtige Drentse brinkdorp Anderen vrij gelegen nog te verbouwen boerderij met schuren en bijgebouwen. Het object is gelegen in een dorpje omgeven met natuurgebieden. Het gehele object ligt op ca. 24.548 m²(!!!) eigen grond. Het object is gelegen op een unieke plek in de kom van het dorp en heeft aan de achterzijde een vrij en weids uitzicht. Uiteraard heeft u hier de mogelijkheid van het houden van beesten en het is zeer geschikt voor paardenliefhebers. Dit is een object welke u zeker bezocht moet hebben.
Slechts 435.000 euro Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:48

Sodeknetter, voor dat huis had je hier al snel een paar miljoen betaald... dat weet ik zeker! Wat een grond, daar kan je echt iets moois mee doen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:49

* Een mooi huisje (niet te groot, moet allemaal bijgehouden worden Gaaaap) met luxe stallen, ruime binnenbak, buitenbak en weiland Lachen

* Na mijn rijbewijs gehaald te hebben een leuke auto. Een VW Polo GTI voor de kleine boodschappen en een gave Jeep (welke, zien we nog wel) + trailer.

* Een paar goede fokmerries, een hele gave hengst en wat jonge paarden met veel capaciteiten voor de handel. (Quarters en Paints uiteraard)

Aangezien ik nog moet beginnen met werken zou ik dat ook wel doen...die 2 miloen euro raken ook een keer op Scheve mond

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:51

Ik zou denk ik alleen een huis komen en van de rest, wat er nog over is, gewoon rente trekken op een spaarrekening om daar van te leven (is niet genoeg hoor, maar alle kleine beetjes helpen Lachen )

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:52

Grote dingen:
- huis kppen (gewoon leuk huis, niet echt groot)
- landrover freelander
- ervaren SGW paard om zelf van te leren
- 1 dag minder werken (blijf zeker werken, vind ik veel te leuk)

en verder staan er nog wel wat kleinere dingen op mijn lijstje als een mooi springzadel, een digitale videocamera en zo. Leuke vakantie, nieuwe kleren, nog wat fotospullen voor mijn vriendje (dat zijn niet zo'n kleine dingetjes trouwens *LOL*)
Laatst bijgewerkt door Lielle op 13-02-03 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:54

Euhmmmmm..... ik doe nooit mee aan dit soort kansspelen, maar toch voor het idee:

Ik zou eerst heerlijk op vakantie gaan met mijn ventje, en dan liggend op een strandbed, onder een parasol van bananen-bladeren bedenken wat we met het gewonnen geld gaan doen.

In ieder geval een mooie opgeknapte boerderij in de buurt van Arnhem, met veel grond er omheen, zodat we veel beestjes kunnen houden. Stallen erbij, paard (of paarden, waarom ook niet Haha! ), trailer, een mooie 4x4.....

Hypotheek afbetalen van het huis van mijn ouders.... wat doneren aan goede doelen, eventueel een stichting opzetten voor hulpeloze diertjes..... en daar, in samenwerking met anderen, mijn dagen mee vullen. Misschien nog een dagje per week blijven werken, maar meer ook niet hoor!

Zoiets...... maar ik denk dat het dan al op is.....

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 13:55

Minder werken
mooi groter huis kopen
huishouder in dienst voor twee dagen
prachtige nieuwe auto plus nieuwe trailer
elke week minimaal twee uur prive les..... misschien leer ik het eens...
ervaren paard erbij kopen voor de leer
paarden wel neerzetten op luxe pension stalling, scheelt boel werk (stalling die ik nu heb bevalt me perfect).
video camera
vacantie een maal per jaar (eindelijk.....)
doneren aan goede doelen (toch ook!)
verder goed wegzetten en profiteren van de maandelijkse extra bijdrage

volgens mij is die 2 milj zo wel op....

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:03

Huis kopen met grond en buitenbak met verlichting (of binnenbak en buitenbak), paar paarden kopen (fokmerrie, leerpaard voor dressuur en springen, jong sportpaard)
auto trailer, enz.

En verder nog wat blijven werken, maar wel meer tijd voor de paardne hebben.

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:13

heel veel
een groot huis zodat bokai achter het huis kan staan
naar lanaken verhuizen(daar zijn de grote huizen Haha! )
thja... winkelen en dan heb ik alles wel geloof ik

}>

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:14

Natuurlijk schaf ik ook eerst een mooi huis met stallen aan, hier staan wel leuke dingen bij: http://www.hippisch-wonen.nl/

Een leuke vrachtwagen met luxe living bouwen ze <a href="http://www.gevari.nl/">hier wel voor me.

En dan zoek ik <a href="http://www.shire-horses.com/nl/nl.htm">hier een leuk paard uit

Oh ja, en dan kan ik ook eindelijk een <a href="http://www.ierdie.nl/wiezijnwij.htm">hondje erbij nemen.

Kom maar op met dat geld ! Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:43

Ik heb alles al wat ik wil eigelijk. Misschien een porsche, maar daar ben je ook zo snel op uitgekeken denk ik. Mijn maandelijkse toelage gaat wel omhoog. Voor tessa misschien een huis met stallen hier in het gooi. Alleen ja, dan moet je wel wat meer meebrengen als 2 miljoen, want ik wil zeker de helft overhouden om mee te speculeren op de beurs.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:58

Dromen over 2 miljoen euro..heerlijk.
Ik zou dan een leuk huisje willen..niet te groot maar wel met een klein stukje land, stalletje voor een paardje en een klein shetje, wat honden erbij, een hangbuikzwijntje Haha!
Leuke oldtimer erbij voor vriend-lief misschien wel meer zodat ie zijn Mustang-verzameling kan uitbreiden(van elk jaar een mustang)
Verders gaat een groot deel van het geld naar mijn ouders..die hebben dat wel verdient, doen heel veel voor mij...een ander huis willen ze niet..misschien een leuk vakantie woning in een warm land? hmm kunnen wij ook nog van genieten dan.
Ik droom gewoon verder....want stel........ Knipoog


mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:42

... Als jullie toch allemaal een nieuwe trailer aanschaffen, kan ik dan van iemand van jullie een goede tweedehands overkopen?? Haha! Clown


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:46

2 miljoen lijkt me toch wat weinig om de rest van je leven iets nuttigs te doen met je tijd.
Maar als het dan moet dan zou ik het ook wel weten denk, met dat geld. Emigreren ofzo Verward.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:48

Ik zou een huisje kopen met stallen, een mooi paardje, mooi veewagentje, pc'tje voor mijn vriend, rijbewijs voor mijn vriend, nieuwe auto en zorgen dat we verder lekker kunnen leven.

MAAR... niet zonder eerst een groot gedeelte weg te geven aan een goed doel. Weet ook al aan welk goed doel.

Weet gewoon dat ik zonder al dat geld ook gelukkig ben en ik weet dat er anderen zijn die nog zoveel hulp kunnen gebruiken!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 16:08

Lovely schreef:
2 miljoen lijkt me toch wat weinig om de rest van je leven iets nuttigs te doen met je tijd.


We hebben het over 2 miljoen euro. Toch al gauw heeeeeeel veel centjes hoor!! Vingers aflikken

Op zoek naar de zon!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:09

Ja, boelveel centjes, maar niet genoeg om je eigen uitkering te bekostigen voor de rest van je leven denk ik.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:13

als ik 2 millioen zou winnen zou ik tenminste 100000 aan PCs spenderen en dan de rest aan ander gedoe, een auto bijv. me ouders helpen met wat geld, een trip naar california, curacao, en Nederland. voor de rest zou ik het echt niet weten, maar als je hier de lotto win, is het wel veel meer dan 2 millioen, het is elke keer ongeveer 10 millioen, tenminste Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, Buxy, ComscoreBot, GrapeshotBot, N_B_N, NatasjaV, Swift, Wescha en 121 bezoekers