Kroon op mijn arbeidsverleden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Kroon op mijn arbeidsverleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 13:51

Ik mag nu, na vier jaar werken bij SoShitty, 1 keer per week op de frontoffice zitten, omdat ze geen werk voor mij hebben (wordt normaal gesproken gedetacheerd). Voorheen was ik teamleider en daarna technisch applicatie beheerder. Wordt tijd voor eenandere baan dus.

Tijdelijk wil ik wel werken als schandknaapje, heb namelijk geld nodig.
Ben niet bijzonder mooi, maar wellicht interessant voor een aantal van jullie bokkers. Ben nu sinds twee jaar toch al gewend om misbuikt te worden en als een soort homp vlees verhandeld te worden.

Ok, misschien allemaal onduidelijk, maar ik moest dit ff kwijt.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 14:16

Dacht dat ik net nog een reactie van jou zag staan, Germie?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:22

He ik dacht dat je net een nieuwe leuke baan had? Verward

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:29

Yep, PRima, ik wilde dat ding aanpassen en ik deed een verkeerde beweging met de muis Haha!


Maar wat er stond:
Komt me bekend voor, er zijn meer bedrjven waar men promoveert naar de frontoffice of installatie.

En ander werk vinden kun je vergeten. Vooral als je bij van die leuke wervings en selectiebureaus terecht komt die alleen CV's verzamelen.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:34

Laat je niet kisten en onderneem stappen.
Je bent te goed en waarschijnlijk toch ook echt te duur om aan het frontoffice te zitten.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:36

Kopop Prima jij vind wel weer een baantje.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 14:48

Kayla schreef:
He ik dacht dat je net een nieuwe leuke baan had? Verward


Klopt, maar dat is alweer tragisch tot een einde gekomen. Ik werd ingezet bij de ing, maar met twee personen. Ze zouden er 1 kiezen na een maand. Tuurlijk was ik dat niet. Hij vond me net zo goed in mijn werk en inzet, maar zei dat hij toch moest kiezen. Hij koos op persoonlijke gronden, zei hij. Ik paste ook iets minder goed in het team, vond hij zelf. Eerlijk gezegt denk ik dat hij mij niet zo erg mocht. Die ander was trouwens een heel stil persoon, dat ben ik niet. Hij had ook net een interne aangenomen, die ook zo introvert en stil is als die andere jongen. Ik denk dat daarom de voorkeur bij de andere jongen lag.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 14:51

Mikkie schreef:
Laat je niet kisten en onderneem stappen.
Je bent te goed en waarschijnlijk toch ook echt te duur om aan het frontoffice te zitten.


Ben ik ook, juist daarom laten ze mensen die beschikbaar zijn rouleren om hier die geile frontoffice te bemannen, zodat ze 1 normale frontofficemedewerker kunnen ontslaan. Zei nog tegen mijn unit manager dat ik hier niet vrolijker van werd. Daarna: echt de kroon op al mijn inzet dat ik hier heb mogen doen voor julllie. Bedankt!
Laatst bijgewerkt door Prima op 13-02-03 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:57

Kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik hoop dat je gauw iets beter vindt...

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:58

Alles beter dan afvloeien??
Knipoog
Vertel eens, moet je ook koffieronde doen???
(just teasing)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 15:02

Geef mij 6 maanden mee, en ik ben weg hier. Jammer genoeg ben ik net niet ontslagen, omdat ik toe nog werk had en dus geld voor ze verdiende. Ze hadden toen een heel mooi sociaal plan (dan zou ik 7 maanden hebben meegekregen). Dan had ik nu al weer een andere baan gehad.

Koffie, nee dat niet. heb wel net twee thee gebracht aan twee miepjes hierachter, die een beetje zitten te tutten (normaal bedienen ze die tel. centrale, maar nu is het rustig; hoor ze namelijk de heletijd miepen en lachen)

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:08

Je bent je al aan het oriƫnteren begrijp ik Haha!?

Wel erg aardig van je dat je de dames thee brengt. Voor mij koffie graag, zwart met twee klontjes suiker .

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 15:09

Ja en dan beweren dat ik niet in een team pas! Knipoog

die suiker, is niet goed voor je, kan allemaal nare bijwerkingen veroorzaken, waaronder depressie!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:11

Was bij het bedrijf waar mijn vriend werkte ook zo. Waren een aantal collega's die zaten op de bank (geen project) en moesten ze naar kantoor komen om brieven in enveloppen te stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:12

Alleen bij bepaalde afwijkingen Prima en die heb ik niet. Dus gewoon 2 klontjes graag .

Team? Je zit in een team met:
Prima schreef:
twee miepjes hierachter, die een beetje zitten te tutten
?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 15:22

spokey schreef:
Was bij het bedrijf waar mijn vriend werkte ook zo. Waren een aantal collega's die zaten op de bank (geen project) en moesten ze naar kantoor komen om brieven in enveloppen te stoppen.


Hahahaa, ja dat is nou precies ook hier bij sogeti (spreek uit: sosjeti of tewel: soshitty). iK Heb gister ook enveloppen zitten doen!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:24

Prima"]
[quote="spokey schreef:
Was bij het bedrijf waar mijn vriend werkte ook zo. Waren een aantal collega's die zaten op de bank (geen project) en moesten ze naar kantoor komen om brieven in enveloppen te stoppen.


Hahahaa, ja dat is nou precies ook hier bij sogeti (spreek uit: sosjeti of tewel: soshitty). iK Heb gister ook enveloppen zitten doen!!
[/quote]

Daar heeft mijn vriend nog gesoliciteerd.
Ze hadden toen geen personeel nodig ik snap nu wel waarom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:49

Prima schreef:
Hahahaa, ja dat is nou precies ook hier bij sogeti (spreek uit: sosjeti of tewel: soshitty).

Mijn werkgever heeft nog wel en mega opdracht aan Sogeti gegunt mbt de ICT vernieuwing. Ik zou dus denken dat ze daar werk genoeg hebben.
Ik zit zelf in de klankbordgroep ICT-vernieuwing, kun jij daar niet bij aanschuiven vanuit Sogeti Haha! volgens mij kunnen ze nog wel wat handjes gebruiken.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 18:20

Stel het voor zal ik zeggen. Ik ben een goed klankbord hoor! *LOL*
Voor welk gedrijf werk je?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:32

Ik werk bij de Povincie Gelderland. Ik ben zelf onderdeel van de klankbordgroep, als klant, Sogeti maakt voorstellen voor de ICT vernieuwing voor de gehele Provincie. Een super leuke klus en mega groot!

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 12:06

En prima, je depressie al weer te boven?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 12:56

prima, er is op dit moment een behoorlijke depressie in de IT, maar ik heb al van meer bronnen gehoord dat de dip binnen een jaar weer over is, sterker nog, zelfs nu merken ze al een verschil t.o.v. december-januari.

Amor Vincit Omnia

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 13:04

Jawel, alweer te boven zit nu lekker nutteloos thuis te hangen. Kan ik nog ergens zwart bijbeunen?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:05

Hahaha, mijn vorige baas was ook zo'n mensenschuiver. Boeide hem ook niet waar hij je te werk stelde, je zag maar hoe je er kwam en hoe je dat betaalde. Maar ik hoorde vorige herfst dat er een man uit gemikt werden en op mijn jaaropgave stond een naam van een curator!

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 15:38

SuperPepeijn schreef:
prima, er is op dit moment een behoorlijke depressie in de IT, maar ik heb al van meer bronnen gehoord dat de dip binnen een jaar weer over is, sterker nog, zelfs nu merken ze al een verschil t.o.v. december-januari.


De markt begint alweer aan te trekken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Forbiddenpie, HELder, Jade91, Kopmeeuw, leanneXXnona, MiVita, nobillity, Poekkie, SemrushBot, SimonDesteny en 70 bezoekers